۸۳۰۹۸۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

غلامی: با قطبی حس اروپایی بودن داریم

تیم فوتبال فولاد موفق شد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر سرانجام نخستین شکست پرسپولیس را به این تیم تحمیل و به همراه افشین قطبی خود را به‌عنوان یکی از مدعیان جدید فوتبال ایران معرفی کند.

روزنامه فرهیختگان: تیم فوتبال فولاد موفق شد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر سرانجام نخستین شکست پرسپولیس را به این تیم تحمیل و به همراه افشین قطبی خود را به‌عنوان یکی از مدعیان جدید فوتبال ایران معرفی کند. در این بین عارف غلامی، مدافع جوان و آینده‌دار فولادی‌ها که نیم‌فصل از ذوب‌آهن به اهواز رفت، یکی از عوامل برتری تیم قطبی در این دیدار بود.

عارف به همراه سیامک کوروشی زوج خوبی را در خط دفاعی فولاد تشکیل داد و اتفاقا هر دو بازیکن از خوب‌های این تیم در دیدار با پرسپولیس بودند. بر همین اساس امروز گفت‌وگویی را با غلامی ترتیب دادیم که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

بازی سختی را بردید و اولین شکست فصل پرسپولیس را به تیم برانکو تحمیل کردید. بازی چطور بود؟

بله، بازی خیلی خوبی بود. همه برای این برد یکدل بودیم. از سوی دیگر تمرینات خوبی را برای این دیدار سپری کردیم و از لحاظ روحی و روانی آمادگی کاملی داشتیم. افشین قطبی هم خیلی کمک کرد تا خودمان را پیدا کنیم و بدانیم لباس چه تیم بزرگی را می‌پوشیم. در مجموع هفته خوبی داشتیم و با برنامه و با اصول پیش رفتیم. در این دیدار همان چیزهایی که کادرفنی می‌خواست را به‌خوبی پیاده کردیم و خداراشکر پرسپولیس را بردیم و سه امتیاز از یک دیدار دشوار به دست آوردیم. البته معتقدم نتیجه می‌شد پرگل‌تر به نفع ما باشد، هرچند پرسپولیس هم یکی، دو شانس داشت.

یک گل هم در نیمه اول زدید که داور آن را آفساید اعلام کرد.

متاسفانه گل اول ما را به اشتباه آفساید گرفتند اما این موضوع هم در روحیه ما تاثیرگذار نبود؛ ما قبل از این دیدار یکدل و هم‌قسم شده بودیم که پرسپولیس را شکست بدهیم. امیدوارم تا آخر فصل این شرایط را ادامه دهیم تا دل هواداران فولاد شاد شود. از سویی هم امیدوارم باشگاه مشکلات کوچکی که داریم را برطرف کند تا با روحیه‌ای خوب به دیدارهای آینده برسیم. ما برای سه بازی بعدی دنبال برنامه‌های جدیدی هستیم که امیدوارم به بهترین شکل آنها را پیاده کنیم و در این مسابقات هم موفق باشیم.

پرسپولیسی‌ها انتقادات زیادی به حواشی قبل از مسابقه مثل قطعی برق و تاخیر در شروع مسابقه داشتند.

اینکه برق نبود به تیم ما ارتباطی نداشت و این مشکل از طرف مسئولان بود. قبل از بازی گفتند به خاطر مسائل امنیتی قرار نیست بازی برگزار شود. اگر مشکلی بود، برای هر دو تیم بود و این‌طور نبود که فقط برق رختکن پرسپولیس قطع شود. رختکن ما هم برق نداشت و لحظات بدی را سپری می‌کردیم اما ما با سختی این لحظات کنار آمدیم و تمرکزمان را از دست ندادیم و خیلی سرحال و آماده به زمین آمدیم. خداراشکر که نتیجه به نفع ما تمام شد.

داوری چطور بود؟ حریف به داوری هم گلایه داشت.

اتفاقا کرمانشاهی یکی از قضاوت‌های خوبش را در جو خاص اهواز داشت. البته نظر پرسپولیسی‌ها هم قابل احترام است اما شاید یک‌سری سوت‌هایی که در نتیجه تاثیرگذار نبود توسط داور زده شد. بالاخره داور هم انسان است و اشتباهاتی دارد اما در مجموع داوری خوبی را شاهد بودیم.

چرا در دقایق پایانی تعویض شدی؟

با تمام وجود بازی کرده بودم و بدنم تحلیل رفته بود. با نظر قطبی جایم را به یک بازیکن تازه‌نفس دادم تا در دفاع و ضدحمله به تیم کمک کند.

فضای کار در فولاد با افشین قطبی چطور است؟

کمپ فولاد یکی از بهترین و مجهزترین‌های آسیاست و حتی ورزشگاه فولاد آره‌نا نیز جزء یکی از خاص‌ترین‌هاست. ما امکانات مناسب و در حد بین‌المللی داریم. فقط یک‌سری مشکلات جزئی داریم که امیدواریم آنها هم تا آخر هفته برطرف شود. کار با افشین‌خان هم فوق‌العاده است. در این دو هفته از لحاظ فنی، با او کار اروپایی را از نزدیک حس کردم، ضمن اینکه با قطبی همه چیز روی برنامه و نظم است و خیلی سرحال و شاداب هستیم. از این پس می‌رویم برای هدفی که داریم و مطمئنا به آن هم می‌رسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز یه خارجی دیدن جوگیر شدن، حس اروپایی خخخخ

    • مهدی

      البته با کرمانشاهی

    • مهدی

      البته با کرمانشاهی

    • بدون نام

      پرسپولیس فقط شکست رو توجیه کرد .برق برای هر دو تیم رفت،در مورد احتمال لغو بازی هم هر دو تیم در جریان بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج