۸۳۱۴۶۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

کار خوبی که از کی‌روش خواسته نشد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۱۹۹۸ فرانسه با تاکید بر اینکه کی‌‎روش می‌توانست ثمرات بیشتری برای فوتبال ایران داشته باشد گفت: مسئولان باید از وی کار بیشتری را طلب می‌کردند.

خبرگزاری مهر: جلال طالبی در خصوص نتیجه حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران گفت: حالا که کی‌روش از ایران رفته و پرونده او بسته شده، بهتر و منصفانه تر می‌شود وی را نقد و در موردش قضاوت کرد.

سرمربی سابق تیم ملی ایران بیان داشت: کی‌روش یکی از بزرگترین مربیانی بود که به فوتبال ایران آمد و در طولانی ترین زمان هم هدایت تیم ملی را بر عهده داشت. او برای تیم ملی خوب کار کرد و حداقل بهره‌ای که به فوتبال ما رساند این بود که توانست امکانات سخت افزاری را برای تیم ملی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: کی‌روش کاری کرد تا مربیان بعد از او برای زمین تمرین، کمپ و یکسری امکانات اولیه با فدراسیون جنگ و دعوا نداشته باشند.

طالبی تصریح کرد: البته باید این را بگویم که ما اصلا استفاده بهینه‌ای از کی‌روش نکردیم. می‌شد در این مدت به جز حضور او در تیم ملی بزرگسالان، استفاده های دیگری هم از وی ببریم. از جمله این که می شد کار نظارت بر تیم‌های ملی پایه را هم به کی‌روش محول کرد. یا تربیت مربیان جوان زیر دست وی در کادر فنی تیم ملی.

مربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه خاطرنشان ساخت: شاید عنوان شود کی‌روش در ساخت مربیان جوان کوتاهی کرده باشد، اما نظر من این است که این موضوع از او خواسته نشد. اگر از او با جدیت می خواستیم کی‌روش امتناع نمی‌کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص جانشین کی‌روش اظهار داشت: سرمربی بعدی تیم ملی حتما باید خارجی باشد. فوتبال ما در حال حاضر پذیرای مربیان داخلی نیست. موضوع دانش و توانمندی مربیان داخلی نیست، بلکه موضوع تبعیضی است که از سوی مسئولان، هواداران، رسانه‌ها و حتی بازیکنان در برخورد با مربیان داخلی و خارجی اعمال می‌شود.

طالبی تاکید کرد: قطعا اگر مربی بعدی تیم ملی ایرانی باشد با چالش‌های زیادی مواجه خواهد شد. چالش‌هایی که مربیان خارجی نخواهند داشت. فدراسیون هم راحت تر است که مربی بعدی تیم ملی خارجی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • naderi

      همون ک وینگادارو مربی امیدکرد بسه

    • بدون نام

      آره حق با شماست بیچاره ویرا سال 98ایران رابرد جام جهانی ولی جنابعالی رو نیمکت نشسته بودی خوب بلدی از حاصل دسترنج دیگران به نفع خودتون پیشنهاد بدید .غافل که کیروش دست امثال شما را خونده بود و حقه باز تر از خودش ،خودش بود .کیروش بهش پول می دادی براتون کشاورزی هم میکرد ولی شما مفتی می خواستید

    • بدون نام

      ازش خواستند ولی نکرد

      پاسخ ها

      • maryam

        نکرده دیگه

    • بدون نام

      ترکشهای رفتن کیروش سالها میکشه وزیربی کفایت لعنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج