جاباما
۸۳۱۳۲۵
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

توصیه آیت الله همدانی به معاون روحانی

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: پیش از پیروزی انقلاب مناطق محروم زیادی در کشور وجود داشت، به همین علت مسئولان باید در این زمینه شناخت کامل پیدا نموده و بر اساس آن محرومیت ها را درجه بندی و آنها را رفع کنند.

خبرگزاری ایرنا: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: پیش از پیروزی انقلاب مناطق محروم زیادی در کشور وجود داشت، به همین علت مسئولان باید در این زمینه شناخت کامل پیدا نموده و بر اساس آن محرومیت ها را درجه بندی و آنها را رفع کنند.

وی عصر چهارشنبه در دیدار معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری اظهار داشت: قبل از انقلاب همه روستاها و برخی از شهرها به طور کلی از وسایل رفاهی محروم بود.

وی گفت: یکی از اهداف انقلاب از بین بردن فقر و محرومیت و ایجاد رفاه برای مردم است و حضرت امام راحل نیز از ابتدای انقلاب این موضوع را بیان فرمودند و الحمدالله در نتیجه فکر و فرهنگ، جدیت و اخلاص مسئولان، علاوه بر شهرها در بسیاری از روستاها خدمات خوبی انجام شده و روز به روز نیز در حال گسترش است.

آیت الله نوری همدانی افزود: محرومیت ها یکسان نیست، اگر درجه بندی شود، میزان محرومیت ها مشخص خواهد شد و اقدام های بهتر و مناسب تری می توان انجام داد.

وی ایجاد امکانات را از وظایف مسئولان برای رفع محرومیت ها دانست و اضافه کرد: باید امکانات ایجاد کنید تا رفاه حاصل شود، فقر در اسلام عارضه ای است که بعدها بوجود آمده، برنامه های اسلام به گونه ای تنظیم شده که اگر صد درصد عملی شود یک فقیر نیز در سطح زمین باقی نمی ماند.

وی افزود: امام عصر(عج) وقتی ظهور کند یک فقیر در سطح جامعه وجود ندارد، چراکه خداوند جهان را طوری آفریده که امکانات زیاد است، ولی بهره برداری از آن نیازمند علم و دانش است.

آیت الله نوری همدانی خطاب به معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: شغل شما بسیار عالی و بالاست، شغل ها با فکر و فرهنگ انسان ارتباط دارد، هر قدر فکر و فرهنگ انسان خالص و برای خدا باشد شغل او نیز با فضیلت تر است.

این مرجع تقلید یادآور شد: طبق روایتی از امام سجاد(ع) شریف ترین عبادت ها خدمت به مومنان می باشد.

محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری، امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد. افتتاح طرح های روستایی از جمله برنامه های فردای معاون رئیس جمهوری، در قم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      این محرومیت زدائی نیست.بلکه بازار جدید برای سرمایه گذاران خارجی است.
      از سوی دیگر آنها احساس بی نیازی نمی کنند بلکه نیاز های آنها گسترده تر شد.
      هرز سرمایه که می توانست ابتدا زیر ساخت ها را قوی کند.به بهشت ایجاد هزینه و واردات تبدیل شد.حال شما هستید با نداشتن تولید و کار مولد و واگذاری تولید اندک به خارجی ها و نیازهای مصنوعی روستا ها .
      بله تحمیل این شرایط خود فاجعه ای بود در سرمایه های حیاتی و نیازهای آتی و مصرف سرسام آور آتی.
      باید مناطق محرم خود فعال و قدر دان توانائی خود و امکانات برنامه کلان کشور می بودن.

    • م@ن

      مردم ۸ سال جنگ شدهمین مردم تااخرجنگ حضورداشتن چهل سال راه پیماهست همین مردم در صهنه هستن درانتخابات همین مردم به مسعولین رای میدهند ایاجواب خوبیهای این مردم نجیب همین است مگه تمام این سرمایه مردم مال این مسعولین ازخدا بیخبره شخس دلسوزی مثل شهیدرجاای وامسال یا شخس امدی نژادهم ک میخابفریادمردم برسداقایون او اونهارایامیکشندویاازصهنه دورمیکنن امام زمان@ع@ چجوری بایدبیاد اقایون انقدربیتولمال خوردن هارشدن ولی مرم بدبخت ازنادا ری بجان هم افتادن مابایدبد بختی مون ا بکی بدیم دگ مردمی نمونده همه فلج شدن بخق قمربنی هاشم خداازشون نگزره فقت بلدن سخنرانی تکرا ری وبی معنی راتکرارکنن تامردم بخاب عمیق ببرن مردم دگ بیدارن

    • بدون نام

      خدمت مسولان به مردم عبادت است..

    • بدون نام

      ازاین گوش می گیرند ازاون گوش در می کنند

    • بدون نام

      در توليد مستضعف عالي كار كرديد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج