جاباما
۸۳۰۵۴۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

رسوایی بزرگ برای امارات متحده و اسرائیل

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از تماس‌های سری نخست وزیر این رژیم با ولیعهد ابوظبی پرده برداشتند.

خبرگزاری تسنیم: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، چندین بار با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی به صورت سری تلفنی گفت‌وگو کرده است. کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه از این گفت‌وگوهای سری میان نتانیاهو و بن زاید پرده برداشته است.

بر اساس گزارش این شبکه رژیم صهیونیستی، مذاکرات میان نتانیاهو و بن زاید به موضوع هماهنگی میان دو طرف درباره پرونده ایران در پی امضای توافق هسته‌ای با تهران(برجام) و نیز تلاش برای پیشبرد روند سیاسی منطقه‌ای در منطقه اختصاص داشته است.

این رسانه به نقل از دیپلمات‌های عرب و غیر عرب آورده است در آن گفت‌وگوهای تلفنی، به موضوع تشکیل دولت ائتلافی در اسرائیل با حضور اردوگاه صهیونیستی(شامل ائتلاف حزب کار و جنبش هتنوعا ائتلافی که آوی گبای رئیس حزب کار اخیرا آن را متلاشی کرد) به ریاست یستحاک هرتسوگ اشاره شده است.

دان شابیرو سفیر سابق آمریکا در تل آویو گفته است مشاور نتانیاهو اخیرا با مسئولان ارشد امارات متحده عربی دیدار و نیز تلفنی گفت‌وگو کرده‌اند . شابیرو افزود تماس‌هایی میان اسرائیل و کشور امارات متحده عربی برقرار شده است.

بر اساس گزارش این رسانه اسرائیلی، شابیرو اظهار داشت من نمی‌خواهم اسامی نمایندگان نخست وزیر اسرائیل و نمایندگان ولیعهد امارات را که به طور منظم با یکدیگر در تماس و گفت‌وگو بوده‌اند، فاش کنم، این مذاکرات در بسیاری از اوقات به صورت رو در رو و مستقیم و در برخی موارد به صورت تلفنی بوده است.

شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرده است که به زودی جزئیات بیشتری درباره روابط سری میان اسرائیل و امارات در چارچوب سلسله برنامه‌های موسوم به اسرار خلیج(فارس) فاش خواهد کرد که طی آن از روابط سری دولت اسرائیل با کشورهای عربی حاشیه خلیج(فارس) پرده برخواهد داشت.

روزنامه نیویورک تایمز اواخر آگوست گذشته اعلام کرده بود که محمد بن زاید از حاکمان امارات طی سال‌های اخیر برنامه تجسس اسرائیلی را برای رخنه به تلفن‌های معارضان و دشمنانش در داخل و خارج مورد استفاده قرار داده است که از جمله به شنود از مکالمات تلفنی امیر قطر و متعب بن عبدالله فرمانده سابق گارد سلطنتی عربستان و همچنین خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و اندیشمندان عرب پرداخته است. وی همچنین به تجسس از ۱۵۹ عضو خاندان حاکم قطر پرداخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس!

      چرا مسخره بازی در میارن! شتر سواری که دولا دولا نمیشه! هر کشوری دوست داره بره روابط علنی برقرار کنه! اونا که دیگه اختیار دارن!

    • بدون نام

      این رسوایی نیست رسوایی اینه که مرگ بر امریکا بگی انوقت فرزندانت در انجا تحصیل وزندگی کنند!!!

    • سهراب

      دو کشور تصمیم گرفتن باهم روابط سیاسی اقتصادی داشته باشند،خوب که چی کجاش عجیبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج