۸۳۱۹۷۱
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

کارشناسی داوری دیدار تراکتورسازی و استقلال

پیروز سیف‌الله‌پور معتقد است اشکان خورشیدی قضاوت متفاوتی را در دو نیمه دیدار تراکتورسازی استقلال داشت و پرخاشگری زیادی را در نیمه اول داشت.

ایسنا: پیروز سیف‌الله‌پور درباره قضاوت اشکان خورشیدی در دیدار استقلال و تراکتورسازی اظهار کرد: انتخاب این داور از سوی کمیته داوران ریسکی بود. به هر حال نباید داوری که نیم‌فصل غایب بوده را برای حساس‌ترین بازی هفته انتخاب می‌کردند.

وی ادامه داد: خورشیدی در نیمه اول قضاوت خوبی نداشت و دو خطا از ۱۹ خطایی که در این نیمه اعلام کرد که در موقعیت حساسی هم بودند، اشتباه بود که موجب اعتراض فراوان بازیکنان دو تیم شد. در صحنه برخورد دژاگه با نورافکن، شدت ضربه نشان می‌داد کارت زرد برای بازیکن تراکتورسازی کافی است. وی همچنین در این نیمه همانند هم‌نام خود یعنی اشکان دژاگه پرخاشگری زیادی داشت در چالش‌های ایجاد شده بین دو تیم مداخله می‌کرد.

این کارشناس داوری افزود: در نیمه دوم خورشیدی خودش را پیدا کرد و عملکرد متفاوتی داشت. هر ۱۱ خطایی که در این نیمه اعلام کرده بود درست بود و با آوانتاژهای به موقع به زیباتر شدن بازی کمک کرد. جای‌گیری کمک‌داور روی گل تراکتورسازی عالی بود و داوران اضافی هم به خورشیدی کمک کردند. تنها نکته منفی این دیدار باز هم اعتراض زیاد بازیکنان دو تیم بود که از باتجربه‌هایی مثل شجاعی، منتظری و دژاگه چنین چیزهایی بعید بود.

او در پایان اضافه کرد: اینکه گفته می‌شود دژاگه با رفتن به سمت هواداران تیمش بعد از گلزنی می‌توانسته کارت دوم را بگیرد، درست نیست. او از فنس رد نشده و من حرکت او را جهت تهییج هواداران حریف ندیدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا همش برنامه ریزی شدس برا زمین زدن استقلال! از انتخاب داور بگیر تا دادن بیانیه توسط تراکتور و ماشین سازی، صادر نکردن کارت پاتوسی باوجود بودن چند بازیکن مشابه و البته غیبت دو بازیکن تاثیرگزار استقلال! بعد داور با یه اعتراض کارت زرد میده در حالی که بازیکن یه تیم خاص، اعتراض که هیچ، فحاشی و هل دادن انجام میده ولی دریغ از یه کارت زرد حتی!

    • آبی آسمونی

      هرچی داوری به ضرر استقلاله٬به نفع لنگی های بی خاصیته.

    • داوری ناعادلانه

      ❌ تفاوت داوری سه بازی اخیر پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر

      ❗️پرسپولیس (پدیده: یک پنالتی به سود پرسپولیس گرفته نشد و بازیکن پدیده اخراج نشد)(فولاد: خطایی که منجر به گل اول فولاد شد اشتباه بود، پنالتی فولاد اشتباه بود)(استقلال خوزستان: یک پنالتی به سود پرسپولیس گرفته نشد)

      ❗️استقلال (پدیده: استقلال باید از دقیقه ۱۰ ده نفره می‌شد و یک پنالتی برای پدیده گرفته نشد)(پیکان: یک پنالتی برای پیکان گرفته نشد و گل دوم استقلال خطا بود)(تراکتور: داریوش شجاعیان باید از بازی اخراج می‌شد)

      ❗️پرسپولیس در روزهایی که هر نتیجه‌ای کسب می‌کند از سوت‌های اشتباه داوران متضرر می‌شود و بالعکس استقلال در روزهایی که پیروز می‌شود، مساوی می‌کند و یا می‌بازد از اشتباهات داوری سود می‌برد، آیا اشتباهات داوری علیه پرسپولیس و به سود استقلال جزیی از فوتبال لیگ است ؟؟؟

    • بدون نام

      اخه ادم چقدر بیشرف باید باشه که اینجوری قضاوت کنه،برنامه شبهای فوتبالی دقیقا شبیه همین صحنه رو از باشگاهای اسپانیا نشون داد که بازیکن و اخراج کرد،بعدش بازیکن بدون توپ اصلا بازی متوقف شدن زدن اقا میگه شدت نداشته!!باید پای نورافکن شکسته میشد!!؟حرکت غیر ورزشی یعنی چی؟؟اگه بازیکن استقلال این حرکت و میکرد هم اخراج میشد هم کمیته افتصاحی چند جلسه محرومش میکرد

    • بدون نام

      تو کوری پس از فنس نرفته بالا از خانواده تو رفته بالا پس

    • آبی دل

      طرفدارای استقلال دیگه دنبال بردن تیمشون نیستن چون بردوباخت تولیگ ایران دست تیمهاوبازیکنانیست دست کمیته داوران وفدراسیون فوتباله...بهترین تیم خارج ازخانه روچطور بازوندنش...ایکاش طرفداران فوتبال توی ایران اینقدرواسه یه بردخودزنی نمیکردن وبه اسطوره های هم احترام میزاشتن ...بازی رفت سه تابه تراکتورزدیم تازه هواداراشونم پذیرایی کردیم

    • علی

      واقعا تیم تراکتور لیاقت قهرمانی داره .
      باخت کیسه کشها زبون خیلیا رو لال کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج