۸۳۱۵۷۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در فارس

‌فرمانده انتظامی استان فارس گفت: افرادی که به بهانه ثبت‌نام مردم برای سفر به عتبات عالیات، مبلغ ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، در شیراز دستگیر شدند.

ایسنا: به نقل از پلیس فارس، سردار احمدعلی گودرزی، ‌فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه خانمی با جعل عنوان مددکار اداره کل زندان‌ها و تحت عنوان اعزام کاروان زیارتی به عتبات عالیات با هزینه یک سوم بها و تعهد پرداخت دو سوم از طریق خیرین، اقدام به کلاهبرداری کرده است، موضوع شناسایی و دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

او گفت: مأموران پلیس اطلاعات استان فارس پس از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهم و یک نفر از همدستانش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مأموران موفق شدند هر دو کلاهبردار را در حالی‌که قصد داشتند از فارس خارج شوند، دستگیر کند، گفت: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ۳۰۰ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۶ میلیارد ریال اقرار کردند.

گودرزی توصیه کرد که شهروندان برای ثبت نام عتبات عالیات از طریق دفاتر تحت نظارت حج و زیارت اقدام کنند و فریب افراد کلاهبردار را نخورند.

کشف ۴۲۰ رأس دام قاچاق در"خرمبید "

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین از توقیف ۳ دستگاه کامیون حامل ۴۲۰ رأس دام قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان "خرمبید" خبر داد.

گودرزی ادامه داد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان "خرمبید" حین کنترل خودروهای عبوری در یک عملیات همزمان و موفق پلیسی به ۳ دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک شدند و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودروها، ۴۲۰ رأس احشام بدون پروانه بهداشتی و مجوز حمل کشف کردند، عنوان داشت: در این خصوص ۳ نفر دستگیر شدند.

گودرزی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام قاچاق مکشوفه، ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج