۸۳۰۴۵۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نگاهی به آمار شرم آور چلسی در شکست اتحاد

آمار و ارقام خود همه حقایق شکست ۶-۰ چلسی را بازگو می‌کنند.

وبسایت نود: به نقل از فاکس اسپورت آسیا، به دنبال شکست ۶-۰ چلسی مقابل منچسترسیتی در حساس ترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر، انبوهی از رکوردهای منفی برای مائوریتسیو ساری و شاگردانش ثبت شد.

کمتر از دو هفته بعد از شکست ۴-۰ آبی ها در برابر بورنموث، چلسی از منچسترسیتی هم ۶ گل دیگر دریافت کرد تا اعتبار سرمربی ایتالیایی با خدشه ای جدی مواجه شود. چلسی که مسابقه را به عنوان تیم پنجم جدول شروع کرده بود، در این بازی آنقدر گل خورد تا تفاضلش برابر با ارسنال شود و به دلیل گل زده کمتر به رده ششم سقوط کند!

چلسی برای اولین بار بعد از دسامبر ۱۹۹۹ و شکست ۴-۱ مقابل ساندرلند، در یک نیمه ۴ گل دریافت کرد سرخیو آگوئرو و سایر ستارگان سیتی هیچ فرصتی برای جبران به چلسی ندادند و آبی های لندن را به سختی مجازات کردند.

به این بهانه، با استفاده از آمار و ارقام اوپتا، قصد داریم نگاه ویژه تری داشته باشیم به اعدادی که در روز سیاه اتحاد برای چلسی ثبت شد.

1: این نخستین باری بود که تیمی تحت هدایت مائوریتسیو ساری در یک مسابقه بیش از ۴ گل دریافت می‌کرد. این شکست همچنین سنگین ترین باخت دوران مربیگری ساری در رقابت های لیگ محسوب می‌شود.

4: برای نخستین بار از دسامبر ۱۹۹۰، چلسی در دو بازی متوالی دور از خانه رقابت های لیگ ۴ گل دریافت کرده است. البته در آن مقطع چلسی ابتدا دربی کانتی را با نتیجه عجیب ۶-۴ شکست داد و در ادامه ۴-۱ مغلوب لیدز یونایتد شد.

6: برای نخستین بار در تاریخ ۲۷ ساله لیگ برتر، چلسی در یک بازی ۶ گل خورد. همچنین بعد از شکست ۷-۰ مقابل ناتینگهام فارست در آپریل ۱۹۹۱، این سنگین ترین شکست آبی ها در تمامی رقابت ها محسوب می‌شود.

7: چلسی در ۷ بازی خارج از خانه اخیر مقابل دیگر تیم های "بیگ سیکس" پیروز نشده و هر ۵ بازی آخر را با شکست به پایان رسانده است.

13: با دریافت ۱۳ گل، چلسی دومین خط دفاع ضعیف لیگ برتر از آغاز سال ۲۰۱۹ را در اختیار دارد. تنها فولام فانوس به دست (۱۵) در سال ۲۰۱۹ گل های بیشتری نسبت به چلسی دریافت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوونتوس+رئال مادرید

      به نظرم الان سه تیم خوب توی لیگ جزیره هستند
      1- سیتی ۲-لیورپول ۳-تاتنهام

      به نظرم الان ساری در آستانه ی اخراج شدنه ولی عیب از ساری نیست چلسی ظعیفه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دادا منچسترو هم اضافه کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج