جاباما
۸۳۰۴۵۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ریزش کوه در محور جم-سیراف؛ تردد نکنید

رئیس اداره راهداری شهرستان جم گفت: پاکسازی محور جم به سیراف واقع در شهرستان کنگان از ریزش‌های کوهی در دستور کار بوده و به تعداد بالا در مناطق مختلف این مسیر پاکسازی انجام شده است.

خبرگزاری فارس: سامان قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان جم، اظهار داشت: بارندگی‌ها از صبح روز گذشته در شهرستان جم آغاز شده و طی امشب و فردا نیز ادامه خواهد داشت و به دلیل بارندگی مسیرهای مواصلاتی شهرستان جم به شدت لغزنده است.

رئیس اداره راهداری شهرستان جم افزود: جم شهرستانی کوهستانی در جنوب استان بوشهر است که مسیرهای مواصلاتی کوهستانی این شهرستان در فصل بارندگی بسیار خطرناک و حادثه‌خیز است و طی روز گذشته تاکنون در مناطق مختلف مسیر جم به سیراف کوه ریزش کرده است.

وی بیان کرد: مسیر جم به سیراف در محور اصلی عسلویه به شیراز قرار دارد و حجم تردد در این مسیر به دلیل تردد خودروهای سنگین شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی‌ها بسیار بالا است.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: نیروهای اداره راهداری شهرستان جم در آماده‌باش کامل قرار دارند و پاکسازی محور جم به سیراف واقع در شهرستان کنگان از ریزش‌های کوهی در دستور کار بوده و به تعداد بالا در مناطق مختلف این مسیر پاکسازی انجام شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به تداوم و شدت یافتن بارندگی‌ها طی امشب، رانندگان در محورهای کوهستانی جم با احتیاط و رعایت فاصله از پاشنه کوه حرکت کنند و مردم از تردد غیرضروری خودداری کنند تا شاهد حوادث کمتری در مسیر باشیم.

رئیس اداره راهداری جم اظهار داشت: در حال حاضر مسیر مشکلی برای تردد ندارد و نیروهای اداره راه در حال بازگشایی و پاکسازی مسیر هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج