۸۳۱۴۲۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

حرف‌های سوریان درباره عادل و برنامه ۹۰

قهرمان المپیک می‌گوید تصاویری که از او در المپیک ریو و بعد از شکست مقابل حریف ژاپنی در برنامه ۹۰ پخش شد باعث ناراحتی و دلخوری‌اش نشد.

خبرآنلاین: حمید سوریان به حواشی اخیر درباره برنامه نود و حمایت غیر فوتبالی ها از خودش اشاره کرده است. او در بخشی از این مصاحبه گفته: «ویدئویی که ۹۰ پخش کرد باعث دلخوری من نشد. ولی در ابتدا باید از اینکه خانواده کشتی آنطور از من حمایت کردند، تشکر کنم.

کلا ممنون خانواده ورزش هستم. وقتی این تصاویر پخش شد برای خانواده کشتی خوشایند نبود. بازخود آن هم عکس العملی بود که از خودشان نشان دادند. من واقعا از تمام آنها ممنون هستم چون محبت، اتحاد، همدلی و همبستگی بین خانواده ورزش وجود دارد. راستش به شخصه از اتفاقی که افتاد ناراحت نشدم چون به هر حال جزو کارنامه ورزشی من به حساب می‌آید. اینکه برنامه ۹۰ تصویریش را پخش کرد....باعث ناراحتی‌ام نشد.

نهایتا احساس می‌کنم که امروز باید بیشتر از گذشته کنار هم باشیم. چه خانواده ورزش و چه کل جامعه ما نیاز به اتحاد و همدلی بیشتری دارد. ورزش ، فوتبال و منهای فوتبال ندارد. به هر حال فوتبال هم ورزشی است که از آن به عنوان صنعت یاد می‌‎شود و این روزها هم ببیننده زیاد دارد. ما هم خودمان دوستدار و طرفدار فوتبال هستیم. امیدوارم اما بتوانیم همه کنار هم اتحاد داشته باشیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر بزرگواره این پسر.اخلاق ۲۰ تکنیک ۲۰

      پاسخ ها

      • یاران 57

        آقای سوریان عزیز قهرمان جهان،،، مسئله حمایت از سوریان و کشتی نیست،، مسئله تسویه حساب شخصی و مافیا فوتبال هست ازشما برعلیه استاد گرامی ومجری محترم ورزشی فوتبال را حاشیه سازی وتخریب ش کنند، همین هست و بس،شما هم اشتباهی محاسبه نکن، آقای فردوسی پور در دل مردم جا گرفته است بخاطر پاکی و صداقت که در ایشان هست

    • ایران

      واقعا چقدر این حمید سوریان با شخصیته .

    • تلما

      سوریان با فردوسی پور و فردوسی پور باسوریان را ورزش پاک و جامعه ایران میخواد.دوستان بیدار و هوشیار باشیم به دام این افراد و مافیا نیفتیم و بزرگانی چون سوریان پادشاه کشتی ایران و جهان را و عادل با عدالت را به زیر نکشیم و له نکنیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج