جاباما
۸۳۰۵۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دو پیام ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رییس شورای شهر تهران اظهار کرد که حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه دو پیام داشت که یکی خطاب به دشمنان خارجی و دیگری خطاب به مسئولان و مدیران کشور است.

ایسنا: محسن هاشمی صبح امروز در سخنان خود در ابتدای جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی گفت: حماسه روز گذشته مردم ایران موجب افزایش قدرت ملی و تقویت همدلی و وحدت شد.

وی با بیان این‌که مردم نشان دادند که نواقص و کاستی‌های عملکرد مسئولان موجب سستی و تردید آنها در دفاع از ایران و انقلاب نمی‌شود، اظهار کرد: حماسه حضور مردم دو پیام مهم داشت که یکی از آنها خطاب به دشمنان خارجی و دولت‌های مداخله‌گر و بیگانه بود تا رؤیای فروپاشی انقلاب اسلامی را تعبیر نشدنی اعلام کنند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: مخاطب دوم حضور مردم در راهپیمایی مسئولان جمهوری اسلامی و مدیران کشور بود که این مردم انتظار تحول در نظام خدمت‌رسانی و افزایش کارآیی را دارند.

وی ادامه داد: جفای افزون‌تری خواهد بود که با وجود این ملت فداکار و شریف باز هم شاهد قصور مسئولان در دهه پنجم انقلاب باشیم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان این‌که مدیریت شهری نیز به عنوان یکی از دستگاه‌های مؤثر در رضایتمندی شهروندان از این قاعده مستثنی نیست، اظهار کرد: افزایش اثربخشی و کارآمدی مدیریت شهری، کاهش رانت و تبعیض و بهبود سطح خدمت‌رسانی از مطالبات به حق مردم از ماست و بایستی برای تحقق آنها برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج