۸۳۲۰۴۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

داستان شکست عجیب آرسنال

آرسنال در مقابل باته بوریسف متحمل شکست ۱-۰ شد.

وبسایت نود: شکست ۱-۰ آرسنال در دور رفت مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا، از آن نتایج دور از انتظار این هفته اروپا بود. درست است که تیم امری این شانس را دارد تا هفته آینده این باخت را جبران کند و به مرحله بعد صعود کند (هرچند که لاکازت را هم در اختیار نداشته باشد) ولی وقتی به ابعاد این دو باشگاه نگاهی بیندازیم، متوجه خواهیم شد که چقدر این برد برای باشگاهی مثل باته بوریسف نتیجه ای مهم بود.

داستان شکست عجیب آرسنال

بازی مقابل آرسنال، اولین بازی رسمی باته بوریسف در طی 2 ماه اخیر بود. لیگ بلاروس در فصل جدید هنوز آغاز نشده است و آخرین بازی باته در لیگ بلاروس مربوط به فصل قبل می شد که 2 دسامبر انجام شد. بنابراین برای تیمی که مدتها از میادین بازی های رسمی به دور بود، مشخص است که این برد چقدر اهمیت دارد، آن هم مقابل تیمی مثل آرسنال.

این برد آنقدر از لحاظ ورزشی و جنبه انگیزشی برای بازیکنان باته بااهمیت بود که آنها صبح روز جمعه، یک روز پس از برد تاریخی مقابل آرسنال، به فست فود رفتند. رفتن به فست فود برای بازیکنان فوتبال حرفه ای خیلی اتفاق مرسوم و متعارفی نیست. اما بازیکنان باته خوشحال از این برد، در رستوران Burger King فرودگاه مینسک، همبرگر سفارش دادند.

داستان شکست عجیب آرسنال

آنها جمعه در فرودگاه حضور داشتند تا راهی لندن شوند و خود را برای بازی دیدار برگشت مقابل آرسنال آماده کنند. جالب تر اینکه بازیکنان باته با یک پرواز اقتصادی در کنار برخی از هواداران آرسنال و خبرنگاران انگلیسی به لندن سفر کردند. حال آنکه بازیکنان ارسنال با پرواز اختصاصی و فرست کلاس خود در کنار متخصصان تغذیه و فیزیوتراپ ها به لندن بازگشتند. این تفاوت دو تیم را مشخص می کند.

باته زودتر راهی لندن شده تا در واقع سفر به انگلیس، بخشی از تور پیش فصل این تیم باشد و مسابقات اروپایی در این مقطع به نوعی حکم بازی های پیش فصل را برای آنها دارد. تقویم فوتبال بلاروس به خاطر سرمای هوا، در تضاد با تقویم فوتبال اروپای غربی است. به همین خاطر آنها که از ۱۳ دسامبر در مسابقه ای به میدان نرفته بودند، می توانند در ادامه آماده سازی پیش فصل خود محکی جدی را در بازی برگشت مقابل آرسنال تجربه کنند.

درست است که باته در طی ۱۳ سال اخیر همیشه قهرمان لیگ بلاروس بوده است و از این جهت شاید در اروپا رکورددار باشد ولی اگر نگاهی به خرج این تیم در پنجره نقل و انتقالات بیندازیم، بار دیگر متوجه می شویم که چقدر این برد مقابل آرسنال برای آنها تاریخی بود. نمانیا میلیچ که پنج شنبه مقابل آرسنال به میدان رفت یکی از بازیکنان شاخص این تیم است که در پنجره نقل و انتقالات اخیر خریداری شد. با چه قیمتی؟ تنها ۱۳۵ هزار پوند! کمتر از حقوق هفتگی نیمی از بازیکنان آرسنال.

داستان شکست عجیب آرسنال

بیشترین مبلغی که باته در تاریخ باشگاه خود برای یک بازیکن پرداخت کرده است، تنها 850 هزار پوند بوده است: اوزیل در آرسنال در کمتر از 3 هفته این مبلغ را به عنوان حقوق دریافت می کند.

در هر صورت آرسنال در بازی رفت شکست خورد و اگر تیم امری نتواند هفته آینده در لندن این شکست را جبران کند، وداعی تلخ و زودهنگام با لیگ اروپا خواهد داشت. رقابتی که شاید یکی از شانس های اصلی آرسنال برای فتح جام و یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشد.

داستان شکست عجیب آرسنال

امری سابقه خوبی در لیگ اروپا دارد، او با سویا به موفقیت های بزرگی در این تورنمنت رسیده است اما قطعاً اگر نتواند از این مرحله به سلامت عبور کند، ناکامی بزرگی برای اولین فصل حضورش در آرسنال خواهد بود و شاید حتی بزرگترین نقطه تاریک امری در فصل اول جانشینی ونگر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دونالد ترامپ

      مشکل از استن کرونکه پول پرسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج