۸۳۰۷۹۴
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

توضیح پلیس کرمانشاه درباره برخورد با یک مجرم

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه درباره کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص برخورد یکی از ماموران پلیس با فردی مجرم، توضیحاتی ارائه کرد.

ایلنا: به نقل از پایگاه خبری پلیس، ساعت ۱۶ روز پنج شنبه (۱۸ بهمن) خانمی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس (۱۱۰) اعلام کرد که فردی با ورود به عنف، قصد سرقت طلاجات و اثانیه منزلش را دارد که بلافاصله گشت کلانتری آزادگان در محل حاضر می شود که به دنبال آن فرد تماس گیرنده به ماموران مراجعه و همان اظهارات را تکرار می کند.

ماموران با هماهنگی صاحب خانه به داخل آپارتمان وارد می شوند که متهم با مشاهده افسر گشت با حالت غیر طبیعی ضمن فحاشی و توهین با ایجاد درگیری برای انتقال به کلانتری مقاومت می کند که با تلاش مامور یاده شده، متهم به خارج از آپارتمان منتقل و هنگام سوار شدن به خودرو گشت کلانتری مجدداً اقدام به فحاشی و توهین کرده و با لگد زدن به درب خودرو مانع بسته شدن درب می شود.

آنچه که در کلیپ منتشر شده پیداست فرد دستگیر شده چندین بار قصد باز کردن درب خودرو را دارد که افسر گشت طی چندین مرحله اقدام به بستن در خودرو برای جلوگیری از فرار متهم می کند.

پس از اننقال متهم دستگیر شده به کلانتری، پرونده نامبرده تکمیل و به مرجع قضائی ارسال شد؛ در اظهارات کتبی، نامبرده نسبت به درگیری با ماموران پلیس و توهین و فحاشی انجام شده ابراز ندامت و پشیمانی می کند.

لازم به یادآوری است، نیروی انتظامی بیشترین سطح تماس در جامعه را با مردم شریف کشورمان داشته و به همین منظور اولویت ناجا در برخورد انتظامی با کلیه افراد، داشتن سعه صدر است؛ لیکن به علت حجم بالای ماموریت ها، فضای حاکم بر صحنه های جرم و واکنش های متفاوت افراد در صحنه، ماموران انتظامی گاهاً مجبور به استفاده از قوه قهریه می شوند که به هیچ وجه مورد تایید نمی باشد و مامور یاده شده در این خصوص مورد ارشاد و راهنمایی قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افرین بر چنین ماموری اصلا نیاز به ارشاد نداشته بایستی تشویق بشود

    • بدون نام

      خداقوت پلس خسته نباشین خدایم بهمراهتون@

    • بدون نام

      عجب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی چی را عجب کاربر گرامی، احتمالاً این فرد بزه کار که ورود به عنف کرده میتوانسته به اون زن هم تجاوز جنسی کند، خوب است برخورد پلیس قانونی و همراه با احترام باشد ولی در مورد دزدی که به زور وارد منزلی بشود و از او درخواست پول یا چیز دیگری کند، پلیس باید این حق را داشته باشد ضمن جلوگیری او را هم تنبیه کند، و به پلیس ایرادی وارد نباشد،

    • بدون نام

      جمله آخرش بیانگر بی تدبیری اش میباشد.مامور بدبخت وقتی با فرد مست و فحاش برخورد میکند و در انتقالش مقاومت میکند مامور چاره ای جز اقدام با قوه قهریه ندارد.این چه حرفیه که میگه با باور برخورد شد.باید از مامور تقدیر شود.همین کارها را کردید خلافکار آسایش را از مردم گرفته اند

    • بدون نام

      پلیس هم بعضی مواقع
      احترام سرش نمیش
      کسی که میاد کلانتری خوب و بد به یک چشم نگاه میکنند

    • shohrehandy

      بیچاره مامور طرف که سارق بوده داره بهش فحش میده و در مقابل مامور مقاومت میکنه و اونوقت باید با خواهش و تمنا آقای سارق رو ببرند و در صورتی که مامور کاری بکنه مورد بازخواست از طرف مسئولین میشه . دفعه بعد هم که یکی از پلیس کمک بخواد بی اعتنا میشه و میذاره جان و مال ملت رو بدزدن .

    • آریایی

      خب مجرم هستش دیگه
      نکنه انتظار داره قالی قرمز زیر پاش بندازن
      میگن دزد رو بزنی باید دیه هم بدی با این قانونای چرت
      قانونگذار باید فکر کنه که این فرد به خونه خودش زده
      بازم همین نظر رو داره؟

    • بدون نام

      ارشاد دیگه چه مسخره بازی هستش مامور اینجور جاها که صحبت مال مردم هستش باید از قوه قهریه استفاده کنه -خاک تو سرتون با این حمایتتون از مامور

    • آیسان

      همین کارا رو میکنید دیگه هیشکی از پلیس نمیترسه چرا ارشاد؟؟؟؟باید تشویق میشد چند روز پیش در یه درگیری تو استان ایلام من خودم شاهد بود که اونیکه معرکه راه انداخته بود زد تو گوش پلیس جلو چشم مردم بخدا پلیسه هیچی نگفت میدانی چرا؟پلیس بیچاره میدانست قانون چرتی داریم هیچکی ازش حمایت نمیکنه

    • بدون نام

      نیروی انتظامی باید در مقابل لاش خورها زور گیر باید تقویت وحمایت شود خدا قوت

    • صالح

      من همون پسرم که کتکم زدن حاضرم باهاتون مصاحبه کنم چون شما دروغ منتشر کردید لطفا اظهارات منم پخش کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج