۸۳۱۶۷۹
۵۱۳۰
۵۱۳۰
پ

سریال Jack Ryan برای فصل سوم تمدید شد

آمازون سریال Jack Ryan «جک رایان» با بازی جان کرازینسکی (John Krasinski) را برای فصل سوم تمدید کرد. این خبر توسط جنیفر سالکه (Jennifer Salke) رئیس استودیوی آمازون و قبل از شروع پخش فصل دوم این سریال اعلام شده است.

سینما گیمفا: آمازون سریال Jack Ryan «جک رایان» با بازی جان کرازینسکی (John Krasinski) را برای فصل سوم تمدید کرد. این خبر توسط جنیفر سالکه (Jennifer Salke) رئیس استودیوی آمازون و قبل از شروع پخش فصل دوم این سریال اعلام شده است. پخش سریال Jack Ryan از ماه اوت ۲۰۱۸ آغاز شد، که کرازینسکی در آن نقش اصلی یعنی عضو سابق نیروی دریایی را بازی می‌کند که ناگهان وارد بخش ضدتروریسم سازمان سی‌آی‌ای می‌شود.

شخصیت جک رایان توسط تام کلنسی (Tom Clancy) خلق شد که داستان‌های جاسوسی او باعث ساخت فیلم‌هایی با حضور جک رایان شده است. کرازینسکی اولین بازیگری نیست که نقش این قهرمان را بازی می‌کند.

بازیگران دیگری که این نقش را بازی کرده‌اند شامل هریسون فورد (Harrison Ford) در فیلم Patriot Games «بازی‌های پاتریوت»، الک بالدوین (Alec Baldwin) در فیلم The Hunt For Red October «شکار برای اکتبر سرخ»، بن افلک (Ben Affleck) در The Sum Of All Fears «مجموع همه ترس‌ها» و کریس پاین (Chris Pine) در فیلم Jack Ryan: Shadow Recruit «جک رایان: سرباز سایه» بوده‌اند.

سریال Jack Ryan برای فصل سوم تمدید شد

البته این سریال با بازی کرازینسکی اولین آن‌هاست که مستقیما از روی رمان‌های کلنسی اقتباس نشده است. تمدید سریال مهیج Jack Ryan برای فصل سوم توسط آمازون نشان‌دهنده‌ی محبوبیت این سریال است.

سریال Jack Ryan به تهیه‌کنندگی بخش تلویزیونی پارامونت، در حین مسابقه‌ی سوپربول تریلری پخش کرد که باعث شد مخاطبان فصل اول سریال افزایش یابد. Jack Ryan توسط افراد بزرگی حمایت می‌شود که شامل تهیه‌کنندگان اجرایی یعنی کارلتون کیوس (Carlton Cuse)، گراهام رولند (Graham Roland)، مایکل بی (Michael Bay) و کرازینسکی می‌شود. نکته قابل توجه دیگر اینکه آمازون قبل از آغاز پخش فصل اول سریال، سفارش ساخت اپیزودهایی از فصل دوم را داده بود. بنابراین خبر تمدید زودهنگام سریال برای فصل سوم خیلی شوکه‌کننده نیست.

با اینکه ساخت فصل سوم سریال تایید شده، اما هنوز جزئیات زیادی از فصل دوم در دسترس نیست. ابی کورنیش (Abbie Cornish) زن موردعلاقه‌ی جک رایان و وندل پیرس (Wendell Pierce) رئیس جک برای فصل دوم بازخواهند گشت. همچنین بازیگرانی از جمله تام ولاشیها (Tom Wlaschiha)، نومی راپاس (Noomi Rapace) و جوان آدپو (Jovan Adepo) به سریال می‌پیوندند. کیوس دوباره در فصل جدید وظیفه‌ی کارگردانی را برعهده می‌گیرد، اما دنی گوردون (Dennie Gordon) نیز قرار است سه اپیزود را کارگردانی کند.

کرازینسکی پس از ترک سریال The Office «اداره» از یک بازیگر همه‌کاره به قهرمان فیلم‌های اکشن تبدیل شده است. همچنین استعداد او از جلوی دوربین به پشت دوربین هم نفوذ کرده و او اولین کارگردانی خودش را با فیلم ترسناک موفق A Quiet Place «یک مکان ساکت» تجربه کرد که قرار است دنباله‌ای برای آن به نویسندگی کرازینسکی ساخته شود.

نقش جک رایان همیشه توسط بازیگران قوی، باهوش و جذاب بازی شده، و حالا با حضور کرازینسکی در این نقش وارد عمق بیشتری شده است. به دلیل موفقیت کرازینسکی در سال‌های اخیر، حالا دیگر تمام مخاطبان منتظر پروژه‌هایی هستند که او به نوعی در آن‌ها نقشی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج