۸۳۱۲۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امیدواری هواداران رئال به ستاره ولزی

در ۴ سال و نیم اخیر رئال مادرید با گلزنی بیل هیچ دیداری را واگذار نکرده است.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، گرت بیل ستاره بی چون و چرای رئال مادرید در فینال فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا بود، اما حضور او در بازی چهارشنبه شب کهکشانی ها در آمستردام مقابل آژاکس و در حضور بازیکنانی نظیر کریم بنزما، لوکاس واسکز و وینیسیوس چندان مشخص نیست.

اما اگر بیل در ترکیب باشد و گلزنی هم کند، آن گاه هواداران رئال می‌توانند اطمینان داشته باشند که دست خالی آمستردام را ترک نمی‌کنند. در حقیقت از آخرین باری که رئال مادرید با وجود گلزنی بیل یک دیدار را واگذار کرد، ۴ سال و نیم می‌گذرد!

لوس بلانکوس در روز ۳۱ آگوست ۲۰۱۴ و در روز گلزنی بیل در مقابل رئال سوسیه‌داد با نتیجه ۴-۲ شکست خورد. اما از آن روز تاکنون هرگاه پای بیل به گلزنی برای رئال باز شده، رئال هیچ دیداری را نباخته است و آماری حیرت انگیز در این مسابقات ثبت کرده است.

پس از آن مسابقه و در همان فصل ۱۵-۲۰۱۴، بیل در ۱۴ مسابقه برای رئال گلزنی کرد و رئال در هر ۱۴ مسابقه برنده شد. در فصل ۱۶-۲۰۱۵ نیز بیل در ۱۲ بازی گلزنی کرد و رئال از این بازی ها ۱۱ برد و یک تساوی کسب کرد. آمار رئال در فصل ۱۷-۲۰۱۶ و در هفت دیداری که بیل در نقش گلزن در آن ها ظاهر شد، ۵ برد و ۲ تساوی بود.

بیل در فصل ۱۸-۲۰۱۷، در ۱۶ مسابقه برای رئال گلزنی کرد و کهکشانی ها در ۱۳ مسابقه برنده شدند و در ۳ مسابقه نیز به تساوی رضایت دادند. او این روند را در فصل ۱۹-۲۰۱۸ نیز ادامه داده و با گلزنی او در ۱۰ مسابقه، رئال هر ۱۰ دیدار را با پیروزی به پایان رسانده است.

سانتیاگو سولاری برای ادامه روند درخشان رئال در اروپا و کسب چهاردهمین جام قاره ای، امید فراوانی به تداوم این روند مثبت بیل خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج