۸۳۱۳۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

آیت الله گرگانی: مردم در فشار اقتصادی هستند

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دولت باید با دلسوزی و تلاش گرانی را از جامعه بردارد و چرخ کشور را بچرخاند، گفت: گرانی اجناس و کالاهای ضروری سبب شده که مردم در فشار شدید باشند.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله علوی‌گرگانی عصر امروز در دیدار معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور اظهار داشت: باید اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات روستائیان انجام شود و از هیچ خدمتی در این زمینه دریغ نشود.

وی افزود: در نظام اسلامی موضوعاتی مورد تاکید و دارای اهمیت است، راهپیمایی ۲۲ بهمن با استقبال بی‌نظیر ملت ایران روبه‌رو شد و این موضوع رسالت مسئولان در خدمت‌رسانی به جامعه را سنگین‌تر می‌کند. یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه باشد این است که مسئولان هرچه در توان دارند برای رفع مشکلات جامعه انجام دهند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به مشکلات کشور بیان کرد: گرانی اجناس و کالاهای ضروری سبب شده است که مردم در فشار شدید باشند و رئیس جمهور و مسئولان وظیفه دارند اقدامات اساسی برای رفع مشکلات انجام داده تا اجناس ارزان شود.

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد: خدمت به محرومین در اولویت باشد و حضور همیشه در صحنه ملت ایران باید سبب شود مسئولان تلاش بیشتری برای رفع مشکلات شود. دولت باید با دلسوزی و تلاش گرانی را از جامعه بردارد و چرخ کشور را بچرخاند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فلاحی

      دروغه دولت هیچ اقدامی برا جلوگیری از گرونی نمیکنه اگه چندتا مغازه ببنده هیچ کس جرات نمیکنه چیزی گرون کنه دولت خودش دوس داره همه چیز گرون بشه

    • ساوان صباحت

      بارک الله آیت الله مرحبا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکم بلندتر بگه گوش مسعولین کره بخدا

    • بدون نام

      دولت گرانی را بر دار خخخخخ

    • بدون نام

      دولت گرانی را بر دار خخخخخ

    • سعیدا

      کی به شما خبر داده نباید خاطر مبارک مکدر گردد اصلا شما را چرا ناراحت کردن مردم خودشان رای دادن خودشان هم انرا تحمل میکنند

    • شرق

      روش اجرای بد اقتصادی در کشور باعث شده گرانی داشته باشیم آقایان بیشتر دقت کنید سروران گرامی ما مردم می توانیم کشور رااز نظر اقتصادی از وابستگی به خارج بیرون بیاوریم یکی از کارها این است که به روستاها بیشتر در زمینه دام وطیور توجه شود جوری شده که بنده الان برای 50 لیتر سوخت که می خواهم جای گوسفند مرغ وخروس گرم کنم به می نمی دهند به بهانه های واهی وپوچ ای وای ای وای وای وای وای وای

    • بدون نام

      حضرت ایت الله متاسفانه دیگر هیچ مقام یامسوولی گوش به این نظریه یا فتاوی مجتهدین نمیده گذشت آن زمان که فتوای تحریم تنباکو ستونهای کاخ سلاطین به لرزه می افتاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حاجی شوخی میکنی

    • بدون نام

      راست میگی ما نمیدونستیم تازه فهمیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج