۸۳۱۶۰۴
۲۵ نظر
۵۰۳۴
۲۵ نظر
۵۰۳۴
پ

معیار جدید و نامتعارف ازدواج بازیگران زن بالیوود

ازدواج‌های عجیب بازیگران زن بالیوود با مردانی که از آن‌ها بسیار کوچک‌تر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان: ازدواج‌های عجیب بازیگران زن بالیوود با مردانی که از آن‌ها بسیار کوچک‌تر هستند.

چند سالی است که ازدواج با مردانی با سنین پایین تر در افراد معروف دیده می شود؛ سینمای بالیوود نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تعدادی از بازیگران و مشاهیر زن بالیوود عشق‌های عجیب و غریبی را تجربه کرده اند و با مردانی ازدواج کرده اند که گاهی ده یا پانزده سال از آن‌ها کوچکتر هستند. در ادامه به معرفی آن‌ها می پردازیم.

معیار جدید و نامتعارف ازدواج بازیگران زن بالیوود

مالایکا آرورا

وی بازیگر و تهیه کننده ۴۵ ساله است که بیش از ۲۰ سال در سینمای هند سابقه فعالیت دارد و فیلم عقرب از معروف‌ترین فیلم‌های اوست. مالایکا بعد از ۱۸ سال زندگی با ارباز خان (برادر سلمان خان) و داشتن یک فرزند به نام آرهان به دلیل اختلافاتی که داشتند، در سال ۲۰۱۵ از او جدا شد. او هم اکنون در شرف ازدواج با هنرمندی دیگر به نام آرجون کاپور (بازیگر فیلم مادر خوانده و پسر بانی کاپور) است. این در حالی است که کاپور ۳۳ ساله است و با آرورا ۱۲ سال اختلاف سنی دارد.

سوشمیتا سن

زوج دیگری که در اخیراً سر و صدای زیادی در بالیوود به پا کرده اند، سوشمیتا سن و کدل هندی روهمان شاو است. سوشمیتا هنرپیشه متولد حیدر آباد هند است که از سال ۱۹۹۴ در سینمای هند فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کرده است. او در ماه نوامبر سال گذشته ۴۳ ساله شد و قصد دارد با روهمان مدل ۲۷ ساله هندی ازدواج کند و اختلاف سنی عجیب و غریب ۱۵ ساله را رقم بزند.

پریانکا چوپرا

او بازیگر معروف فیلم‌های سینمایی همچون «دان ۱، دان ۲ و کریش» و چهره مشهور بالیوود است. او در دسامبر سال گذشته با بازیگر و خواننده آمریکایی به نام نیک جوناس ازدواج کرد. آخرین اثر سینمایی جوناس فیلم «جومانجی؛ به جنگل خوش آمدید» است که با دواین جانسون و کوین هارت همبازی بود. نیک جوناس ۲۶ سال دارد و از پریانکا ۱۰ سال کوچک‌تر است.

اورمیلا ماتوندکار

اورمیلا در سال ۲۰۱۶ با محسن اختر میر طاهر تاجر هندی ازدواج کرد. ماتودانکار ۴۵ ساله با محسن اختر ۳۶ نیز با یکدیگر ۱۰ سال اختلاف سن دارند.

آیشواریا رای

این بازیگر هندی دختر شایسته جهان در سال ۱۹۹۴ است و از جمله آثار سینمایی وی می توان به عروس و تعصب، دوداس و پلنگ صورتی ۲ اشاره کرد. او ۴۵ سال سن دارد؛ در سال ۲۰۰۷ با پسر ۴۲ ساله آمیتاب پاچان به نام آبشیک پاچان بازیگر برجسته هندی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دختری ۸ ساله به نام آرادیا پاچان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجیب یعنی ازدواج پیرمردهای هفتاد ساله با زنهای سی ساله.دوازده سال که تفاوت زیادی نیست وقتی این همه مرد با زنشون چنین فاصله سنی ای دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم همینو بگو همیشه شعبون یه بار هم رمضون

    • بدون نام

      سه سال کوچیک تر بودن مرد هم معضله؟ تو گلوتون گیر کرده بود نتونستید ازش بگذرید؟ تمام تلاشتون رو برای حفظ و تقویت مردسالاری بکنید!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا ۸ سال اشکالی نداره زن بزرگتر باشه چون به طور طبیعی هم مردان ۸ سال کمتر از زنان عمر میکنن بیشتر اگر باشه بسته به روحیات دو نفر داره هرچند به نظر من کلا ازدواج چه اینا چه غیر اینا اگر زن بزرگتر باشه یا چه میدونم دختر و پسر به لحاظ اقتصادی به هم نخورن دختره پولدار باشه پسره فقیر یا بالعکس به خودشون ربط داره نه به هیچکس دیگه

    • بدون نام

      سه سال کوچیک تر بودن مرد هم معضله؟ تو گلوتون گیر کرده بود نتونستید ازش بگذرید؟ تمام تلاشتون رو برای حفظ و تقویت مردسالاری بکنید!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین بی شوهری چی میکنه!ثانیا همه ی هدف زرد ترینها زن سالاریه!اینو از تیتراش میشه فهمید

    • بدون نام

      به شما چه ربطی داره

    • بدون نام

      خب چه اشکالی داره مگه همیشه باید سن مرد از زن بیشتر باشه وقتی دو طرف خودشون همدیگه رو پسندیدن و با هم ازدواج کردن به ما چه ربطی داره حتی هندیها با اونهمه عقاید عجیب غریبشون این مساله رو پذیرفتن تو ایران یه عده اعتراض دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امان از بی شوهری

      • بدون نام

        ۱۱:۳۱
        امان از بیشعوری لابد فکر میکنی همه اینا بی شوهر بودن و بی خواستگار که با مردان کم‌سن تر ازدواج کردن نفهم

    • بدون نام

      اوووو انگار چیه؟ ما هم توی فامیل تز این موردا داریم یکی خانومش ۹ سال بزرگتره اون یکی هم ۳ سال هیچ اتفاقی هم نیافتاده. مهم عقل و شعور و بلوغه ذهنیه نه سنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب لابد توافق روحی داشتن مهم هم تو ازدواج همینه وگرنه سن مرد بیشتر باشه توافق روحی نباشه و مدام تو خونه جنگ و دعوا باشه به چه درد میخوره

    • بدون نام

      این یعنی زنهای بالیوود دارند قدرت می گیرند.قدیم سی رو که رد می کردند دیگه بازیگری رو هم رها می کردند

    • بدون نام

      ب ما چه !!!

    • بدون نام

      ب ما چه !!!

    • بدون نام

      چیش عجیبه
      اینجا که ازدواج های عجیب تری داره اتفاق میفته
      ازدواج مردان گنده با دختر بچه ها
      هیچکس هم به رگ غیرتش برنمیخوره که جلوشو بگیرن
      چون خودشون هم پدوفیل هستن
      حالا اگر تو این خبر جای زن ها، مردها این کار رو کرده بودن همینجوری تیتر میزدین؟
      چقد چندشین شما
      جهل و تعصب تا کجا؟

    • بدون نام

      خانم های سن بالا خیلی لذت طلب هستن

    • زیبا

      تو کشورای خارجی نمی دونم جنبشون چقده ، ولی آی آدمای روشنفکر دو تا از دوستای خودم با 5 و 6 سال سن بالاتر از همسرشون مدام دارن تحقیر می شن که توی پیرو کسی نمی گرفت جز من .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چاخان نگو

    • زیبا

      تو کشورای خارجی نمی دونم جنبشون چقده ، ولی آی آدمای روشنفکر دو تا از دوستای خودم با 5 و 6 سال سن بالاتر از همسرشون مدام دارن تحقیر می شن که توی پیرو کسی نمی گرفت جز من .

    • بدون نام

      و تا آدم بالغ و در سن بالا تصمیم به ازدواج گرفتن خودشونم با هم توافق دارن دیگه حالا سن زن بیشتره چه اهیتی داره اگه پای خیانت و بهم زدن به زندگی در میون بود چرا بد بود ولی صرف بزرگتر بودن زن از مرد بد نیست چون بعضی از زنان با مردان با سن کمتر و بعضی مردان با زنان با سن بیشتر بهتر ارتباط برقرار میکنن نمیشه منعشون کرد ازدواجه دیگه نه گناه کردن نه کار خلاف مبارکشون باشه

    • ماجی

      هشدار زن نباید بیشتر از چهار سال بزرگتر باشه مرد دچار پیری زودرس میشه دیدم که میگم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس چرا سرخیو راموس با ۳ تا بچه و زنی که ۸ سال از خودش بزرگتره پیری زودرس نگرفته ماکرون رئیس جمهور فرانسه چرا با زنی که ۲۴ سال از خودش بزرگتره پیری زودرس نگرفته جرالد پیکه که ۱۰ سال شکیرا ازش بزرگتره چرا پیری زودرس نگرفته

    • sds

      شاهرخ خان خیلی خوبه کلا به اصولات زندگی پایبنده و متواضع هم هست

    • بدون نام

      تو عرف کشور ما هنوز این مساله جا نیفتاده. سن من از همسرم بیشتره. ولی منم قربانی این طرز تفکر شدم. تا یک سال همه با ما قهر بودن. آخرش هم فهمیدن که اشتباه کردند. اما من واقعا اذیت شدم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج