۸۳۱۰۳۸
۴ نظر
۵۰۲۰
۴ نظر
۵۰۲۰
پ

مراقب لوازم آرایشی ساخت آمریکا باشید

مدیرکل فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، نسبت به فروش محصولات آرایشی قاچاق و تقلبی با عنوان ساخت کشور امریکا هشدار داد.

خبرگزاری مهر: عبدالعظیم بهفر، با اشاره به اینکه لوازم آرایشی رنگی«Color cosmetics »، از امریکا یا به کشور وارد نمی شود و یا واردات آن بسیار محدود است، گفت: مردم در هنگام خرید لوازم آرایشی توجه کنند که اگر برچسب محصول یا بسته بندی این نوع ساخت امریکا باشد، در صورت عدم اطمینان از اصالت کالا و واردات قانونی آن، از خرید محصول خودداری کنند، چراکه آن کالا قاچاق، تقلبی و یا فاقد تاریخ مصرف است.

وی با تاکید بر خطرناک بودن مصرف کالاهای قاچاق و یا تقلبی، یادآور شد: لازم است خانواده ها برای حفظ سلامت خود به برچسب اصالت کالا توجه کرده و هرگز فریب عده ایی سودجو و متقلب را که هدفی جز منفعت طلبی نداشته و اهمیتی برای سلامتی مردم قائل نیستند را نخورند.

مدیرکل فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، با اشاره به تکنیک های سودجویان در مورد لوازم و فرآورده های آرایشی و بهداشتی، توضیح داد: معمولا هنگام فروش محصولات غیرمجاز به خریداران گفته می شود که این کالا به صورت چمدانی یا از طریق مسافران از اروپا و آمریکا به صورت موردی وارد شده است، که در اکثر موارد ناصحیح و ادعای نادرستی است.

وی خاطرنشان کرد: سلامت مردم و حفظ و ارتقاء آن از اولویت های کاری سازمان غذا و دارو بوده و اداره کل آرایشی و بهداشتی سازمان، با هماهنگی و همکاری دانشگاه های علوم پزشکی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و...، با جدیت بیشتری به بازرسی ها در سطح عرضه اقدام و موارد تخلف را به مردم اطلاع رسانی می کند.

بهفر به مردم توصیه کرد: از خرید کالاهای بدون برچسب اصالت خودداری کرده و در صورت وجود برچسب اصالت نیز با خراشیدن این برچسب، کد ١٦ رقمی آن این عدد را به سامانه ۲۰۰۰۸۸۲۲ پیامک کرده و حتما مشخصات ارسالی از طریق پیامک را با کالای در دست مطابقت دهند و فقط به جمله کالا اصالت دارد اکتفا نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • bita

      تازه از خواب بیدار شدین یا سودش به جیب آقایون نمیره توی هر داروخانه و لوازم آرایشی پره از محصولات کشورهای بیگانه که خودتون مجوز صادر کردین .و مشابه همون محصول تولید داخلی داریم مثل سی گل ، سینره، و خیلی برند دیگه .فعلا اونایی که توی مغازه ها هست رو چک کنید که تاریخ مصرفش همینجا تغییر میدن .توی این اوضاع پولدارهایی مثل وارد کننده ها پولدارتر شدند که بادوتا شامپو شروع کردند و الان یه لیست بلند بالا جنس دارند.و تولیدات داخلی هیچ

    • بدون نام

      جنسهای فیک و قاچاق امریکا شرف داره ب جنس های اصل شما

    • بدون نام

      بیشتر لوازم آرایشی که حتی با قیمت گرون و به اسم اصل فروختا میشه با مارکهای اروپایی و آمریکایی تقلبیه با این حجم آرایشی که بعضیا دارن صبر کنید ۱۰ سال دیگه نتیجه و عوارضش و ببینید

    • بدون نام

      اگه فیلک امریکا باشه هم میخرم و استفاده میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج