۸۳۰۴۴۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۷۰ گل به خودی طی پنج فصل؛

شلیک‌های دقیق به سمت هدف‌های اشتباه

هر دو گل دیدار تیم های نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز که به تساوی انجامید را بازیکنان تیم میزبان به ثمر رساندند

وب سایت نود: دیدار تیم های نساجی مازندران و تراکتورسازی در هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید که زننده هر دو گل بازی، بازیکنان نساجی بودند؛ تک گل تراکتورسازی را جورج ولیسیانی مدافع نساجی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا تیم تبریزی برای دومین هفته متوالی با اشتباه بازیکنان حریفش به گل برسد.

هفته گذشته نیز سیدمحمد حسینی با ضربه سر توپ را دور از دستان فرعباسی به گوشه دروازه تیمش فرستاد تا سومین گل تراکتورسازی توسط این بازیکن نفت مسجدسلیمان به ثمر برسد.

این یازدهمین گل به خودی بود که در فصل جاری به ثمر رسید و تراکتورسازی بیش از هر تیم دیگری از این مسئله سود برده است. تراکتورسازی که در نیم فصل اول در برابر استقلال تهران با اشتباه مدافعش، یک گل به آبی پوشان تقدیم کرد، در چند هفته اخیر سه بار از طریق گل به خودی بازیکنان حریف به گل رسیده است.

گل به خودی جورج ولسیانی در واقع هفتادمین گل به خودی از ابتدای لیگ چهاردهم تا کنون به حساب می آید که این گلها توسط ۶۰ بازیکن مختلف در درون دروازه های خودی جای گرفته اند. حامد شیری و مرتضی اسدی هر یک با سه گل به خودی بیشترین آمار پنج فصل اخیر را برای خود ثبت کرده اند.

در بین این بازیکنان نام هشت بازیکن خارجی به چشم می خورد؛ علی حمام، لوون هایراپتیان، کوردو، کارلوس کوردوسو، مایکل اومانیا، جیلوید ساموئل، ایگور پراهیچ و جورج ولسیانی. همچنین، هشت بازیکن بیش از یک بار مرتکب اشتباه شده و گل به خودی به نام آنها ثبت شده؛ فرزین گروسیان، سوشا مکانی، حنیف عمران زاده، محمد نصرتی، امید خالدی، مرتضی اسدی، محسن بنگر و حامد شیری.

نکته جالب دیگر حضور پرتعداد دروازه بانها در بین بازیکنانی است که گل به خودی به نام آنها ثبت شده؛ حامد لک، فرزین گروسیان، سوشا مکانی، مهدی اسلامی، حامد فلاح زاده، محسن فروزان، مهرداد طهماسبی سنگربانانی هستند که کار مهاجمان حریف را آسان کرده و دروازه خودشان را باز کرده اند.

تیم هایی که طی پنج فصل گذشته بیشترین سود را از گل به خودی برده‌اند؛ ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی (۸ گل)، استقلال تهران (۷ گل)، پیکان (۶ گل)، استقلال و فولاد خوزستان و نفت تهران (۵ گل).

تیم هایی که از ابتدای لیگ برتر چهاردهم بیشترین گل به خودی به زیان آنها به ثمر رسیده؛ پرسپولیس و سایپا (۷ گل)، تراکتورسازی (۶ گل)، پیکان، سیاه جامگان مشهد، فولاد خوزستان، گسترش فولاد تبریز و نفت تهران (۴ گل)، استقلال تهران، استقلال خوزستان، پدیده مشهد، سپاهان اصفهان، صبا و نساجی مازندران (۳ گل).

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج