۸۳۰۶۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قطع امید شفر از مدیران؛ دیدار مخفیانه با کرانچار

سرمربی استقلال تهران روز یکشنبه با سرمربی تیم امید دیدار داشت اما نه تنها برای ارائه دلیل غیبت بازیکنانش در اردوی تیم امید.

خبرگزاری ایلنا: وینفرد شفر ظهر یکشنبه در هتل آکادمی دیداری با زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید داشت. یکی از موضوعات مطرح شده بین ۲ مربی غیبت ملی‌پوشان تیم ملی امید در اردو بود. سرمربی آلمانی استقلال در توجیه حاضر نشدن ۴ بازیکن ملی‌پوش تیمش در اردوی تیم امید توضیحات گذرا و کوتاهی داد و گفت که به صیادمنش و نورافکن برای بازی جمعه با تراکتورسازی نیاز دارد و می‌خواهد از آنها استفاده کند. اما پیرمرد آلمانی برای کار و موضوع دیگری به دیدار سرمربی کروات تیم ملی امید رفته بود و خواسته مهمی از همتای خودش داشت.

استقلال مدت‌هاست که با مشکل نداشتن زمین تمرین روبه‌رو است. شفر حتی در کنفرانس‌های مطبوعاتی اش هم به این موضوع اشاره کرده است که زمین تمرین مناسب ندارند و از مسوولان باشگاه درخواست کرد تا این مشکل را برطرف کنند. اما هنوز اتفاق مثبتی در این خصوص نیفتاده است تا مرد آلمانی برای پیدا کردن زمینی که بتواند در آن به خوبی شاگردانش را آماده کرده و تاکتیک‌های موردنظرش را که مبتنی بر بازی زمینی است به درستی تمرین و اجرا کند، خودش دست به کار شده است.

او در دیداری که با کرانچار داشت از سرمربی تیم ملی امید خواست تا شرایطی را فراهم کند که استقلال بتواند از زمین آکادمی استفاده کرده و تمریناتش را در آنجا برگزار کند! این موضوع بسیار عجیب است که شفر مجبور شده شخصا برای حل کردن مشکل زمین تمرین استقلال دست به کار شود. کاری که در اصل مدیریت باشگاه باید آن را برطرف کند.

حالا مشخص می‌شود سرمربی استقلال از مدیران باشگاه قطع امید کرده است که خودش آستین‌ها را بالا زده و این طرف و آن طرف می‌رود و به این در و آن در می‌زند تا بلکه یک زمین تمرین مناسب برای شاگردانش پیدا کند تا مجبور نباشند هر بار به یک زمین بروند و در زمین‌های بی‌کیفیتی چون شماره ۲‌ آزادی تمرین کنند. باید دید کرانچار می‌تواند به شفر کمک کند و ترتیبی بدهد تا آبی‌پوشان در زمین آکادمی تمرین کنند یا شفر باید فکر دیگری کند و تدبیری دیگر بیندیشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج