۸۳۱۲۹۱
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

سگ‌های ولگرد تهدیدی جدی برای ورامینی‌ها

فرماندار ورامین، وجود سگ‌های ولگرد را در شهرستان ورامین به عنوان یک تهدید یاد کردو گفت: وجود سگ‌های ولگرد امروز به معضلی تبدیل شده است که علاوه بر اینکه چهره شهر را زشت کرده تهدیدجدی در انتقال بیماریهاست و امنیت جانی شهروندان را به مخاطره انداخته است.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار ورامین، وجود سگ‌های ولگرد را در شهرستان ورامین به عنوان یک تهدید یاد کردو گفت: وجود سگ‌های ولگرد امروز به معضلی تبدیل شده است که علاوه بر اینکه چهره شهر را زشت کرده تهدیدجدی در انتقال بیماریهاست و امنیت جانی شهروندان را به مخاطره انداخته است.

حسین کاغذلو در جلسه کارگروه امنیت غذا و داروی شهرستان ورامین، نبود مکان مناسب برای نگهداری این سگ‌ها را از دیگر مشکلات شهرستان عنوان کرد و به دستگاه‌های ذیربط در خصوص تأمین مکان مناسب دستور داد.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: جمع آوری؛ سالم سازی و عقیم سازی سگ‌ها برای جلوگیری از انتقال بیماری‌ها و زاد و ولد می‌تواند به کاهش آسیب‌های ناشی از وجود سگای ولگرد کمک شایانی نماید.

وی ظرفیت شهرستان ورامین در خصوص تولید و پرورش مرغ و جوجه اردک در کشو را مهم دانست و گفت: شهرستان ورامین از ظرفیت و جایگاه بالایی در تولید جوجه اردک برخوردار است و ما باید تمام توان خود را به کار ببندیم که مبادا با بروز انفلوآنزا این فرصت به تهدید تبدیل شود.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با اقدامات مناسب و کارشناسانه در خصوص مبارزه با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان وارد عمل شوند.

کاغذلو، سرکشی و نظارت به بوفه‌های عرضه مواد خوراکی در مدارس و همچنین تأمین آب آشامیدنی سالم برای تمامی روستاها را خواستار شد و افزود: تا پایان سال ۹۸ هیچ روستایی نباید با مشکل تأمین آب شرب مواجه شود.

وی، روی آوردن به استفاده از تکنولوژی‌های نوین در خصوص کاهش آلاینده‌های زیست محیطی را مهم برشمرد و گفت: شهرستان ورامین جلسات متعددی را در این خصوص برگزار کرده و اقدامات مناسبی صورت گرفته است و امروزه شاهد استفاده از انرژی‌ها خورشیدی به جای برق هستیم تا علاوه بر حفظ انرژی در صدد کاهش آلایندگی‌های ناشی از تولید برق براییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لامسب ها خوب بگیرین اخته شون کنین زادو ولد نکنن مسئولين دزد جای کشتن

    • وانک علا خلق عظیم

      این سگهای ولگرد و بی صاحب نه تنها خطرناک ووجه شهرراتخریب وزشت کرده بلکه خطربزرگ اینجاست که اهل نفوس خبیثه وخدانشناس استفاده از گوشت سگ گربه وغیره در شرکتهای دور از دید مسئولان گوشت راتبدیل به سوسیس کالباس برای سود زیاد دست به هرکاری میزنند دولت باید یاجایی برای سگ ولگرد جای امن وعقیم سازی یاحقیقتا تلفشون کنند مگر سگ مضر که هم ضرر به جامعه گاز گرفتن وانتقال ویروس برای مریضی ملت فایدشان چیست مضرباید تلف شود نفعی وقتی ندارند ضررشان خیلی زیاد هست درختی که ثمرندارد بی فایده است

    • بدون نام

      سگ گردانی غدغن شد یه فکری به حال سگهای ولگرد کنید هر چند کل کشور باغ وحشی برای خودش سفید بالکها وگربه موش و سگ و الا ماشاالله

    • بدون نام

      این سگهای ولگرد همه جا هستن اطراف کرج معدن و مرکز این سگها هست گاهی چنان دنبال زن و بچه های مردم می کنن که مو سر آدم سیخ میشه والا مردم هم قاطی کردن نمی دونن طرفداری کنن یا دل سوزی سگها رو بکنن

    • بدون نام

      خب که چی الان بکشنشونم که همه حامی محیط زیست میشن و صداشون درمیاد صدایی که موقع مناظره اون زنه محیط زیستی که از طرف سازمان حفاظت از محیط زیست رفته بود شبکه خبر برای مناظره با رئیس ارگانیک که از محصولات تراریخته حمایت کنه درنیومد و آخرشم حداقل به حرف رئیس ارگانیک عمل نشد که حداقل رو تولیدات تراریخته نوشته بشه تراریخته تا مردم بدونن و توی پفکها محصولات تراریخته رو استفاده کردن خدا میدونه خودمونم خوردیم یا نه

    • بدون نام

      اینا پول نقدن لامصبا بگیرید صادرشون کنید به چین حالشو ببرید

    • و

      جمع آوری شود وصادر کنند به خارج

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج