۸۳۱۲۷۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

زیدان، کلید نگه داشتن هازارد در چلسی

گزارش ها حاکی از آن است که «رومن آبراموویچ» مالک متمول باشگاه چلسی نسبت به انتقال قدرت از «مائوریتسیو ساری» به «زین الدین زیدان» ابراز تمایل کرده است؛ جابجایی که می تواند «ادن هازارد» را نسبت به تصمیم طولانی مدتش برای کوچ به مادرید مردد کند.

ایرنا: گزارش ها حاکی از آن است که «رومن آبراموویچ» مالک متمول باشگاه چلسی نسبت به انتقال قدرت از «مائوریتسیو ساری» به «زین الدین زیدان» ابراز تمایل کرده است؛ جابجایی که می تواند «ادن هازارد» را نسبت به تصمیم طولانی مدتش برای کوچ به مادرید مردد کند.

روزنامه آ. اس اسپانیا روز چهارشنبه در گزارشی نوشت: نتایج ضعیف اخیر چلسی که تازه ترین آن به شکست تحقیرآمیز ۶ بر صفر مقابل منچسترسیتی باز می گردد، بدون شک به بزرگ ترین دغدغه آبراموویچ تبدیل شده است؛ کسی که براساس گزارش ها با جدیت گزینه جابجایی احتمالی زیدان را به جای ساری مد نظر قرار داده اشت.

زیدان، کلید نگه داشتن هازارد در چلسی

آبی های لندن با احتساب این شکست، چهار بازی خود در لیگ برتر جزیره را واگذار کرده اند؛ آنها پیش از انهدام توسط سیتی، در تاریخ 30 ژانویه با نتیجه 4 بر صفر شکست خجالت آوری را مقابل بورنموث رده یازدهمی متحمل شدند و پیش از آن نیز با 2 گل مغلوب یکی از چهار تیم بالانشین جدول یعنی آرسنال شده بودند.

شاگردان ساری در آستانه جدال حساس با منچستریونایتد که دوشنبه هفته آینده برگزار می شود، 2 روز پیش از آن یعنی روز شنبه در لیگ برتر میزبان بورنموث خواهند بود؛ این در حالی است که شغل سرمربی ایتالیایی به شدت در معرض خطر قرار گرفته است.

ساری تابستان سال گذشته و بدنبال ناکامی چلسی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، به استمفوردبریج آمد و در ابتدای کار، با کسب نتایجی قابل قبول و نشاندن تیم تحت هدایتش در جمع چهار تیم بالانشین، آغاز خوشایندی را تجربه کرد اما تزلزل و افت محسوس آنها موجب از دست رفتن رتبه چهارم و اعطای آن به تیم متحول شده منچستریونایتد شد.

و حالا دورنمای از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان برای دومین سال متوالی، ابراهیموویچ را بر آن داشته تا جستجوی خود را برای یافتن سرمربی جدید آغاز کند.

در روزهای اخیر، رسانه های بریتانیایی از «دیگو سیمئونه» و «فرانک لمپارد» به عنوان گزینه های جانشینی ساری نام برده بودند اما گزارش های تازه حاکی از آن است که در صورت ناتوانی سرمربی ایتالیایی در تغییر اوضاع، زیدان محتمل ترین گزینه ای است که مرد متمول روس را مجذوب خود کرده است.

در سوی دیگر، مرد فرانسوی پس از جدایی غیرمنتظره اش از جمع کهکشانی ها در ماه مه سال گذشته، همچنان در عرصه مربیگری غیرفعال بوده و شنیده ها حاکی از آن است که وی به محض دریافت پیشنهادی مناسب و معقول مشتاقانه به حرفه اش باز خواهد گشت.

با این حال، سرمربی اسبق رئال مادرید به شدت با نیمکت شیاطین سرخ ارتباط داده شده است؛ تیمی که پس از گذشت چند ماه از برکناری «خوزه مورینیو» هنوز نامی را به عنوان سرمربی دائمی خود اعلام نکرده اما «اوله گانر سولسشر» سرمربی موقت این تیم محتمل گزینه برای پذیرش این سمت محسوب می شود و از این رو، ارائه پیشنهادی از سوی بالانشینان در استمفورد بریج می تواند برای زیزو بسیار به موقع و وسوسه انگیز باشد.

انگیزه دیگر آبراموویچ برای اغوای مرد فرانسوی می تواند ارتباط تنگاتنگی با «ادن هازارد» ستاره بلژیکی این تیم داشته باشد؛ بازیکنی که گزارش ها به شدت از انتقال تابستانی وی به مادرید حکایت دارد.

به عبارت دیگر، هازارد از دوران کودکی همواره زیدان را الگو و اسطوره خود قرار داده و با توجه به رابطه نزدیک این 2 ستاره، حضور احتمالی مرد فرانسوی می تواند مرد بلژیکی را به منظور تجدید نظر در خصوص تصمیمش برای کوچ به سانتیاگو برنابئو تهییج کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غیرممکنه حتی اگه زیدان بره سلطان تاریخ فوتبال جهان کريس و لوله پلاستیکی هم برن چلسی امکان نداره هازاد بمونه چلسی نگه اینکه ثابت کنه یک آدم عهد شکن هست تمام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج