جاباما
۸۳۱۵۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جایزه کداک به آدام مک‌کی رسید

آدام مک کی برای دستاوردهایش در سینما، به عنوان دریافت کننده جایزه یک عمر دستاورد هنری کداک انتخاب شد.

خبرگزاری مهر: به نقل از ورایتی، آدام مک‌کی نویسنده و کارگردان فیلم «معاون» به عنوان نخستین دریافت کننده جایزه یک عمر دستاورد هنری کداک انتخاب شد. این جایزه در سومین دوره اهدای جوایز فیلم کداک روز ۱۵ نوامبر(فردا) در لس‌آنجلس به وی اهدا می‌شود.

مک کی امسال نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اوریجینال یا غیراقتباسی برای فیلم «معاون» است.

او و چارلز رندولف جایزه فیلمنامه اقتباسی اسکار را برای «کمبود بزرگ» دریافت کردند. وی جایزه انجمن کارگردان‌های آمریکا را نیز برای بهترین سریال درام «پیروزی» که روی فیلم فیلمبرداری شد، از آن خود کرده است.

جایزه کداک به آدام مک‌کی رسید

مک کی در این باره گفت: نمی‌توانم صبر کنم تا در جادوی فیلم جوایز فیلم کداک شرکت کنم. این خوش‌شانسی من بود که اچ‌بی‌او از من خواست تا از فیلم برای تقریبا همه پروژه‌هایی که ساخته‌ام استفاده کنم.

وی افزود: فیلم یک رسانه حسی و بی‌نظیر خلق می‌کند و یک سلاح مخفی برای ساخت فیلم‌های بهتر برای سینما و تلویزیون است. واقعا از دریافت این هدیه از سوی کداک احساس افتخار می‌کنم.

این در حالی است که این نویسنده و کارگردان در مراسمی که ۱۷ فوریه از سوی انجمن فیلمنامه‌نویسان آمریکا برگزار می‌شود، با دریافت جایزه پل سالیوان در جشن سالانه انجمن تجلیل می‌شود.

استفاده از فیلم در برابر تولیدات دیجیتال موافقان خاص خود را دارد و هر سال برنامه‌های مختلفی برای توجه دادن به این امر برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج