۸۳۰۶۱۲
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

کشف یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در کردستان

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: از ابتدای سالجاری تا امروز با بهره‌گیری از توان مرزبانان در مرزهای استان، حدود یک میلیون و ۲۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

خبرگزاری فارس: سردار کیومرث شیخی فرمانده مرزبانی استان کردستان در تشریح عملکرد یک ساله مرزبانان این استان در مقابله با قاچاق کالا، اظهار داشت: مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق در جهت حمایت از تولیدات ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های جدی مرزبانی استان است.

وی با اشاره به اشراف مرزبانان و رصد نوار مرزی استان به‌طور شبانه‌روزی، خاطرنشان کرد: با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیرمجاز و قاچاق کالا برخورد قاطع می‌شود و مأموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان می‌شوند.

فرمانده مرزبانی کردستان در رابطه با کشفیات صورت گرفته اعلام کرد: از ابتدای سال‌جاری تا امروز با بهره‌گیری از توان مرزبانان در مرزهای استان، حدود یک میلیون و ۲۹۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و بیش از ۷۹۸ هزار پاکت انواع کالای دخانی کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: ۳۸۴ هزار و ۵۲۰ قلم داروی قاچاق، ۱۵۵ هزار و ۳۵ ثوب انواع البسه خارجی، ۵۳ هزار و ۷۷۳ قلم لوازم آرایشی بهداشتی و ۵۶ هزار و ۷۷۰ عدد مواد محترقه از دیگر کشفیات ماموران مرزبانی استان کردستان است.

شیخی به تعداد کشفیات موبایل و متعلقات آن اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تا امروز حدود ۱۴ هزار و ۵۵۷ دستگاه موبایل توسط ماموران مرزبانی کشف و ضبط شده است.

فرمانده مرزبانی کردستان تصریح کرد: دو هزار و ۳۶۶ راس توقیف احشام، ۴ هزار و ۱۵۸ عدد قطعات خودرو، ۴ هزار و ۵۳۹ دستگاه لوازم خانگی و آشپزخانه و یک هزار و ۲۵۵ کیلوگرم چای خارجی از دیگر کشفیات مرزبانی استان کردستان در طول سال‌جاری بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهانه ها برای گرونی بنزین و سوخت شروع شد

      پاسخ ها

      • علی

        ای به چشم ، بعضی ها قاچاق کنن به خاطر آربیتراژ قیمت سوخت و شما هم سکوت کنی ولی موقع افزایش قیمت یکهو پیدات بشه و ساکت نباشی

    • هادی

      جدا از بحث چطور قاچاق کردن و از کجا اوردن این سوختها، من موندم کجا این مقدار سوخت رو نگه میدارن و با چی جابجا میکنن؟ ادم شاخ در میاره

    • بی نام

      مرزبانی چقد کار سختیه با این حقوق های چندرغاز

    • بدون نام

      بیچاره کولبر مظلوم....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج