۸۳۰۶۰۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نیکول کیدمن و مایکل جکسون در شبکه اچ‌بی‌او

تاریخ پخش مستند مایکل جکسون، فصل دوم "دروغ‌های کوچک بزرگ" و فصل پایانی "ویپ" اعلام شد.

سینما: شبکه‌ی HBO تاریخ پخش فصل‌های جدید سریال‌های "ویپ" (Veep) و "دروغ‌های بزرگ کوچک" (Big Little Lies) و مینی سریال "چرنوبیل" (Chernobyl) و سریال کمدی "لوس اسپوکیز" (Los Espookys) را مشخص کرد. این شبکه‌ی کابلی روز گذشته در حین برگزاری "مجمع منتقدین تلویزیونی" ضمناً اعلام کرد که مستند جنجالی "ترک نورلند" (Leaving Neverland) در مورد "مایکل جکسون" در تاریخ ۳-۴ مارس پخش می‌شود.

نیکول کیدمن و مایکل جکسون در شبکه اچ‌بی‌او

فصل هفتم و پایانی "ویپ" که به علت مبتلا شدن "جولیا لوییس-درایفوس" به سرطان با تأخیر مواجه شده بود، یکشنبه ۳۱ مارس ۲۰۱۹ پخش خواهد شد و فصل دوم "دروغ‌های بزرگ کوچک" با حضور "مریل استریپ" در کنار بازیگران فصل اول از جمله "نیکل کیدمن"، "ریز ویترسپون"، "شیلین وودلی"، "لورا درن" و "زوئی کراویتز" نیز طبق برنامه در ماه ژوئن آماده‌ی نمایش خواهد بود اما تاریخ دقیق پخش آن اعلام نشده است.

"چرنوبیل" مینی‌سریال پنج قسمتی Sky و HBO در مورد تراژدی هسته‌ای سال ۱۹۸۶ در شوروی سابق نیز در ماه می به نمایش گذاشته می‌شود. سریال کمدی "لوس اسپوکیز" نیز که اغلب به زبان اسپانیایی است در ماه ژوئن آینده عرضه می‌شود و تاریخ دقیق انتشار آن تعیین نشده است.

سریال "چرنوبیل" حادثه‌ی انفجار نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل اکراین و پراکنده شدن تشعشعات رادیواکتیو در سراسر بلاروس، روسیه و اکراین و بخش‌هایی از اروپای غربی را که یکی از فاجعه‌بارترین حوادث در تاریخ بشریت بود دراماتیزه کرده است. سریال شجاعت زنان و مردانی را به تصویر می‌کشد که برای نجات اروپا فداکاری کردند. "جارد هریس" "استلان اسکارزگارد" و "امیلی واتسون" بازیگران این مینی‌سریال خواهند بود.

در سریال "لوس اسپوکیز" هم "برناردو ولاسکو"، "کاساندرا چیانگروتی"، "آنا فابرگا"، "خولیو تورس" و "فرد آرمیسن" ایفای نقش کرده‌اند. داستان سریال در نسخه‌ای خیالی و عجیب از مکزیکو سیتی روی می‌دهد و ماجرای گروهی را روایت می‌کند که تجارتی منحصر به فرد به راه می‌اندازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج