جاباما
۸۳۰۷۰۲
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

اعضای باند سرقت خودرو در دام پلیس

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری اعضا باند دو نفر در یکی از شهرستان های غربی کشور، بیان داشت: اعضا این باند با تغییر و دست کاری ارکان اساسی خودرو های سرقتی (پلاک، شماره شاسی و بدنه) آنها را به فروش می رساندند.

ایلنا: سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی در تشریح این خبر بیان داشت: با اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته، مشخص شد شخصی به هویت شهریار - الف که از سابقه داران حرفه ای در زمینه سرقت خودرو وتغییر در ارکان اساسی خودرو های سرقتی می باشد، به تازگی بعد از آزادی از زندان با تشکیل باندی به صورت گسترده اقدام به خرید و فروش خودروهای سرقتی در سراسرکشور نموده و با دست کاری ارکان اساسی آنها، این خودرو های سرقتی را به فروش می رساند.

این باند پس از خرید خودرو های مانند پزو،پژو ۴۰۵ و پژو پارس که در تصادفات دچار خسارت های جدی و اساسی شده بودند اقدام به سرقت خودرو هایی شبیه مدل خودرو های سرقتی کرده و با انتقال آنها به شهرستان ، پلاک خودرو های تصادفی و شماره شاسی و بدنه آنها را جایگزین خودروهای سرقتی کرده و آنها را به فروش می رساندند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده دستگیری شهریار متهم اصلی این پرونده در دستور کار قرار داده شد و پس از اخذ نیابت قضایی، تیمی از ماموران اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ به شهرستان کرمانشاه اعزام و پس از انجام اقدامات قضایی و قانونی و هماهنگی با عوامل پلیس اگاهی شهرستان پس از ساعت ها تعقیب و مراقبت، متهم را در حالیکه با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ سرقتی که دارای سابقه اعلام سرقت از تهران در حال تردد بود دستگیر شد.

متهم در تحقیقات بعمل آمده در ابتدا منکر هر گونه سرقت و تغییر در ارکان اساسی خودرو های سرقتی و خرید و فروش خودروهای مسروقه بود که پس از مواجهه با مستندات و مدارک به خرید سه دستگاه خودروی مسروقه سند نمره از دو نفر در شهرستان کرج اعتراف کرد.

با اعتراف متهم اصلی این پرونده، شناسایی و دستگیری سایر اعضای باند در دستور کار قرار داده شد که در همین رابطه یکی از همدستان متهم به هویت سعید در شهرستان کرمانشاه در حالیکه محل سکونت خود را تغییر و در منزل خواهرش زندگی می کرد شناسایی و دستگیر و از وی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه، یک دستگاه خودروی مزدا ۳ با پلاک جعلی وتعدادی اوراق و مدارک مربوط به خودروهای تصادفی کشف شد.

در تحقیقات صورت گرفته متهمان به خرید و فروش خودروهای مسروقه با دست کاری در ارکان اساسی آنان اعتراف کردند که تعداد ۹دستگاه از خودروی مسروقه سند نمره در شهرهای همدان ، کرمانشاه، قزوین وپرند شناسایی و توقیف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا یه مدت استحراحت کنه با تجربه بیشتر برمیگرده میاد

    • بدون نام

      خوب وقتی خلاف کار ودزد را پرورش میدید نتیجه اش همینه نکنه ازاین جماعت دزد توقع داشتید فیلسوف یا علامه بشند اینها باشما بازی میکنند وبرادران پلیس را سر گرم میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج