جاباما
۸۳۱۹۶۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

شناسایی مظنون سوم در پرونده اسکریپال

دو منبع امنیتی اروپایی گفتند: بازرسان انگلیسی یک افسر اطلاعات ارتش روسیه را به عنوان سومین مظنون در پرونده مسموم کردن سرگئی اسکریپال، جاسوس دو جانبه روسی و دخترش در شهر سالزبری انگلیس شناسایی کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: دو منبع امنیتی اروپایی گفتند: بازرسان انگلیسی یک افسر اطلاعات ارتش روسیه را به عنوان سومین مظنون در پرونده مسموم کردن سرگئی اسکریپال، جاسوس دو جانبه روسی و دخترش در شهر سالزبری انگلیس شناسایی کرده‌اند.

این منابع گزارش منتشر شده از سوی یک وبسایت تحقیقی به نام بلینگ چت را که در آن از فردی روس به نام "دنیس سرگیف" به عنوان یک افسر عالی رتبه سرویس اطلاعاتی GRU روسیه و فارغ‌التحصیل آکادمی دیپلماتیک نظامی این کشور و مظنون پرونده مسمومیت اسکریپال نام برده شده بود، تأیید کردند.

ماه سپتامبر گذشته دادستان‌های بریتانیایی دو فرد روسی با نام‌های مستعار آلکساندر پتروف و روسلان بشیرف را به عنوان مظنون‌های پرونده مسمومیت اسکریپال معرفی کردند. بلینگ چت نوشت سرگیف در هنگام مأموریت‌های بین‌المللی خود از اسم غیر واقعی سرگئی فدوتف استفاده می‌کرده است.

این وبسایت نوشت: پاسپورتی با نام فدوتف توسط همان سازمان در مسکو که پاسپورت‌های جعلی برای عوامل GRU شامل پتروف و بشیرف صادر کرده، صادر شده است.

بلینگ چت گفت که مسیر سفرهای مفصل سرگیف پیرامون اروپا، آسیای مرکزی و خاورمیانه را در سال‌های قبل از حمله به اسکریپال‌ها ردیابی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      خوب همه پیچیدن به همدیگه :))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج