جاباما
۸۳۱۶۶۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۲۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

فال روزانه جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، باهوش، دارای اعتماد به نفس، دارای اطلاعات بالا، بسیار مستقل، عاشق کار کردن و دارای شخصیتی خاص هستید. شما بسیار اجتماعی هستید و خیلی زود با دیگران دوست می شوید و ارتباط برقرار می کنید. با این حال گاهی به یکباره درونگرا می شود و می توان گفت تا حدودی دمدمی مزاج هستید. امسال برای حفظ سلامتی خود باید سعی کنید به عادات بدی که دارید، از جمله خوردن فست فود و مصرف دخانیات خودداری کنید. در صورت بروز هر مشکلی به جای اینکه به نسخه هایی که اطرافیان برایتان می پیچند توجه کنید به پزشک مراجعه کنید. امسال از لحاظ مالی برای شما سال خوبی خواهد بود و شراکت های جدیدی که آغاز می کنید و معاملاتی که در زمینه ی تجاری دارید به ثبات اقتصادی شما کمک خواهند کرد. تمام پول هایی که قرار بوده دریافت کنید اما هنوز به دستتان نرسیده اند را امسال دریافت خواهید کرد و پول هایی که به دیگران قرض داده اید هم به شما برگردانده خواهند شد. سرمایه گذاری در بازار سهام را به شما توصیه می کنیم. از لحاظ کاری سال پر مشغله ای را پیش رو دارید و فشار کاری زیادی را تجربه خواهید کرد. به خاطر پروژه های سنگینی که در دست انجام دارید مجبور خواهید بود ساعات زیادی را کار کنید. عملکرد شما امسال از هر سال دیگری بهتر است و همین باعث می شود که اعتماد به نفستان در اوج خود قرار داشته باشد. از لحاظ عاطفی نیز روزهای خوبی در انتظارتان هستند و از هر نظر مورد حمایت عشقتان قرار خواهید گرفت. اردیبهشت، خرداد، آذر و دی ماه بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۲۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است که به طور ناگهانی نسبت به هنر و یا رشته تحصیلی جدیدی علاق مند شوید و تصمیم بگیرید آن را به صورت جدی دنبال کنید. یاد گرفتن هر چیز جدیدی می تواند باعث رشد و پیشرفت شما شود، اما باید حتما زمان کافی برای برنامه ریزی و مطالعه آن صرف کنید تا بتوانید نتایج مورد انتظارتان را به دست بیاورید. سعی کنید امروز بعدازظهر در خانه مانده و با عشقتان خلوت کنید. شما در حال حاضر احساسات شدیدی را در وجود خود احساس می کنید و اگر بتوانید این احساسات را به اندازه و به طور صحیح بروز دهید نزدیکی بیشتری بین شما و طرف مقابلتان ایجاد خواهد شد و درک بهتری نسبت به یکدیگر پیدا خواهید کرد.

فال روزانه ۲۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز اطلاعات جدیدی به دست خواهید آورد که شما را به مطالعه بیشتر در رابطه با موضوع مورد بحث تشویق می کنند و به شما انگیزه می دهند تا دانش جدیدی که به دست آورده اید را در پروژه ای که به همکاری و مشارکت یک نفر دیگر نیز نیاز دارد به کار بگیرید. اگر امروز مجبور به تصمیم گیری در این رابطه و یا در مورد هر موضوع دیگری شدید به صدای قلبتان گوش کنید. امروز حس ششم شما خیلی قوی عمل می کند و می توانید با تکیه بر آن تصمیمات و انتخاب های درستی داشته باشید. امروز به شدت نیاز به این دارید که عشقتان احساسات شما را درک کند، اما بیان این احساسات برای شما چندان راحت نیست؛ یادتان باشد که همیشه کلام بهترین راه برای نشان دادن احساس نیست.

فال روزانه ۲۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز شما در عالم فکر و خیال فرو رفته اید و این وضعیت خاطرات گذشته را یکی یکی در ذهن شما بیدار می کنند. مرور این خاطرات می تواند شما را با برخی از ویژگی های اخلاقیتان که زیاد به آنها توجه نداشته اید رو در رو کند. شما نیاز شدیدی به در میان گذاشتن این احساسات و اکتشافات درونی با دوستی صمیمی و یا شریک زندگیتان احساس می کنید، اما متأسفانه طرف مقابلتان نمی داند چه واکنشی باید به گفته های شما نشان بدهد. شما نباید از این موضوع ناراحت شوید، زیرا هیچکس نمی تواند اهمیت این مسئله را به خوبی خودتان درک کند. اگر ایده هایی برای افزایش درآمدتان دارید فعلا در مورد این موضوع سکوت کرده و به تنهایی همه جوانب را مورد بررسی قرار دهید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز یک انرژی درونی ناگهانی در وجود خود احساس می کنید که باعث می شود حس کنید که می توانید حتی کوه ها را جابجا کنید. اگر به فکر انجام کاری بوده اید که به نظر دیگران غیر ممکن بوده است امروز همان روزی است که می توانید آن کار را به انجام برسانید. امروز شما در هر زمینه ای که بخواهید، از کار و تحصیل گرفته تا روابط اجتماعی و عاشقانه می توانید به آنچه می خواهید برسید. تنها چیزی که لازم است کمی تلاش همراه با احتیاط، فکر و برنامه ریزی از جانب شماست. حرفی که دیروز و یا شاید حتی چند روز پیش و بدون هیچ فکر و منظوری زده بودید عشقتان را از شما ناراحت کرده و امروز باید در میان دیگر کارهایتان، در انتظار بحث در رابطه با این موضوع هم باشید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

یکی از اعضای خانواده، دوستان و یا همسایگان شما امروز دارد حرف هایی می زند که حس ششم شما برعکس آنها را به شما می گوید. بهتر است مواظب قضاوتی که در مورد این شخص می کنید باشید، زیرا او به احتمال زیاد قصد فریب دادن شما را ندارد و فقط می خواهد با حرف هایش به احساسات شما لطمه ای وارد نکند. اگر نمی خواهید بین شما و این شخص اختلافات جدی شکل بگیرد شاید بهتر باشد این بحث را به میان نکشید و کمی دست نگه دارید و اطلاعات خود را در این مورد بیشتر کنید تا ندانست حرفی نزنید که بعدا باعث پشیمانی تان شود. امروز بدون دعوت به جایی نروید، در غیر این صورت آن طوری که انتظار دارید از شما استقبال نخواهد شد.

فال روزانه ۲۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

یکی از دوستانان که این روزها با مشکلات مالی زیادی درگیر است امروز ممکن است به سراغتان آمده و سفره دلش را پیش شما باز کند. شاید زیاد دلتان برای او نسوزد و حتی ترجیح بدهید به خاطر اشتباهاتی که کرده است او را مورد سرزنش قرار دهید، اما به شما توصیه می کنیم که این کار را نکنید. دوست شما واقعا نگران است و بیشتر از انتقاد و سرزنش کردن و یا حتی دلسوزی شما به همفکری و راه حلی برای مشکلات خود نیاز دارد. نگاه منطقی و تفکر عمل گرایانه ی شما در این موقعیت می تواند برای او بسیار ارزشمند تر از آن چیزی باشد که خودتان فکر می کنید. قبل از هر چیزی بی آنکه او را قضاوت کنید به حرف هایش گوش کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

آیا وظیفه ای به شما محول شده است که آن را به خوبی برایتان توضیح نداده اند؟ اگر جوابتان مثبت باشد به احتمال زیاد در حال حاضر احساس سردرگمی می کنید و نمی دانید چه کاری باید انجام دهید. بهترین کاری که در چنین شرایطی از دست شما برمی آید این است که نزد شخصی که این وظیفه را به شما محول کرده است بروید و از او بخواهید که جزئیات کار را خیلی دقیق برایتان توضیح دهد. شاید در حال حاضر احساس کنید که این کار باعث شده ضعیف و بی عرضه به نظر برسید، اما پرسیدن یک سؤال احمقانه خیلی بهتر از یک اشتباه احمقانه است. پیش از آنکه مطمئن شوید دقیقا چکار باید بکنید دست به انجام هیچ کاری نزنید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

قرار است که شما به یک سفر بروید و با هیجان زیادی در انتظار آغاز این مسافرت هستید، اما هنوز هماهنگی های لازم انجام نشده اند و یا شما هنوز در جریان آنها قرار نگرفته اید. بهتر است که اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند، زیرا در غیر این صورت ممکن است برنامه سفرتان به کل به هم ریخته و یا آن طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش نرود. با افرادی که اطلاعات کافی در اختیار دارند ارتباط برقرار کنید و سعی کنید تمام جزئیات لازم را از آنها بپرسید. در حالی که فکر می کنید رابطه عاطفیتان امروز درست همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش خواهد رفت، کوچکترین اختلاف نظر بین شما و عشقتان می تواند زمینه ساز دعوا شود. حواستان را خوب جمع کنید!

فال روزانه ۲۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

خوابی که شب گذشته دیده اید و یا ایده ای که به صورت کاملا ناگهانی به ذهنتان رسیده است امروز ممکن است باعث شود نسبت به یکی از اهداف بلند مدت خود دچار تردید شوید و آن را در فکر خود زیر سؤال ببرید. شاید شما هدف های جدیدی برای خود تعیین کرده باشید که آنها را به اهداف قدیمی خود ترجیح می دهید و فکر می کنید کاربردی تر هستند. با این وجود، بهتر است فعلا تصمیم نهایی خود را نگیرید، زیرا امروز روز چندان خوبی برای تصمیم گیری در هیچ زمینه ای نیست. تفکر شما امروز به اندازه ی همیشه منطقی نیست و ممکن است کاری کنید که بعدا باعث پشیمانی تان شود. گزینه هایی که دارید را یادداشت کنید تا بعدا در مورد آنها تصمیم گیری کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان امروز بسیار ناراحت به نظر می رسد اما تمایلی به صحبت کردن در مورد احساسات و مشکلات خود نشان نمی دهد. این رفتار او ممکن است اوضاع را کمی بهم ریخته و باعث شود شما فکر کنید که این شرایط به شما مربوط می شود. به احتمال زیاد این وضعیت هیچ ارتباطی با شما ندارد و این شخص نگران برخی مسائل کاری است که ذهن او را به خود مشغول کرده اند. به جای اینکه ذهن خودتان را درگیر این موضوع کنید بهتر است سر خودتان را با کارهای مهم تری که برای انجام دادن دارید گرم نگه دارید. بحث کردن با این شخص تنها باعث ناراحتی او و خودتان خواهد شد.

فال روزانه ۲۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز خبرهای ناراحت کننده ای از دور دست ها به شما خواهند رسید که باعث ناراحتی و نگرانی شما خواهند شد. اگر به اعصاب خود مسلط نباشید این موضوع ممکن است در طول روز تمام کارهای شما را تحت تأثیر قرار دهد و تمام مدت ذهنتان درگیر شنیده هایتان و اثراتی که روی زندگی شما و عزیزانتان می گذارند، خواهد بود. به احتمال زیاد بر خلاف آنچه شما تصور می کنید این اخبار دردسر چندانی را برای شما به همراه نخواهند داشت، پس روی کارهایتان تمرکز کنید و برای چیزی که هنوز اتفاق نیفتاده است ماتم نگیرید! امروز می تواند روزی بسیار بهتر از آن چیزی باشد که شما انتظار دارید، کافی است آن را در کنار عزیزانتان بگذرانید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما در حال حاضر از نظر روابط عاطفی از شرایط خود کاملا راضی هستید. اگر مجرد باشید کاملا خوشحال هستید و هیچ عجله ای برای تغییر این وضعیت ندارید. اگر هم عشقتان را پیدا کرده باشید رابطه تان خیلی خوب است و درست همان طوری که خودتان دلتان می خواهد دارد پیش می رود. با این حال، امروز چنانچه کوچکترین تغییری در رفتار شخصی که دوست دارید ببینید نسبت به او کمی دچار تردید خواهید شد. خونسردی خود را حفظ کنید! هیچ چیزی در رابطه ی بین شما و طرف مقابلتان تغییر نکرده است و به احتمال زیاد تغییری که در رفتار او پیش آمده از مشکلات شخصی اش که به احتمال زیاد با مسائل مالی در ارتباط هستند، سرچشمه می گیرد.

فال روزانه ۲۶/ ۱۱/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج