۸۳۲۰۴۷
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

فرانسه هم در برجام باقی می‌ماند

پاریس بار دیگر از توافق هسته‌ای قدرت های جهانی با ایران موسوم به برجام حمایت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: پایگاه خبری وزارت امور خارجه فرانسه، نوشت: پاریس بار دیگر از توافق هسته‌ای قدرت های جهانی با ایران موسوم به برجام حمایت کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اتهامات مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا علیه ساز و کار ویژه مالی اتحادیه اروپا با ایران، که گفته بود این ساز و کار باعث تقویت ایران، تضعیف اتحادیه اروپا و افزایش فاصله بین اروپا و آمریکا خواهد شود، گفت: فرانسه نسبت به اجرای برجام با ایران متعهد است.

این امر در راستای احترام به توافق های بین المللی و امنیت جهانی است. پاریس از برجام حمایت خواهد کرد. شورای امنیت نیز با صدور قطعنامه شماره ۲۲۳۱ در سال ۲۰۱۵ از برجام حمایت کرد.

وی افزود: فرانسه به همراه آلمان و انگلیس از رهیافتی که به نظارت بلند مدت بر برنامه هسته ای ایران، محدود سازی برنامه موشکی و فعالیت های منطقه ای ایران مربوط می شود، حمایت می کند. همه اعضای اتحادیه اروپا روز چهارم فوریه بر ضرورت رهیافتی جامع و متعادل در برابر ایران تأکید کردند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی فرانسه همچنین اضافه کرد:‹‹ تلاش های انجام شده به همراه آلمان و انگلیس برای ایجاد ساز و کار ویژه مالی اتحادیه اروپا با ایران، به منظور تسهیل معاملات تجاری با این کشور است. این اقدام منطبق بر قوانین اتحادیه اروپا و قطعنامه شماره ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا اگر فرانسه را خود ایران کنار بگذارد این مافیای خودرو در این برچیده میشود. این همه چاپلوسی و تملق از بین میرود و میتوانیم در صنعت نیروگاهی خودرویی با دنیا تفاهم کنیم و از استعمار صنعت خودرو فرانسه که پایین ترین صنعت خودرو جهان است خارج شویم و با آلمان و ایتالیا تجارت کنیم نه با کشوری که برای رفع بوی تعفن خود معروف شده است به کشور ادکلن

    • سرباز ۴۰۲سومار

      در توافق برجام نوشته شده است که ایران از ساخت موشکهای بالستیک که توانایی حمل کلاهک های هسته ای رو دارد خوداری کند و به به هیچ عنوان محدود سازی صنایع موشکی و نظامی رو رو ننوشته است که جلوی رشد صنایع موشکی ایران گرفته شود

    • ایرانی

      کدام برجام،از این تابلوتر مارو سرکار بذارن،تا کی تحقیر و گول خوردن،البته هر چی امضا بود تو برجام از ما گرفتن،اونا میتونن خارج بشن ولی ما نمیتونیم خارج بشیم، مارو آچمز کردن،با این دیپلماتامون روانچی و عراقچی

    • بدون نام

      مثلا در برجام مونده که شرکت توتال رفت با اینکه به گفته زنگنه ۷۰ درصد پولش و گرفته بود ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج