جاباما
۸۳۲۱۷۱
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

رفعتی: شادی گل دژاگه اخطار نداشت

رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال گفت: خورشیدی بازی تیم‌های تراکتورسازی و استقلال را به خوبی قضاوت کرد و تصمیم‌های او در شکست استقلال تاثیرگذار نبود.

خبرگزاری میزان: داود رفعتی درباره قضاوت اشکان خورشیدی در بازی تیم‌های تراکتورسازی و استقلال که اعتراض شدید استقلالی‌ها را نسبت به عملکرد وی داشت بویژه اینکه آنها معتقد بودند اشکان دژاگه باید از بازی اخراج می‌شد، تاکید کرد: اشکان خورشیدی بازی تیم‌های تراکتورسازی و استقلال را به خوبی قضاوت کرد و تصمیم‌های او در شکست استقلال مقابل تراکتورسازی تاثیرگذار نبود.

وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها مبنی بر اینکه دژاگه به‌دلیل خطا روی نورافکن و همچنین نحوه شادی گل خود باید دو اخطار می‌گرفت و در نتیجه از بازی اخراج می‌شد، تاکید کرد: خطای دژاگه روی نورافکن اخطار داشت اما شادی گل او مشکلی نداشت. او در آن صحنه شادی گل در صورتی باید اخطار می‌گرفت که از فنس بالا می‌رفت یا باعث تحریک هواداران تیم حریف می‌شد که هیچکدام از این اتفاق‌ها نیفتاد.

رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که در برخی از لیگ‌های اروپایی مثل بوندس لیگا یا لالیگا مشابه حرکت دژاگه با کارت زرد داور توام شده، اصریح کرد: اگر در فوتبال اروپا داور تصمیم اشتباهی بگیرد آیا دلیل می‌شود ماهم همان اشتباه را تکرار کنیم؟ خود من در جام جهانی ناظر بازی لهستان با یک تیم آفریقایی بودم که بازیکن لهستان بعد از گل برای شادی به سمت هواداران این تیم رفت و حتی مدل عکس سلفی هم گرفت و داور هیچ اخطاری نداد.

رفعتی در مورد عملکرد اوران در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: اشتباه داوری که همیشه و در همه بازی‌ها وجود دارد اما در مجموع داوران در هفته هجدهم عملکرد خوبی داشته و اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه بازی نداشتند.

وی در مورد استفاده از سیستم VAR در بازی دربی هم خاطر نشان کرد: قرار است از سیستم VAR در بازی پرسپولیس و پدیده در جام جذفی به صورت آفلاین استفاده کنیم و اگر نتیجه مثبت بوده و مشکل خاصی وجود نداشته باشد با فیفا نامه نگاری می‌کنیم تا نماینده خود را فرستاده و از این سیستم بازدید کند تا در بازی دربی بتوانیم از این سیستم به صورت آنلاین استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شاید داور لهستانی اشتباه کرده وکارت نداده بی خودی وبه هرقیمتی از داوری حمایت نکنید شما فقط اشتباهات داوری راماست مالی میکنید

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ تو اروپا اشتباه میکنن ما درستش رو انجام میدیم؟ برو بمیر عوضی با این حرفت نشون دادی یه بیسواد رو گذاشتن مدیر بشه میگم اصلا این داورها بعضی ها شون اصلا نمیدونن فوتبال چی هست فکر میکنن مثلا فوتبال ما از آلمان بهتره خدا شفات بده سلیمانی هم دیشب خواست مثل تو توجیح کنه ولی کلیپ کاستا رو که کل ایران دیدن گفت حالا آگه کارت هم میداد بد نمیشد مگه میشه مگه داریم همچین چیزی کارت دادن قانون صریح تو تمام دنیا داره اقای رفعتی ریس بیسواد قوانین فوتبال تو تمام دنیا یکیه بس کنید تورو خدا

    • Reyhaneh.taji

      اره تقصیر گزار نبود
      از خواب بلند شید شما!!!!!!
      لعنت بر بدخواهانِ استقلال
      کور شه چشایی ک نتونه موفقیت استقلال رو ببینه

    • ali Katrina

      همین پریشب تو جام باشگاه های اروپا مگه بعد از گل زیاخ واسه آژاکش نپرید بین هوادارها، کارت گرفت؟
      بابا یکم فوتبال دنیا رو با چشمای باز ببینید

    • بدون نام

      واقعا داوری شما از اروپا بالاتره!!!! چرت گفتی برای لنگ هم همینطور بی طرف باشید

    • mm

      واقعا متاسفم برای جامعه داوری که یکسان داوری نمیکنند و یک آدم بیسواد و فاقد شعور فوتبالی همیشه دنبال ماله کشیدن به کارهاشونه کسی که با رابطه بشه مدیر بیشتر از این نباید ازش انتظار داشت

    • فولاد آرنا

      تو بازی آژاکس رئال توبازی لهستان و بازی بارسا هم مسی همین کار رو کرد
      اصلا خطا نیست مگر اینکه باعث تحریک و بی احترامی هواداران تیم مقابل بشه که اونم نبود و فقط شادیشو با هوادارای خودش تقسیم کرد همین
      متاسفانه رسانه های پایتخت خیلی فتنه گری میکنن و اوناهستن که باعث تحریک هوادارای این دوتا تیم بعد از هر باخت میشن

    • منطق

      از دید اینا ،کار خودشون درسته ، اروپاییا اشتباه میکنن ، یک بار شد بگن درسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج