۸۳۰۶
۷۹ نظر
۵۰۱۹
۷۹ نظر
۵۰۱۹
پ

بايدهايي كه يك مرد از همسرش مي‌خواهد

مردها چه زني را همسر ايده‌آل می دانند؟

براي تازه عروس‌ها اين‌كه همسرشان روز به روز عاشق‌تر شود، موضوع بي‌اهميتي نيست. آن‌ها دوست دارند با تك‌تك حرف‌ها و رفتارهاي‌شان يك قدم به همسرشان نزديك‌تر شوند اما هميشه ماجرا اين‌طور پيش نمي‌رود. گاهي هر قدم رو به جلوي زن، مرد را ده‌ها قدم به عقب مي‌راند.

مردها چه زني را همسر ايده‌آل می دانند؟

مردها چه زني را همسر ايده‌آل می دانند؟

براي تازه عروس‌ها اين‌كه همسرشان روز به روز عاشق‌تر شود، موضوع بي‌اهميتي نيست. آن‌ها دوست دارند با تك‌تك حرف‌ها و رفتارهاي‌شان يك قدم به همسرشان نزديك‌تر شوند اما هميشه ماجرا اين‌طور پيش نمي‌رود. گاهي هر قدم رو به جلوي زن، مرد را ده‌ها قدم به عقب مي‌راند. براي زني كه فكر مي‌كند، حساب همه چيز را كرده و تمام تلاشش را به خرج داده كنار‌ آمدن با اين موضوع، آسان نيست. اگر شما چنين احساساتي را تجربه كرده‌ايد، بايد بار ديگر گذشته‌تان را مرور كنيد تا بدانيد چرا در چشم همسرتان يك زن ايده‌آل جلوه نكرده‌ايد.


بايد خاص باشيد

يك مرد به‌دنبال زني خاص مي‌گردد كه تا پايان عمر كنارش بماند و با او پير شود. زني كه اهل شكايت نيست يا با نق‌نق‌كردن روزش را خراب نمي‌كند. مردها يك زن منطقي و با حساب و كتاب مي‌خواهند كه آن‌ها را در سراسر زندگي‌شان حمايت ‌كند و در موقعيت‌هاي حساس هميشه بتوانند روي كمكش حساب كنند. از طرف ديگر زن ايده‌آل آن‌ها شباهت زيادي با همان كليشه همسر در خانواده و اجتماع دارد. آن‌ها اغلب زني را ستايش مي‌كنند كه مورد ستايش خانواده و اطرافيان‌شان قرار مي‌گيرد و حتي اگر خودشان هم اين واقعيت را ندانند در ناخودآگاه‌شان آن را پرورش داده و به تصميم‌گيري‌هاي‌شان راه مي‌دهند.


بايد قانع باشيد

مردها دوست دارند، بعد از ازدواج همان‌طوري كه پيش از اين بوده‌اند بمانند. آن‌ها همسري مي‌خواهند كه با وجود معايب يا خلق و خوي خاص‌شان آن‌ها را بپذيرد و عاشق‌شان بماند. اين ويژگي يكي از مهم‌ترين چيزهايي است كه در ذهن مردها مي‌گذرد. آن‌ها از سركوفت خوردن بيزارند و دوست دارند همسرشان با همين اخلاقي كه دارند و همين وضع زندگي‌اي كه دارند بسازد و مدام براي تغيير كردن، آن‌ها را تحت فشار نگذارد. برخلاف اغلب زن‌ها كه سعي مي‌كنند، از مرد معمولي مقابل‌شان همسر ايده‌آل و رويايي بسازند، مردها دوست دارند با زني زندگي كنند كه به همين وضع موجود قانع باشد.


بايد سعي كنيد زيبا باشيد

درست است كه زيبايي و وضعيت ظاهري نخستين موضوعي نيست كه اغلب مردها به آن توجه مي‌كنند اما اين موضوع در انتخاب همسر آينده آن‌ها بي‌تاثير هم نيست. انگار مردها دوست دارند از اين طريق انتخاب‌شان را به رخ ديگران بكشند و يك افتخار كسب كنند. ظرافت و زيبايي در رفتار هم مي‌تواند تاثير مثبتي روي انتخاب آن‌ها بگذارد. گرچه معيارهاي زيبايي از فردي به فرد ديگر متفاوت است اما هميشه با نگه داشتن حد وسط مي‌توان از اين‌كه يكي از كانديداهاي ازدواج مردان اطراف‌تان هستيد يا خير مطمئن شويد.


بايد جاه‌طلب باشيد

نمي‌توان در اين مورد يك قانون بي‌چون و چرا صادر كرد اما اغلب مردهاي امروز، به‌دنبال همسري مي‌گردند كه چيزي بيشتر از زنان ديگر دارد. يك مهارت خاص، دانش بالا يا شغلي كه به آن افتخار كنند. مردهاي امروزي زناني را دوست دارند كه در كنار تعهدات خانوادگي، امور روزمره كار و فعاليت‌هاي اجتماعي‌اش را هم جدي بگيرد. اين موضوع به آن‌ها ثابت مي‌كند آن زن قادر است زندگي خود را پيش ببرد و بيش از زنان اطرافش توانمند است. جاه‌طلبي هم براي مردان دليل دوست داشتن يك زن است؛ زني كه براي رسيدن به اهدافش تلاش مي‌كند و به سادگي عقب‌نشيني نمي‌كند.


بايد نيمي از مشكلات مال شما باشد

سال‌ها از روزگاري كه مردها بار خانه را يك‌تنه به دوش مي‌كشيده‌اند گذشته است. مردهاي امروزي دوست دارند زن‌شان دوشادوش‌ آن‌ها حركت كند، بحران‌هاي خانه را بشناسد و گاهي مانند آن‌ها استرس‌هاي زندگي بعد از ازدواج را به دوش بكشد. آن‌ها دوست ندارند تنها فكر كنند، تنها تلاش كنند، تنها نگران باشند و تنها عمل كنند. مردهاي امروز به‌دنبال همسري هستند كه در تمامي اين لحظه‌ها كنارشان باشد و اين مشكلات را مشكلات خودش بداند، نه اين‌كه اگر كاري براي حل كردن‌شان مي‌كند آن‌را يك لطف تلقي كند.


بايد با فاميل و دوستان همسرتان دوست باشيد

جدا شدن از زندگي مجردي در سال‌هاي بعد از ازدواج سخت‌ترين اتفاقي است كه مي‌تواند براي يك مرد بيفتد. مردها از تنهايي بعد از ازدواج مي‌ترسند. آن‌ها دوست دارند روابط قبلي‌شان را اين‌بار در كنار همسرشان تجربه كنند. رابطه با خانواده و اعضاي فاميل‌شان و همين‌طور دوستاني كه حضورشان براي آن‌ها اهميت دارد. هيچ مردي نمي‌تواند بدگويي عليه دوست يا خانواده‌اش را تحمل كند و تمام عمرش را تنها و تنها با همسرش بگذراند. آن‌ها ترجيح مي‌دهند، با ازدواج خانواده پيشين‌شان بزرگ‌تر شود نه اين‌كه از يك خانواده بيرون بروند و خانواده تازه‌اي را بسازند. اغلب مردها در ارتباط داشتن با آدم‌هاي تازه و شرايط تازه كمي مشكل دارند. آن‌ها دوست دارند، زن‌شان روابط اجتماعي خوبي داشته باشد و آن‌ها را در پيوند زدن به اين اجتماع ياري دهد. گذشته از اين، آن‌ها دوست دارند با ورود همسرشان به خانواده شان، روابط خانوادگي و فاميلي گرم‌تري را هم براي‌شان به همراه بياورد و لاك تنهايي شان را از آن‌ها بگيرد.


مردها چه زني را همسر ايده‌آل می دانند؟

بايد ستايش كنيد

دوست داشته شدن حس خوبي به آدم‌ها مي‌دهد. مردها هم از اين قاعده مستثنا نيستند. آن‌ها ترجيح مي‌دهند، وقتي خسته از كار بر مي‌گردند يك لبخند منتظرشان باشد و به‌خاطر اين‌كه زني تا اين حد دوست‌شان دارد به همه فخر بفروشند. خيلي از مردها زندگي خود را با اطرافيان‌شان مقايسه مي‌كنند و تصوير ذهني كه ديگران به آن‌ها منتقل مي‌كنند براي‌شان اهميت زيادي دارد. همين است كه آن‌ها دوست دارند همسري فداكار و پر محبت داشته باشند و اين موضوع را به ديگران هم نشان دهند. مردها دوست دارند همسرشان قدرت و توانايي شان را ستايش كند و به آن‌ها تكيه داشته باشد. آن‌ها از اين‌كه مستقل‌ترين زن جهان هم براي تصميم‌گيري‌هايش با آن‌ها مشورت كند و در مشكلاتش به آن‌ها تكيه كند لذت مي‌برند.


بايد با منطق باشيد

گرچه خيلي از زن‌ها گمان مي‌كنند با فداكاري تمام و كمال مي‌توانند يك مرد را عاشق خود كنند اما واقعيت اين است كه مرد‌ها ترجيح مي‌دهند، همسرشان عقايد و نظرات خودش را داشته باشد. مردها بيشتر به زنان با اعتماد به نفس توجه مي‌كنند و دوست دارند به جاي خميري كه به آن شكل مي‌دهند، يك زن قدرتمند و منطقي را انتخاب كنند كه دوشادوش‌شان براي ساختن يك زندگي خوب انرژي مي‌گذارد.


بايد پيشرفت كنيد

يك زن هرچه‌قدر هم كه باهوش و زيبا و تحصيل‌كرده باشد، اگر روند پيشرفتش را بعد از ازدواج متوقف كند، نمي‌تواند يك همسر ايده آل باشد. مردها دوست دارند زن‌شان به‌دنبال يادگرفتن چيزهاي جديد باشد و حتي بعد از مادر شدن هم آنقدر با زمانه پيش برود كه بتواند مايه افتخار او و فرزندانش شود. براي مردهاي پرمشغله تنها داشتن يك همسر خانه دار و هنرمند كافي نيست بلكه آن‌ها به‌دنبال زني دنيا ديده مي‌گردند كه موضوعات روز را مي‌شناسد و هيچ وقت دست از يادگرفتن و پيشرفت بر نمي‌دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خلاصه مطلب اینکه مردا این روزا دنبال زنی می گردن که دستشون تو جیب خودشون باشه

    • عسل

      با حال بود.

    • زهرا

      خیلی برام جالبه که مردها اینجوری فکر میکنند. من دقیقا برداشتم از مردها برعکس اینا بود. پس مردها آدم های خوب هستند که به استقلال زنهاشون احترام میذارن .خوب سلامت باشند.

    • nazanin

      این که همش شد مردها این جوری دوست دارند مردها اینطوری می خواهند؟؟

    • ثمین

      اینکه دیگه شوهر نشد

    • shuoluogh

      من یه پسرم
      اصلا هم این اعتقاد و ندارم که زنه ایندم دستش تو جیب خودش بره
      اون مردی که این باور و داشته باشه یه مرد بی عرضه اس
      از خواهرای گلم میخوام فقط تو زندگیشون رو راست باشن و از ته دلشون همسرشون و دوست داشته باشن همین و بس
      یکی به خوده من دروغ گفته و فهمیدم که اگه عشقه ادم بهش دروغ بگه و دوسش نداشته یاشه چه ضربه ی سختی به ادم میزنه
      با ارزوی خوشبختی برای همه دوستان

    • امین

      جالب بود البته هیچ وقت نمیشه نسخه کلی صادر کرد ولی بیشتر موضوعات مورد اشاره درست بود. البته مهمترین نکته ای که از قلم افتاده بود صداقته که برای همه، چه زن و مرد بسیار مهمه و نکته دیگه اینکه مردها بیشتر از زنها خلوت و تنهایی اختصاصیشون رو دوست دارن و بهش نیاز هم دارن. چیزی که متاسفانه خیلی از خانمها اونو درک نمیکنن و یا حمل بر دوست نداشتن یا بی محلی میکنن.

    • heliya

      jaleb bood ama behtare kami ham be khastehae khanoomha ham tavajoh beshe motmaenan age dokhtari kamboodi az hamsaresh nabine barash hame kar anjam mide k zendegishlezat bakh bashe ama che fayde k...

    • بدون نام

      اينها همش كشكه
      مردها به زيبايي زنها خيلي اهميت ميدن حتي اگه به زبون نيارن

    • دنیا

      سلام من یک ساله ازدواج کردم و این مسائل رو دقیقا در همسرم دیدم اینکه بعضی از مردا همیشه دوست دارن همسراشون پیشرفت کنن و این پیشرفت رو از افتخارات خودشون به حساب می یارن.اما بعضی از مردها رو هم می بینم که نمی دونم چرا از پیشرفت همسرشون می تر سن و دوست دارن همسرشو نهمیشه زیر سلطه اونا باشه. فکر میکنم این که مردا چه جوری فکر می کنن بستگی به این داره که در چه محیط و در چه شرایطی بزرگ شدن.موفق باشید.

    • بدون نام

      ماشالله مردا چقد ناز دارن و ما نمیدونستیم!

    • آزاده

      دقیقا نسخه کلی برای آدمهای متفاوت درست نیست.اما همه این راهکارها رو میشه به عنوان چاشنی امتحان کرد.من معمولا نتیجه خوبی میگیرم

    • شيرين

      يه دفعه آقايون رودل نكنند يه وقتي !!!!!!!! ديگه چي ميخوان ؟؟؟ خانوم از صبح تا عصر بيرون كار كنه بعدشم بياد خونه بشور و بپز و بچه داري و خونه داري ؛هيچ غري هم نزنه با لبخندم از شوهرش استقلال كنه ، خوبه والاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.......
      خانومها هم كلي توقع از شوهراشون دارن ولي كو اون مرد ايده آل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • نسیم

        مرسی شیرین جان امیدوارم نظر من هم امروز بخونی که در مورد قانون خلقت و اینکه زن و مرد واقعا چیکاره است رو خونده باشی
        واقعا مردا خیلی خیلی روو دارن بخاطر همین من تا سن 36 سالگی ام که هستم ازدواج نکردم و مطمئنم تا وقتی که خودم هستم ازدواج نکنم

      • شهلا

        از مرد ها خودخواه تر و پر رو تر وجود نداره. خون خودتون رو کثیف نکنید

    • مسعود

      مردها دوست ندارند دائم یه نفر کنترل شون کنه حتی اگه خانوم بگه واسه خاطر نگرانیه که هر نیم ساعت اس ام اس میزنم و استعلام میگیرم،مرد اینو به حساب کنترل میزاره.

      پاسخ ها

      • بهار

        نه بابا دیگه چب؟ بفرمایید اذبت نشن پررو ها بگو ازشون سراغی نگیریم تا هر کصافتکاری که میخواین انجام بدن ک

    • خاطره

      سلام
      اینقدر از مردها چیزی نگین فکر میکنن خبریه تازه وقتی هم بهشون محل میدیم اونا فکر میکنن که دیگه کی هستن و هی ناز میکنن و خودشونو تاقچه بالا میذارن اونها باید عاشق همسر و زندگی باشن و به هر طریقی باید اونها رو بهشون تلقین کرد

    • یک زن

      باید اینجا یک سوال کرد این که مگه مردی هم مونده؟ مرد کجا بود مردانگی کو؟ الان دیگه خانم ها خودشون مرد شدن نیازی به مردها ندارن پس این خواسته هارو به خواب ببینن. لطفا اول یک مرد نشون بدین بعد از این سفارشات بدین.

    • مریم

      خوش باحال مردا ادم نمیدونه ناز ننه شون روبکشه یا خودشون...........

    • mehdi

      salam be hameye dostan
      aksare etefaghati ke to ravabete ma pish miyad faghat be dalile nadashtaneshenakhte kafi az khod va tarafe moghabele. agar ma az ebteda be donbale khasehaye aghli khod pish berim dar ayande hatman be in samimiyat ghalbiye mabeyne 2taraf khahim resid

    • بدون نام

      کاشکی منم مرد بودم!

    • بدون نام

      با اون یک زن کاملا موافقم کو مرد؟ کو مردانگی اونم تو ایران؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! چی می گی ....

    • منا

      حتی زشترین مردها خواهان زنی زیبا هستند و به این میگن اعتماد بنفس

    • kh

      من همه اینا رو انجام میدم ولی اقا خیلی پر رو شده و وظیفه حساب میاره

    • بدون نام

      slm khili alieh

    • manije

      من 42 ساله که ازدواج کرده ام به همه جوانها میگم که همه مرد ها از زندگی فقط یک چیز میحوان..........

    • یلدا

      نمیدونم شاید حق باشماست به هر حال خدا به خانم ها صبر ایوب بده

    • جی جی

      این مردان که تصمیم دارن زن بگیرنٰ خیلی از نظراتون درست بود و من اونارو دسته بندی میکنم1-خانواده خیلی مهمه2-قیافه خیلی مهمه-3-صداقت و معتقد بودن 4-به علم روز آشنا بودن که همون تحصیلاته

    • جی جی

      این مردان که تصمیم دارن زن بگیرنٰ خیلی از نظراتون درست بود و من اونارو دسته بندی میکنم1-خانواده خیلی مهمه2-قیافه خیلی مهمه-3-صداقت و معتقد بودن 4-به علم روز آشنا بودن که همون تحصیلاته

    • بدون نام

      من فکر میکنم همه خانمها اینطورهستند بشرطی که آقایون صادق باشند دهن بین نباشند با محبت و با معرفت باشند این محبت را نه در دل بلکه در زبان هم جاری کنند قدرشناس باشند متعهد و مسئول باشند و از همه مهمتر خیانت نکنند . ما ندیدیم سلامتی ز کسان -- گر تو دیدی سلام ما برسان .

    • اسرا

      در کل این مطلب درمورد اقایون امروزی کاملا صدق میکنه تجربه ی شخصی من اینو میگه
      باسپاس

    • محمد حسین

      چه خبره؟؟؟؟
      چقد خانوما غر میزنن!! این همه تو وب و جاهای مختلف هزار تا مطلب هست که خانوما از مردشون چه انتظاری دارن.
      حالا یه بنده خدایی پیدا شده میگه مردا چی میخوان.
      مگه مردا آدم نیستن؟! این همه صدای خانوما دراومده!
      خودخواه تر از این زنها من ندیدم!

    • محمد حسین

      چه خبره؟؟؟؟
      چقد خانوما غر میزنن!! این همه تو وب و جاهای مختلف هزار تا مطلب هست که خانوما از مردشون چه انتظاری دارن.
      حالا یه بنده خدایی پیدا شده میگه مردا چی میخوان.
      مگه مردا آدم نیستن؟! این همه صدای خانوما دراومده!
      خودخواه تر از این زنها من ندیدم!

    • گمنام

      آقایونی که اینو می خونن و به به وچه چه می کنن یادشون باشه زنی ام که دستش تو جیب خودش باشه و بخواد خرج شوهرشم بده هیچ وقت اون احساس تکیه به مردو نداره ،زنا بیشتر از همه چی تو زندگی یه تکیه گاه می خوان.

    • بیتا

      به وفور دیدم مدایی که خانوماشون همه خصلتهای خوب داشتن ولی چشاشون دنبال کسای دیگه س و هنوز هم دست از شیطمت های دوران مجردی بر نداشتن. واقعا کو مردی که مرد باشه و بخواد سالم زندگی کنه ؟ 95درصد از آقایون ایرانی خائن هستن بهترین دختر رو واسه ازدواج انتخاب می کنن و وقتی باهاش تو خیابون یا مجلسی میرن هنوز چاشون واسه چشم چرونی دنبال دخترایی که حتی تمام داراییی شون یه ناخن زنشون هم نمی شه ، خودشون هم نمی دونن چی میخوان.. در واقع مردای ایرونی دو دسته ان:1 کسایی که به دنبال همه نقاط مثبت واسه ازدواج هستن و زمانی که بدست آوردن اونو پلی می کنن واسه شیطنت های بعدیشون 2 و کسانی که هیچی بارشون نیست و هیچ ادعایی ندارن ولی دنبال شیطنت های بعدی هستن...
      و همه اینا رو کلاس خودشون می دونن ...

      پاسخ ها

      • من یک دخترم

        دقیقا حرفتون درسته همه آقایون به قول خودشون دنبال بهترین هستن در حالیکه خودشون...!!!

    • مریم

      با سلام من آدمی هستم کاملا" مستقل و از استقلال خانمهای دیگه کلی خوشحال میشم و مطمئنم اگه مردی خوب باشه همسرش هم واسه اون مرد هیچی کم نمیزاره امیدوارم همه خوشبخت باشن و من یکی از اینکه زیر سلطه کسی باشم متنفرم زن و مرد باید هم فکر باشن تا همه ی مسائلشون رو با هم حل کنن به راحتی
      با آرزوی موفقیت باری همه جوون ها

    • مریم

      با سلام من آدمی هستم کاملا" مستقل و از استقلال خانمهای دیگه کلی خوشحال میشم و مطمئنم اگه مردی خوب باشه همسرش هم واسه اون مرد هیچی کم نمیزاره امیدوارم همه خوشبخت باشن و من یکی از اینکه زیر سلطه کسی باشم متنفرم زن و مرد باید هم فکر باشن تا همه ی مسائلشون رو با هم حل کنن به راحتی
      با آرزوی موفقیت باری همه جوون ها

    • فاطمه

      مردا وقتی می تونن زن ایده آل داشته باشن که با خودشون درگیر نباشن. به نظر من مردا با خودشونم درگیرن چه برسه به زنا.:(

    • ناشناس(خانم)

      من زنی هستم که تمامی شرایط گفته شده رامو به مو دارم اما باز هم پس از ده سال زندگی مشترک بدون مشکل وبا داشتن دوفرزند همسرم بهم خیانت کرد وجالبه که خودش هم نمیدونست چرا اینکارو کرده فقط میدونم مردهای ایرانی واقعا آدمهای.....هستند

    • هلن

      پسر خوب خیلی کم شده اگرم خوب باشه مادراشون همچین واست کلاس میذارن که نگو زمونه خیلی بد شد همه در حال رقابت پس آرامش کجاست

    • سولماز

      یه نسخه هم برای اقایانی که بوالهوس هستن می گفتین. آقایانی که با انجام همه این کارها باز دنبال دیگری هستن. اگه این معضل ریشه کن نشه دیگه انتظاری از وفاداری خانم ها نداشته باشن و جامعه هم نداشته باشه. همونطور که امروزه متاسفانه شاهد امار رو به رشد این مساله هستیم. پس هشدار به آقایان که اگه وفادار نباشن دیگه زن وفادار هم نمی تونن پیدا کنن.

    • 21

      از تمام مردها درخواست دارم یه سازمان دفاع از مردان بسازیم

    • علی

      به نظر من این مطالب کاملا درسته از اون طرف هم دختری با این صفات کم پیدا میشه چطور پیداش کنبم صحبت بردو باخته

    • hارزو بهاري

      منكه همه نوع تلاش كردم آخرش هم شنيدم كه تو يك قدم براي زندگيمون بر نداشتي!!!!!!!

    • pegah

      kheili jaleb bood, mamnunam.

    • losifer

      با حال بود مرسی

    • بدون نام

      اگه آقایون خیانت می کنند ، یه خانوم دومی هم هست که را میده ، نه ؟ پس بهرحال مشکل هم از خانوماست هم آقایون

    • بدون نام

      afarin khob bod

    • javad

      تا كور شود هرآن كه نتواندديد

    • نسیم

      سلام به همه.
      اینهمه نظر متضاد بخاطر اینه که ما قانون خالق و آفریدگار خودمون رو فراموش کردیم و خودمون داریم قانون طراحی میکنیم
      خداوند زن را مثل یک گل لطیف و زیبا و پر از عاطفه و عشق خلق کرد که همدم مرد و باعث آرامش و شادی و عشق او باشه , وحامی او در پیشرفتهای مادی و معنویش . و آنقدر به زن مقام داد که نطفه انسان را در بطن زن قرار میده و به مرد هم فرمان داد تا تمام کارهای دنیائی او را برآورده سازد و حتی زن برای مادری و شیردادن هم هیچ وظیفه ای ندارد و مرد باید دایه برای فرزندش بگیرد
      اونوقت الان در عصر آهن و دود . 180 درجه اختلاف می بینیم اینهمه انحراف از مسیر روشن خلقت باعث اینهمه تضاد و ناراحتی ها و طلاق ها بعد ازدواج میشه و به نظرمن این روشهای جدید زندگی فقط باعث بیماری جسم و روح انسان و در نهایت باعث تحقیر شخصیت آدمها میشه

    • فاطمه

      بدم نیست این خصوصیات به جز دوستی با خانواده شوهررررررررررر حداقل زبونت رو شوهر و خانوادش بلندددددددددد

    • سارا

      هيچ مردي و مردونگي‌اي ديگه وجود نداره همه فقط اسم و ظاهر مرد رو به يدك مي كشن. به هيچ كي نمي شه اعتماد كرد. مرد اگر مرد باشه زن سر زندگيش مي مونه. مرد اگر سرش توو زندگي خودش باشه و هرز نپره زن هم دلگرم زندگيش مي شه. همه زن‌ها اهل زندگي هستن در صورتي كه مردي پيدا بشه كه اهل زندگي كردن باشه

    • شهلا

      مردا یه وقت رو دل نکنن؟ جون به جون مردای ایرانی هم که بکنی آخرش خائن از آب در میان و واقعا فقط حسرت وقت و احساس و انرژی ای که صرفشون میکنی برات میمونه. زن مجرد بمونه خیلی بهتر از اینه که یه مرد پر روی بچه ننه ایرانی رو هر روز تحمل کنه

    • سوسن

      به نظر من خواستن توانستن ه .درسته واقعا مردها دنبال یه همچین زنی هستند و زنها هم میتونن از راههای و روشهای سازنده تری واسه ساختن زندگی موردنظرشون استفاده کنن.

    • نارسیس

      والاپسرای این دوره زمونه 2 دسته ان:یا معتادن یا هم که الافو بیکار، خوب معلومه دیگه با این وضعیت اگه یه همچین زنی نخوان کم کم نسلمون منقرض میشه. همیشه و هم جا از خانوما میخوان که صبر داشته باشن،گذشت کنن،احترام نگه دارن........ که یه وقت آقا از زندگی دلسرد نشه بره یه زن دیگه بگیره ،داستان زندگی زنایجالبه نه........

    • زهرا

      سلام به همه دوستان به نظر من زن مرد در یک سطحی هستن وفرقی با هم نمی کنن اونهایی که متاهلن باهمه چی باید با عشق ودوست داشتن کنار بیان ویاری خدارو درنظر داشته باشن خوشبخت وموفق باشین

    • مری

      به نظرم خیلی توقع آقایون بالا رفته
      الان این ویژگی های بالا خیلی زیاده
      دیگه هر چی به ذهنشون رسیده خواسته اند.
      خداییش زن های نسل های قبل چققققددرررر راحت بودنا...

    • ناشناس

      بی خیال بابا
      مرد کجا بود اونی ام که ادعای مردی داره تماما نمک نشناسند.

    • ایمان

      درد دخترهای مجرد اینه که تمایل مردا به ازدواج کم شده درد خانم های متاهل اینه دختر مجرد زیاده شوهرمون شیطونه...
      پش برید دنبال ریشه که چرا مردا نمیخوان ازدواج کنن؟ از مردهای مزدوج چی شنیدن و دیدن....

    • مینا

      سلام خانومای گل و اقایونه محترم به نظرتون یه خورده تند نرفتین من می گم همی مردها یه روش برخورد دارن یکیشونو باید ناز کنی یکی دیگرو غذا به راه می کنه و..... ولی چیزی که بیشتر مردها دوست دارن مهربونیه اونا دوست دارن وقتی از جایی عصبانین ارومشون کنی چرا همش می خواین ضد مردها باشین یه خورده بیشتر فکر کنین بهتره!!

    • canciling

      با احترام به همه خوانندگان محترم
      در این مقاله هم نظر مخالف بود هم نظر موافق.
      اگر اجازه دهید بنده هم نظر خودم را مکتوب می کنم:
      آدم ها هیچ فرقی با هم ندارند و گرامی ترین مردم نزد خداوند بزرگ باتقواترین شان هست.
      هیچ یک از زن و مرد به تنهاییی کامل نیست و با ازدواج علاوه بر تکمیل نصف دین، زوجین لباسی برای پوشش خطاهای همدیگر می شوند.
      اینکه برخی مردان که قابل جمع نیست، قادر به مدیریت افکار و رفتار خود نیستند، فقط مختص کشور ما نیست.
      عوامل مختلفی باعث اختلال روانی- رفتاری و اجتماعی و در کل شخصیتی افراد می شود که در زیر فهرست می گردد:
      - گذر کشور ما از بافت سنتی
      - انفجار اطلاعات
      - پیشرفت علم
      - پیشرفت تکنولوژی روز دنیا
      - ارتباطات مدرن و لحظه ای
      - عدم پایبندی به اصول انسانی
      - شکاف بین نسلی
      - اختلاف طبقاتی
      - سالارشدن بچه های امروزی
      - مورد هجوم فرهنگ بیگانه
      - فقدان ظرفیت لازم جهت تغییر
      - عدم سازش با شرایط جدید
      - و ... باعث می شود تا نسبت به جنس خاصی بدبینی مفرطی شکل بگیرد و به نوعی فراگیر شود.
      اگر تربیت درستی اعمال گردد و انسان بتواند امور اخلاقی را رعایت کند همانطور که در تمام ادیان آمده است، هدف خالق هستی یعنی کمال انسان قابل دسترسی است.
      تمام آدم ها که آفریده خدا هستیم خوب هستیم ولی در برخی موارد این رفتار و کردار و گفتار و اخلاق و دیدگاه و سبک زندگی ما مشکل پیدا کرده است که باید در جهت اصلاح و تغییر خود گام برداریم. و لازم است ابتدا از خودمان شروع کنیم و مطمئن باشیم که دنیا هیچ وقت مدینه فاضله نمی شود.

    • مرجان هستم 32 ساله

      گذر زمان گاهی شرایطی رو برای آدمها پیش مییاره که هر چقدر تلاش می کنه و دوست داره کخ آدم موجهی باشه متأسفانه متآسفانه نتیجه عکس میگیره ، من خودم همیشه سعی کردم که انسان درستی باشم ولی در حیطه انسانیت و درستی گام بردارم ولی نتیجه خوبی از این نوع رفتار رو ندیدم و نمی دونم باید واقعاً چه کار کنم و همیشه در رفتار و منش خودم دقت میکنم تا اگر اشکالی وجود داره رفع بشه ولی دوستی خوبی تا به حال نداشتم که نتیجه موثری داشته باشه یا به ازدواج منتهی بشه

    • ساقی

      هرکس درزندگی یه نیمه گمشده داره که فقط لایق همونه. پس سعی نکن درساختن پارل زندگیت تقلب کنی... به نظرمن توقعات مردا زیادوبی جاست.اینکه نشدزندگی .دختروپسربرای ازدواج وزندگی باهم دیگه نبایدهیچ توقعی ازهم داشته باشن ونبایداون یکی داشته هاشوبه رخ اون یکی بکشه .زن ومرد مکمل یکدیگه اندوبدون یکدیگه ناقص ان .وبرای اینکه تاآخرعمرباعشق درکنارهم زندگی کنن تاروح همدیگه روبه پرواز دربیارن باید باسادگی وکم توقعی زندگی کنن.

    • سحر

      خانم ها و آقایون
      لطفا" همگی اول با خودمون صادق باشیم، بدونیم چی هستیم و چی میخواهیم. بدونیم تو زندگی هیچ چیز بیش از خوشحال بودن و خوشحال کردن ارزش نداره. اونقدری که برای ارتباطاتمون مایه می زاریم توقع داشته باشیم. وسعی کنیم برای لذت بردن و لذت دادن به هم زندگی کنیم. " خواهشا" لطفا" همه*** آدم*** باشیم و بدونیم تا وقتی خودخواهیم، دروعگوئیم، بی بندو باریم، وابسته ایم، خسیسیم، بد دهنیم، حسودیم و..... هزارتا مشکل رفتاری و شخصیتی و خانوادگی و .... داریم نمیتونیم توقع داشته باشیم یک فرشته (زن/مرد) رو در کنارمون داشته باشیم.
      امیدوارم یه روزی دست از تحقیر کردن جنس مخالفمون برداریم و بفهمیم که فقط زن و مرد هستند که می تونند در کنار هم به آرامش و خوشبختی برسن.

    • شمسي

      سلام
      هر عملي، عكس العملي بدنبال داره. خانمها اگه به همسرانشون محبت كنن، مطمئن باشن به موقع نتيجه رو خواهند ديد.

    • بی نشون

      اول بسم الله-سلام به همه ی دوستان من یه دخترم که تحصیلاتمم زیادنیست/به نظرمن این همه آدم شبیه هم نیستن ونمیشه درباره همه مرداقضاوت کردفقط بایدخانمابتونن رگ خواب مردوبشناسنوباشون راه بیان ودرمشکلات وخوشی اوناسهیم باشن/من دستم توجیب خودمه اماازمردی انتظارندارم منوبه خاطرپولم بخواداگه مردی خودش نتونه خرج زندگیشوبده وروپای خودش نباشه مردنیست واینکه یک زنوبه خاطرپول خواستن حرص وتمعه...

    • queen

      این خواسته منطقی است در صورتی که مرد خودش هم این خصوصیات را داشته باشه نه اینکه خودش زشت باشه و بخواد ملکه زیبایی ها رو داشته باشه خودش آدم بی منطقی باشه بعد انتظار داشته باشه باهاش منطقی صحبت کنه ...

    • hoda

      سلام به همهی دوستان من بانظرات خانم بی نشون موافقم.واینکه مردا زشترینشونم فکر میکنه زن خوشگل باید نصیبشون بشه و به هرحال اونابرترن.

    • تینا

      مردا با خودشون چند چندن مرد و زن نداره کسی که کاری خلاف اصول اخلاقی میکنه وناراحت نمیشه باید برا خودش نگران باشه

    • فاطمه

      با تمام توضیحاتی که برای یک زن ایده ال نوشته شده بنده یک زن کارمند دارای دو فرزند هستم و نیمی از مشکلات خانه و خانواده به دوش بنده است اما شوهر من در هر کاری از من مثل خانه خریدن یا چیزهای دیگر موش می دونه یعنی حتی اگر شده به ضرر بچه هامون هم که شده می خواهد جلوی پیشرفت زندگیش را بگیرد. همسر من نتوانسته برای من و بچه هایش خانه تهیه کند ولی من اینکار را کردم و حالا که می خواهم خانه را بزرگ تر کنم او نمی گذارد . به نظر شما این شوهر من چه مرگشه ؟

    • الیسا

      چراخانم ها اینقدرغرمیزنید دیگه شورشو دراوردین اگه زن واقعا زن باشه شوهرشو نمیره دنبال یه زن دیگه پس مواظب رفتارتون باشی منوشوهرم بهم دیگه احترام میذاریم وخوشبختترین ادماروزمین هستیم پس قدرزندگیتونوبدونیدوباحرفای چرتتون بهونه نشین درضمن الان زنان خیانتکار بیشترازمردان شدن

    • آرزو

      اسماً من زن هستم و تو مـــــــــــــــــــرد!!

      اما نگران نباش به کسی نخواهم گفت:

      که در پس مشکلات و درد هایی که تو برایم ساختی و
      تحمل کردم!
      در پس نامردی و نامهربانی که دیدم و دم نزدم!

      در پس بی معرفتی هایی که دیدم و معرفت به خرج دادم!


      من مــــــــــــــــــــــــ ـــــــــرد تر بودم

    • titi

      من هیچ کدوم ازین حرفارو قبول ندارم قبل ازدواج خیلی ازین کتابها خوندمو عمل کردم هیچ زنی به اندازه من بدبخت نبود_همیشه سعی کردم طوری باشم که شوهرم میخواد همه جوره هم پشتش بودمو ازش حمایت کردم ولی جز بی محبتی چیزی ندیدم؛۴سال ازدواج کردم بجز شب عروسی رابطه ای با من نداشته_خیلی بچه ننه و چشم چرون وخائنه خدا اسمشونو باید میزاشت نامرد بجای مرد

      پاسخ ها

      • رها

        جدی میگی

    • پری

      ما ک تو دنیا مرد نمیبینیم

    • فاطی

      مردها زنارو ب سیخ کشیدن واقعا زن بدبخته همه چیزو باید تحمل کنه بقران جدی میگم اقایون زن روحش لطیفه بفهم

    • مهسا

      من میگم نه همه ی مردا صد درصد هستن نه زنا فقط باید تحمل کرد اون شرایط خاص رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج