جاباما
۸۳۰۶۳۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سقوط بهمن در محور هراز تلفات جانی نداشت

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند از سقوط بهمن در محور هراز و محدوده روستای مبارک آباد شهرستان دماوند خبر داد و گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت.

ایرنا: مجید صفری روز سه شنبه در خصوص سقوط بهمن در محور هراز محدوده مبارک آباد شهر آبعلی، اظهار داشت: اوایل بامداد امروز شاهد سقوط بهمن در محور ارتباطی هراز (محدوده مبارک آباد) بودیم که بر اثر آن ۳ دستگاه خودرو زیر حجم برف ناشی از سقوط بهمن ماندند.

وی بابیان اینکه سه دستگاه خودروی سواری و خودروی نمک پاش راهداری که مشغول برف روبی بود در این بهمن گرفتار شدند، گفت: نیروهای امدادی و راهداری به موقع عملیات امداد و نجات برای افراد گرفتار در بهمن را انجام دادند و با تلاش نیروها، خودروهای مانده از زیربرف خارج شدند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند با بیان اینکه پاکسازی مسیر تا ۴ بامداد امروز بطول انجامید، تصریح کرد: هم اکنون محور هراز باز است و تردد انجام می شود ولی با توجه به کولاک در مسیرهای کوهستانی و باد شدید در داخل شهر، از مسافران و رانندگان می خواهیم با تجهیزات زمستانه و زنجیر چرخ تردد کنند.

صفری با اشاره به اینکه ستاد بحران شهرستان در فصل سرما با هماهنگی های انجام شده، مسافران در راه مانده در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را اسکان می دهد، تاکید کرد: از مسافران می خواهیم از هرگونه سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و به روزهای دیگر موکول نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج