جاباما
۸۳۰۹۷۱
۱۶ نظر
۵۰۰۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
پ

روزنامه دولت: باید منتظر فتنه‌ای تازه در قم باشیم؟

به بهانه معیشت مردم و FATF. دیروز آنگونه که خبرگزاری فارس ادعا کرده ۷ هزار نفر از طلاب و استادان حوزه علمیه در نامه‌ای به رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دبیر و اعضای شورای‌عالی حوزه‌های علمیه و مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خواستار برگزاری تجمع شدند.

روزنامه ایران نوشت: به بهانه معیشت مردم و FATF. دیروز آنگونه که خبرگزاری فارس ادعا کرده ۷ هزار نفر از طلاب و استادان حوزه علمیه در نامه‌ای به رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دبیر و اعضای شورای‌عالی حوزه‌های علمیه و مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خواستار برگزاری تجمع شدند.

نکته برجسته و عیان نامه طلاب و استادان حوزه علمیه قم، حمله آشکار آنها به دولت و متهم کردن مقامات قوه مجریه به همسویی با غرب است.

به طور مثال در بخشی از این نامه آمده که «غربگرایان لیبرال، پس از تجربه تلخ خسارت محض برجام که حاصلی جز کوچک‌تر کردن سفره مردم در کنار تخریب تأسیسات هسته‌ای، یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت و امنیت ملی نداشت؛ اکنون به‌دنبال تحمیل خسارت محض دیگری به مراتب خطرناک‌تر از برجام، با عنوان کنوانسیون‌های بین‌المللی همچون پالرمو وCFT می‌باشند.»

این جمع مانند بقیه مخالفان دولت با ردیف کردن لیستی از اتهامات علیه مسئولان دولت، معتقدند که تصویب لوایح چهارگانه «موجب اشراف اطلاعاتی دشمن بر نظام بانکی و مالی کشور، اعمال دقیق‌تر تحریم‌ها در آینده، بسته شدن راه‌های دورزدن تحریم‌ها، افزایش قیمت ارز و سخت‌تر شدن معیشت مردم، نقض حاکمیت ملی و زمینه ساز مداخله بیگانگان در امور کشور و مخدوش شدن استقلال سیستم قضایی کشور و...» خواهند گردید.

این عده بر پایه همین استدلال‌ها درخواست کرده‌اند که «در مورد تقویت اقتصاد کشور و حل مشکلات معیشتی مردم، مخالفت با پذیرفتن لوایح استعماری چون پالرمو و CFT و حاکمیت نهاد استعماری FATF بر مقدرات اقتصادی و قضایی کشور» دست به تجمع و اعتراض بزنند. زمان تعیین شده برای این تجمع ساعت ۱۰ صبح امروز -چهارشنبه- تعیین شده و امضاکنندگان نامه خواستار «سخنرانی یکی از مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و حضرات آیات محمد یزدی، سیداحمد خاتمی، سیفی مازندرانی، اعرافی، محسن اراکی» نیز شده‌اند.

در حالی این درخواست تنها یک روز پس از برگزاری راهپیمایی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مطرح شده که روزنامه جمهوری اسلامی در خبری از راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم گزارش داده که در راهپیمایی این شهر شعارهایی تفرقه افکنانه علیه دولت و رئیس جمهوری سر داده شده است. این روزنامه نوشته که «یک گروه تازه تأسیس به‌نام «جنبش قیام الله» نوشته‌هایی را روی کاغذ کارتن علیه مسئولان، میان مردم توزیع کرد.

تأسف بالاتر اینکه بلندگوی مرکزی راهپیمایی، با شعارهایی در مورد حجاب به رئیس جمهوری تعریض داشت که باید به مراجع جواب بدهید. این افراد، راهپیمایی ۲۲ بهمن را بر خلاف توصیه رهبری به عرصه تسویه حساب‌های جناحی و گروهی تبدیل کردند!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خسرو

      خدایا این دوستان دلواپس را به راه راست هدایت کن. این کور دلانی که خودشون رو از رهبر و مجلس و مردم بالاتر میدونن.

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAAAAA

        چرا خودتان را به نانوایی زدین واقعا بی عرضی بودن دولت هنوز برای شما روشن نشده ،
        بابا اگر بقال سر کوچه ما جای دولت بود وضع خیلی خیلی بهتر بود،آن بقال باز تجارت کردن و طریقه خرید از بازار را میدانست اما دولت حتی توانایی خرید یک پفک هم ندارد،
        من نمیدانم مجلس و شورای نگهبان چرا حرکتی نمیکنند؟

      • بدون نام

        فتنه سازان قم

    • صابر

      شما مگه نظام رو قبول دارید که هی دم میزنید ؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      ای بابا..راست میگن به قران...مردم وبدبخت کردین...

    • بدون نام

      مردم را نابود کرد حسن

    • آدولف هیتلر

      هرچی فتنه است از اونجا بلند میشه

    • بدون نام

      احسن برطلاب خداقوت خسته نباشید.

    • مجتبی

      چرا تاسف ای روزنامه ایران؟
      به نظر میرسد که حوزه می خواهد به اندیشه های انقلابی خودش برگرده اما بعضی ها ترسیده اند.
      کسی دم از رهبری می زند که در نهان خود اصل ولایت را قبول ندارد.

    • بدون نام

      من هم امضاء میکنم

    • ممممممممممممممممممم

      بنظرم اگر روحانی خلع لباس شود بهتراست

      پاسخ ها

      • a

        چه کسی را به جایش انتخاب کردی

    • بدون نام

      تمام مردم هم در این تجمع شر کت کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی فقط قم ادمند

    • بهراد متین

      اون اندیشمندی که متن و ادبیات این خبرو تنظیم کرده لطفا بیاد توضیح بده که برجام و حالا این کنوانسیون‌هایی که دولت داره خودشو جر میده بهشون بپیونده، چه دستاورد و حاصلی بجز مواردی داره که دلواپسان و لرزانان نگرانشن؟!

    • مهدی صفری

      روزنامه ایران اگرشرافت داری چرابه معیشت مردم نمی پردازی پسته وتخمه چه ربطی به دلارداره که شده ارزوبرای بچه هامون اگه خیانت لیبرالهانیست پس چیه مسولین خوشون توکاخهای شاهی نشستن ومردم وظیفه شونه پادوی کنن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج