جاباما
۸۳۱۳۴۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 25 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بسیار پرانرژی، سخاوتمند، اجتماعی و خونگرم، متواضع، باصداقت، سخت کوش و مثبت اندیش هستید. شما می توانید خیلی خوب با دیگران کنار بیایید و با غریبه ها ارتباط برقرار کنید. با این همه باید سعی کنید به دمدمی مزاجی و رفتارهای از روی لجبازی خود غلبه کنید. امسال اگر خودتان به اندازه کافی از خودتان مراقبت کنید از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نخواهد بود. فشار و استرس بیش از اندازه برای سلامتی شما بسیار مضر خواهد بود. سعی کنید برای رهایی از فشارهای زندگی به یوگا و مدیتیشن روی بیاورید. از لحاظ اقتصادی هم امسال برای شما سال خوبی خواهد بود و سرمایه گذاری های گذشته تان سود قابل توجهی را برای شما به همراه خواهند داشت. اگر قصد شروع فعالیت های تجاری در زمینه های جدید را دارید و یا می خواهید کسب و کار جدیدی را راه اندازی کنیدامسال فرصت بسیار خوبی برای شما خواهد بود. همچنین می توانید در معامله های خارج از کشور هم موفق باشید. به سادگی به افرادی که نمی شناسید اعتماد نکنید و مبالغ زیاد پول را به دیگران قرض ندهید. شما فرد بسیار سخت کوشی هستید و می توانید در زمینه ی حرفه ای عملکردی فوق العاده را از خود به نمایش بگذارید. برای اینکه پیشرفت خود را این هم بیشتر کنید باید سطح دانش خود را بالا ببرید. اگر با وجود همه ی این تلاش ها حقوقتان به اندازه ای که انتظار دارید افزایش پیدا نکرد شاید وقت آن رسیده باشد که منبع درآمد دیگری برای خود پیدا کنید. امسال به احتمال زیاد با شخصی که دوست دارید ازدواج خواهید کرد. فروردین، مرداد، آبان و دی بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

اگر خاطرات تلخ گذشته را گوشه یکی از کمدهایتان مخفی کرده اید منتظر باشید که امروز به سراغتان آمده و آرامشتان را بهم بزنند. اما اگر ترس را کنار گذاشته و نگاهی جدی به این خاطرات خاک گرفته بیندازید خواهید دید که دیگر اهمیت سابق را ندارند و گذر زمان آنها را کمرنگ و بی اهمیت کرده است. صحبت کردن در رابطه با این موضوع با شخصی که به شما نزدیک و مورد اعتمادتان است می تواند برایتان بسیار مفید واقع شود. رها کردن گذشته همیشه راه را برای پیشرفت آینده شما باز می کند. این طور به نظرتان می رسد که طرف مقابل در رابطه عاطفیتان دارد تنش هایی بیهوده در این رابطه ایجاد می کند، بدون آن که او را به چیزی متهم کنید در مورد این وضعیت صحبت کنید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما در جستجوی پاسخ سوال هایی هستید که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند، اما اگر در مکالماتی که در مسیر یافتن جواب هایتان دارید بیش از اندازه دقیق شوید ممکن است برداشت هایی کاملا بی ربط و اشتباه از شنیده هایتان داشته باشید و نتیجه گیری غیر منتظره و اشتباهی کنید که بعدا از آن پشیمان خواهید شد. به جای این که نقش کاراگاه ها را بازی کنید، خیلی مستقیم و ساده با طرف مقابلتان در مورد علامت سوال هایی که ذهنتان را پر کرده اند صحبت کنید. این روش نتایج خیلی بهتری را برای شما به همراه خواهد داشت. شما گاهی بدون هیچ دلیلی خودتان را بخاطر چیزهایی نگران می کنید که اصلا وجود خارجی ندارند و امروز یکی از آن روزهاست!

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

انتظار نداشته باشید که کنترل همه چیز در دست شما باشد و همه چیز طبق نقشه هایتان پیش برود. همیشه اتفاقات غیر منتظره پیش می آیند و بعضی چیزها قابل تغییر نیستند. اگر از سطح احساسات خود فراتر بروید برایتان روشن خواهد شد که باید یک چیزهایی را تغییر دهید. نیازهای عاطفی شما به وضوح برایتان مشخص شده اند و بالاخره شجاعت لازم برای صحبت کردن در مورد آنها را پیدا کرده اید. اما پیش از هر گفتگویی یک نکته دیگر هست که باید در نظر بگیرید. در هر رابطه ای هر دو طرف مسئول هستند و شما هم باید سهم خود را در پیش بردن این رابطه انجام دهید. پیش از آن که انتظار داشته باشید طرف مقابل درکتان کند باید خودتان هم او را درک کنید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز برای شما روزی فوق العاده خواهد بود. با دوستان نزدیکتان قرار بگذارید و یک شب تعطیل لذت بخش را در بهترین رستوران ها و مراکز تفریحی شهرتان سپری کنید. این می تواند برای شما فرصتی برای شروع یک رابطه جدید عاطفی را نیز به همراه داشته باشد. اما پیش از شروع هر رابطه ای به مشکلات روابط عاطفی قبلی خود خوب فکر کنید و دلایل شکست آنها را بررسی کنید و ببینید برای بهتر کردن رابطه جدیدتان چه کارهایی را باید انجام دهید. شما از این که در رابطه تان چه نیازها و انتظاراتی دارید کاملا مطمئن هستید، اما روش بیان آنها نیز درست به اندازه حرف زدن در مورد آنها اهمیت دارد. کمی بیشتر مواظب طرز حرف زدنتان باشید!

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز حالتان ثبات چندانی ندارد و گاهی سرخوش و پرانرژی هستید و گاهی بی حوصله و اخمو می شوید. برای غلبه به این حالت به محض اینکه دیدید دارید شور و نشاط خود را از دست می دهید شروع به آواز خواندن کنید و حواس خودتان را با فکر کردن به بهترین چیزها پرت کنید. خلاقیت شما در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد، سعی کنید آن را در جاها و کارهایی به کار بگیرید که شاید در حالت عادی اصلا به فکرتان نرسد. شما می توانید خسته کننده ترین کارها را برای خودتان و اطرافیانتان به تجربه هایی هیجان نگیز تبدیل کنید. این می تواند فرصت بسیار خوبی برای خلاص کردن خودتان از شر کارهایی باشد که مدت هاست پشت گوش انداخته اید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز شما چنان بی حوصله و بیقرار شده اید که نمی توانید روی انجام هیچ کاری تمرکز کنید. هر لحظه ای که احساس کردید حتی یک ذره حوصله تان سر رفته است و نمی توانید کارتان را به درستی انجام دهید دست نگه داشته و به خودتان کمی استراحت بدهید. قرار نیست خودتان را با کار کردن دیوانه کنید،گذشته از آن با این حالتان مطمئنا نخواهید توانست کارتان را به خوبی انجام دهید. شاید بتوانید برای عوض شدن حال و هوایتان با یکی از دوستان خود به استخر بروید و یا به یک مرکز تخصصی ماساژ بروید. این آخر هفته را به بهترین شکل ممکن و همان طور که خودتان دوست دارید بگذرانید تا هفته ی آینده را با انرژی بیشتری آغاز کنید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

مواظب باشید بیش از اندازه برای قانع کردن دیگران به پذیرش حرف ها و نظرات خود تلاش نکنید. به احساسات و افکار دیگران احترام بگذارید و به خصوص در ارتباط با مسائل عاطفی با احتیاط و توجه کافی پیش بروید. شاید خود شما برای پیش بردن رابطه تان به اندازه کافی احساس آمادگی کنید، اما باید ببینید که آیا طرف مقابلتان نیز به همین اندازه احساس آمادگی می کند. مواظب رفتار خودتان باشید و کاری نکنید که هم در چشم طرف مقابلتان کوچک شوید و هم خودتان احساس پشیمانی کنید. امروز در بازی های مختلف و در شرط بندی کردن از شانس زیادی برخوردار نیستید، پس اگر تحمل باخت را ندارید حواستان را خوب جمع کنید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز به طور کلی برای شما روز نسبتا خوبی خواهد بود، اما به این شرط که در مورد برخی مسائل بیش از حد حساسیت به خرج ندهید. امروز سطح هوشیاری شما بسیار بالاست، پس از این توانایی خود به درستی استفاده کرده و حواستان به آنچه در اطرافتان در جریان است باشد. شاید کسی دارد چیزی را از شما پنهان می کند که اگر حواستان را خوب جمع نکنید آسیب بزرگی به شما وارد خواهد کرد. مسائل مربوط به روابط عاطفی امروز شما را بی حوصله و بیقرار کرده اند. شاید این وضعیت برای شما نشانه ای است تا دست از تردید برداشته و وارد عمل شوید. بیان احساسات واقعی تان به آن دشواری که خودتان فکر می کنید نخواهد بود.

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز هیجان طلبی شما در اوج خود قرار دارد و با جان و دل می خواهید کارهایی را انجام دهید که می توانند حال و هوای تازه ای به زندگیتان بدهند و آن را از این حالت تکراری در بیاورند. با این حال، به دلیلی که خودتان هم نمی دانید چیست، صدایی از درون به شما هشدار می دهد که با این رفتارهای افراطی خودتان را به دردسر خواهید انداخت. شاید بتوانید این هیجان طلبی و شور و حالی که دارید را برای جان بخشیدن به رابطه ی عاطفیتان مورد استفاده قرار دهید. عشقتان را با کارهایی که پیش از این هرگز برای او انجام نداده اید غافلگیر کنید، اما مواظب باشید بیش از حد زیاده روی نکنید، در غیر این صورت نتیجه ی تلاشتان چندان باب میلتان نخواهد بود!

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز برای نشان دادن احساسات رمانتیک خود به شخصی که دوست دارید تلاش خود را بیشتر کنید و به حرف زدن کفایت نکنید. برای عشقتان یک غذای خانگی خوشمزه بپزید، یک دسته گل زیبا و یا یک هدیه ی کوچک به او هدیه کنید و یا برای یک شام دو نفره در جایی که قرارتان را گذاشته بودید برنامه ریزی کنید. با کمی تلاش و نشان دادن احساسات عاشقانه می توانید شور و حال تازه ای به رابطه ی عاطفی خود بخشیده و خاطره ی بحث های ناخوشایندی که این اواخر بین شما صورت گرفته بوده اند را از ذهن او پاک کنید. به شما توصیه می شود که به جای رفتن به مهمانی های شلوغ در خانه بمانید و برای عشقتان کمی بیشتر وقت بگذارید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما معمولا تا وقتی که زمان اجرای نقشه هایتان فرا نرسیده باشد در مورد آنها با کسی صحبت نمی کنید، اما امروز ممکن است ناگهان ناخواسته چیزهایی از دهانتان در بروند که می توانند بعضی از برنامه هایتان را به هم بزنند. امروز شما مورد توجه و محبت اطرافیانتان قرار خواهید گرفت. امواج انرژی مثبتی که از خودتان منتشر می کنید دیگران را به شما جذب خواهد کرد و این حتی می تواند آغازگر یک رابطه عاشقانه غیر منتظره باشد، پس حواستان را خوب جمع و چشم هایتان را باز نگه دارید. امروز می تواند برای شما روزی فوق العاده برای شرکت در فعالیت های گروهی باشد و در هر جمعی که قرار بگیرید محبوب همه خواهید بود، پس خودتان را در خانه حبس نکنید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز طبیعت مهربان و احساساتی شما در اوج خود قرار دارد و نیاز شدیدی به نزدیک بودن به دوستان و عزیزانتان احساس می کنید و دلتان می خواهد تا جایی که برایتان امکان دارد وقتتان را با آنها بگذرانید. با دوستان مورد اعتماد و اعضای خانواده تان دور هم جمع شوید و با خیال راحت و بدون ترس از آن که مورد قضاوت قرار داده شوید در مورد رویاها، نیازها و ترس هایتان صحبت کنید؛ زیرا آنها نزدیک ترین افراد به شما هستند و با رویی باز به حرف هایتان گوش خواهند داد. در حال حاضر خلاقیت شما نیز در اوج قرار دارد و اگر اهل فعالیت های هنری باشید می توانید نتایج قابل توجهی از به کار گرفتن تخیلات و خلاقیت خود بدست بیاورید.

فال روزانه ۲۵/ ۱۱/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج