۸۳۱۴۸۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عکس‌های شیائومی می ۹ لو رفت

عکس های شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi ۹) در دنیای واقعی، پیش از معرفی رسمی این اسمارت فون در فضای مجازی پخش شد. این تصاویر، طراحی موبایل جدید شیائومی را به خوبی نشان می‌دهند.

گجت نیوز: عکس های شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi ۹) در دنیای واقعی، پیش از معرفی رسمی این اسمارت فون در فضای مجازی پخش شد. این تصاویر، طراحی موبایل جدید شیائومی را به خوبی نشان می‌دهند.

به تازگی شیائومی رسما از معرفی گوشی Mi ۹ در تاریخ ۲۰ فوریه (شمسی) خبر داد. ما چند روز با معرفی رسمی گوشی جدید شیائومی فاصله داریم، اما تاکنون دستگاه در چند تصویر مختلف با دوربین پشتی سه گانه رویت شده است. از عکس های شیائومی می ۹ پیداست که بخش پشتی آن قرار است با طرح رنگی منحصربه‌فرد به دست کاربران برسد.

عکس‌های شیائومی می ۹ لو رفت

عکس‌های شیائومی می ۹ لو رفت

بخش جلویی شیائومی Mi ۹ با ناچ قطره آب برای میزبانی دوربین سلفی همراه شده است. وجود این بریدگی کوچک یعنی بر خلاف گوشی Mi ۸ Pro، خبری از فناوری اسکن چهره سه‌بعدی در نسل جدید نخواهد بود. حاشیه‌های صفحه نیز بسیار باریک هستند.

عکس‌های شیائومی می ۹ لو رفت

عکس‌های شیائومی می ۹ لو رفت

همچنین به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد در گوشی جدید خود، از کلیدی مخصوص برای دستیار صوتی استفاده کند؛ ظاهرا این کلید در سمت چپ دستگاه قرار می‌گیرد و دستیار مخصوص "Xiaoai" (که با نام Xiao AI شناخته می‌شود) را فعال خواهد کرد. منبع افشاکننده این خبر همچنین می‌گوید سازندگان از دوربین سه گانه با سنسورهای ۴۸ + ۱۳ + ۱۶ مگاپیکسلی در گوشی می ۹ استفاده می‌کنند. به هر صورت، باید منتظر ماند و دید که شیائومی چگونه با این تلفن هوشمند به جنگ سایر سازندگان مطرح خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج