جاباما
۸۳۱۴۹۴
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

حاجیلو: مشکل پاتوسی حل می‌شود

سرپرست استقلال بعد از مدت‌ها بیماری به نیمکت این تیم بازگشت تا باز هم کنار آبی‌پوشان باشد.

ایلنا: اصغر حاجیلو که مدتی به دلیل بیماری و مشکلات جسمی قادر به همراهی استقلال نبود، با بهبودی خود بار دیگر تیمش را همراهی می‌کند.

با حاجیلو در مورد اتفاق‌های پیش آمده و شرایط دلخوری‌اش از این تیم و همچنین شرایط این روزهای استقلال صحبت کردیم.

فردا یک بازی سخت مقابل تراکتورسازی دارید؟

همه بازی‌ها سخت است. در نیم‌فصل دوم باید همه بازی‌ها را جدی بگیریم تا بتوانیم به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. فکر می‌کنم امسال تنها سالی است که فاصله تیم‌های پایین و بالای جدول دو بازی است. یعنی هر تیمی در دو بازی پیروز یا بازنده شود، جایگاهش تغییر پیدا می‌کند. در سال‌های دور تیم‌های اول تا ششم حداقل فاصله‌شان ۱۰ امتیاز بود اما امسال دیگر این‌گونه نیست. در واقع باید بگویم سال بسیار عجیبی است.

بازی با تراکتورسازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های شماست. با این موضوع موافق هستید؟

تراکتور تیم بسیار خوبی است. آقای زنوزی واقعا دستش درد نکند که چنین تیم قوی را آماده کرد. خدا خیرش بدهد که ماشین‌سازی را هم اداره می‌کند. برای مردم تبریز هم خیلی جذاب است که چنین تیم قدرتمندی را دارند. البته آنها استحقاق داشتن چنین تیم پرقدرتی را داشتند.

نگران جو ورزشگاه نیستید. زیرا تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه در تبریز به مشکل خورده‌اند؟

برای همه تیم‌ها سخت است که در تبریز به میدان بروند. ما معمولا در همه جای دیگر هواداران‌مان را در کنار خودمان داریم اما در تبریز این‌گونه نیست. نکته مهم این است که مردم تبریز فوتبال را به خوبی می‌فهمند. کار بسیار سختی را در پیش داریم و باید تلاش کنیم که بتوانیم پیروز شویم.

وضعیت پاتوسی به کجا رسید؟

کارهای اداری ایشان در حال انجام است و به زودی به جمع تیم ما اضافه خواهد شد.

شرایط بیماری‌تان بهتر است؟

خدا را شکر. بعد از آن که در بیمارستان بستری شدم و چند روزی زیرنظر پزشکان بودم، شرایط روحی خوبی دارم.

خیلی‌ها بعد از بیماری شما شایعه کردند اتفاق‌هایی در اردوی ترکیه افتاده که باعث دلخوری شما شده. اگر امکان دارد این موضوع را شفاف توضیح دهید؟

من ۴۷ سال در استقلال بودم و به خاطر دوست داشتن این تیم، استخوان‌هایم شکسته شده است. من جوانی‌ام را برای تیم گذاشتم و ۴۷ سال حضور در تیم، خودش گواه همه چیز است. به این حرف‌ها عادت کرده‌ام.

حتی برای‌تان جانشین هم تعیین کرده‌‌ بودند؟

خوردبین سال‌ها در پرسپولیس سرپرست بود و همه هم حرمت او را نگه می‌داشتند. نمی‌دانم این صندلی چه خاصیتی دارد که همه این‌قدر درگیر این موضوع هستند. من همیشه خدمت کردن به استقلال برایم اهمیت داشت و هرکسی هم که روی این صندلی می‌نشست، برایش دعا می‌کردم. در تمام سال‌هایی که من روی این نیمکت بودم به جز استرس هیچ چیزی عایدم نشد.

در این مدتی که در بستر بیماری بودید، چه کسانی پیگیر شما بودند؟

فتحی به رغم تمام درگیری‌هایی که داشت، خیلی پیگیر وضعیتم بود. حتی من دست او را باز گذاشته بودم که هر تصمیمی می‌خواهد، بگیرد. اما او صبر کرد تا من باز هم به روی نیمکت بازگردم. همچنین آقای شفر هم به بیمارستان آمد و خیلی پیگیر بود. از کامران منزوی هم باید تشکر کنم که هم با خودم تماس گرفت و هم با همسرم. او خیلی اصرار داشت که من به نیمکت برگردم.

به نظرتان استقلال می‌تواند این فصل قهرمان شود؟

من این نگاه قهرمانانه را در وجود بچه‌ها دیدم. ما زمین تمرینی مناسبی نداشتیم اما رفاقت در تیم خیلی زیاد است و بازیکنان همگی تلاش می‌کنند که بهترین نتایج را کسب کنند. ما در بدترین شرایط تمرین می‌کردیم تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. من فکر می‌کنم امسال بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

برانکو در نشست خبری قبل از بازی تیمش ‌مقابل استقلال خوزستان کنایه‌هایی به استقلال و سپاهان در موضوع داوری زد.

من از این موضوع خیلی تعجب کردم زیرا برانکو را همیشه دوست داشتم چون هیچ وقت در حاشیه نیست و همیشه تمرکزش را برای تیمش می‌گذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      اگه غیر ازین باشه باعث تعجبه! آخه وزیر پرسپولیسیه!!! مسئولین کیسه بدون اطلاع از قوانین و مقررات اقدام به جذب بازیکن خارجی میکنن و ندانم کاریشون موجب لطمه به بیت المال. خدایا خودت یه کمی به ایناعقل بده.

    • بدون نام

      با کمک وزیر به راحتی حل میشه و قانون رو دور میزنند کیسه اصلا مافیایی نیست و اصلا دوپینگ نمیکنند و اصلا ششتا خور نشدن اصلا کیسه هیچ وقت تیم حکومتی نبوده

    • بدون نام

      و دست وزیر ورزش هم خیلی خیلی درد نکنه که دو تیم لنگ و کیسه. را خیلی خوب بسته و زمین و زمان و داور و کمیته ی انظباطی و سازمان لیگ را در اختیارشان قرار داده است
      اصی جون کنایه نزن که مه استادش هستیم

    • ناشناس!

      دریغ از یک واپاسی برای پاتوسی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج