۸۳۱۵۹۱
۱۲ نظر
۵۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۶
پ

عرب: نه برانکو به تیم ملی می‌رود، نه قطبی می‌آید

ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم که دل هواداران را شاد کردند و از این موضوع خوشحالم.

خبرگزاری تسنیم: ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از برتری دو بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی بود و نتیجه خوبی هم گرفتیم. از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم که دل هواداران را شاد کردند و از این موضوع خوشحالم.

وی درباره شرایط مالی باشگاه گفت: ما هزینه‌ها را مدیریت می‌کنیم. همچنین جلسات مختلفی را در خصوص موضوع اسپانسرینگ برگزار کردیم. با توجه به این که هزینه‌ها رو به افزایش است، درآمدها هم باید متناسب با آن باشد.

عرب: نه برانکو به تیم ملی می‌رود، نه قطبی می‌آید

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس در اعتراض به مسائل داوری، عنوان کرد: مسائل داوری جزو مسائل فنی است. من قبلاً در این باره صحبت کرده‌ام و نمی‌خواهم الان حرف‌هایم را دوباره تکرار کنم. ما هنوز بر روی استفاده از سیستم VAR تاکید داریم، امیدوارم فدراسیون نیز این مسئله را پیگیری کند. ما در این باره همکاری لازم را خواهیم داشت. هرآنچه را که لازم باشد باشگاه در خصوص حق‌ و حقوق تیم انجام می‌دهد.

عرب درباره آخرین وضعیت بشار رسن و ادامه حضور این بازیکن عراقی در پرسپولیس، گفت: مشکلی در این باره وجود ندارد و هیچ نگرانی در خصوص تمدید قرارداد رسن نداریم.

وی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: ما بدون حاشیه برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنیم و سعی داریم از حاشیه دور بمانیم تا این مسئله در تیم نفوذ نکند، هواداران هم صبر پیشه کنند و منتظر پیروزی بمانند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت اعضای هیئت مدیره، تصریح کرد: مشکلاتی در این باره وجود دارد که در حال حل آنها هستیم.

عرب در واکنش به برخی اسامی که در رسانه‌ها به عنوان اعضای هیئت مدیره یاد می‌شوند، گفت: اینها گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها است.

وی درباره احتمال سرمربیگری برانکو در تیم ملی، تاکید کرد: برانکو سرمربی تیم ما است و به کارش ادامه می‌دهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص موضوع جانشینی افشین قطبی به جای برانکو در پرسپولیس، خاطرنشان کرد: این موضوع شایعه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باخت استقلال مظلوم به کمیته داوران ، کمیته عنظباطی و وزارت ورزش به کمک داور مبارک باد

      پاسخ ها

      • یاران 57

        عرب جان یکبار دیگر چرتکه بندازی، مرد حسابی تمام حاشیه سازی وتخریب برعلیه تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی فهیم تیم ملی ایران وبازیکنان همین دلیل است والسلام ولیییییییییی کوررررر ر. خوندییییییییییییین برانکو بره دستیار سرمربی قشقائی بشه مربیگری یاد بگیره حاشیه وتخریب نفاق نمره قبولی بالا اورده

    • بدون نام

      انشاا.. که هیچوقت به تیم ملی نیاد .
      همون پرسپولیس و به بی اخلاقی و
      بازی نا جوانمردانه رساند بس است
      تیم ملی تازه شخصیت پیدا کرده
      حیف است که دست نا اهل سپرده
      شود.

    • بدون نام

      به درک

    • بدون نام

      عجب داستانی شده نمیدونم اینها عمدا چرا هی اسم برانکو رو واسه تیم ملی میگن ؟درصورتی که به گفته ریس فدراسیون برانکو نه مدنظز فدراسیون هستش نه صحبتی باهاش شده اما این کار وزارت ورزشه که اسم برانکو رو بندازه وسط و سرمربی تیم ملیش کنه اقا شما کیروش با اون دانش انداختید بیرون که برانکوی عوضی و بیارید ؟یعنی پایین تر از کیروش ؟شما فقط باید یا فرگوسن یا زیدان و بیارید وگرنه ملت شما رو زنده رنده میخوره وزارت ورزش و داورزنی کیروش و بیرون کردید که کی و بیارید ؟مردم منتظر هستند. وای به حال تون از کیروش پایین تر بیارید .یادتونه چقدر گفتید پول زیادی به کیروش میدید و باید یکی بهترش و با کمتر از این پول بیارید؟حالا به گفته همه مسئولین کیروش مربی گرونی نبود مربی های لیگ برتری ایران نزدیک همون پول و میگیرند و هیچ مربی که حتی از نظر دانش فوتبال نزدیک کیروش باشه نه حتی بالاتر و مثل خودش حاضر نیست با اون پول قرار داد ببنده خاک بر سرتون

    • کامران

      حضرت والا ارزونی خودتان !؟
      خودش راکشت جای کیروش رابگیره!

    • بدون نام

      برانکو باید بمونه برای پرسپولیس

    • تاااااجیممݥ

      یک کلام هم ازننه عروس

    • matin

      اقای عرب کم حرف مفت بزن حالا کی گفته بیاد تیم ملی اصلن بدرد خودتون میخوره لطفا دلال بازی در نیار برانکو به درد تیم ملی نمی خوره

      پاسخ ها

      • جابری

        اقای عرب خیلی ازاقای بلاسکو تعریف میکنین وخودجوش مربی تیم ملی معرفی میکنی ...حتما یادت رفته روز روشن کاشیمای ژاپن وجلوی 100هزار نفر جام برد حتما دوباره میخوای با حیثیت هوداران تیم ملی بازی کنی ...بابا برو مشکلات زمین تمرینت حل کن

    • علی روالفقاری

      من خودم پرسپو لیسیم مدیر عامل باشگا باید از بدنه فوتبال باشد

    • behnam

      اوه اوه اوه عجب سوزشی دارین شماکیسه ها,ایشالاکه همیشه بسوزین ,باباشماکه به تراکتورمیبازین باتیم دومشون ماشین سازی بزورمساوی میگیرین برین ی فکری به حال تیم بدبختتون بکنین خیالتونم راحت مانمیذاریم برانکو بره تیم ملی خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج