۸۳۲۲۸۱
۲۴ نظر
۵۰۳۹
۲۴ نظر
۵۰۳۹
پ

نقشه راننده برای فریب دو دختر نوجوان

دو دختر نوجوان شهرستانی که در آرزوی دست یافتن به زندگی راحت از خانه فرار کرده بودند در تهران به دام دو پسر فریبکار افتادند.

روزنامه ایران: چندی پیش دو دختر ۱۳ و ۱۵ ساله هراسان خود را به پلیس رسانده و مدعی شدند که دو پسر شرور آن‌ها را ربوده و به باغی در کرج برده‌اند.

دختر ۱۳ ساله در تحقیقات گفت: من در یکی از شهر‌های غربی کشور زندگی می‌کنم. مدتی است که با مادرم اختلاف دارم، از اینکه مدام مرا کنترل می‌کند خسته شدم. چند روز قبل با دختر همسایه‌مان سمانه درد دل کردم و از اختلافاتم با مادرم گفتم. او هم مشکلش مثل من بود به همین خاطر تصمیم گرفتیم که از خانه فرار کنیم و به تهران بیاییم.

با خودمان گفتیم یک زندگی راحت برای خودمان تشکیل می‌دهیم و دیگر کسی نیست که مدام به ما امر و نهی کند. به همین دلیل کارت عابر بانک مادرم را که ۷۰ میلیون تومان موجودی داشت برداشتم. رمز کارت مادرم را می‌دانستم از آنجا که اگر مادرم می‌فهمید بلافاصله کارتش را می‌سوزاند تصمیم گرفتم با سمانه به طلافروشی برویم. من ۵۰ میلیون تومان طلا خریدم تا وقتی که به تهران رسیدیم آن‌ها را بفروشیم و برای خودمان خانه‌ای اجاره کنیم.

پریناز گفت: به تهران که رسیدیم سوار خودرویی شدیم تا به مسافرخانه برویم. راننده پسر جوانی به‌نام سروش بود او که از صحبت ها‌ی ما متوجه شده بود از شهرستان آمده‌ایم و در تهران کسی را نداریم به ما پیشنهاد داد که همراه او به باغشان در کرج برویم.

پسر جوان می‌گفت که خانه‌ای دارد که می‌توانیم آنجا بمانیم و نیازی به پرداخت اجاره ندارد. از طرفی هم می‌توانیم باهم بیشتر آشنا شویم.

او ادامه داد: ما هم که از نقشه او بی‌خبر بودیم قبول کردیم. در راه تلفنی با پسر جوانی به‌نام روزبه تماس گرفت و او هم ساعتی بعد به ما پیوست و بعد از آن به کرج رفتیم. از خانه باغ خبری نبود آن‌ها ما را به باغ متروکه‌ای بردند و طلاهایمان را به زور گرفته و ما را مورد آزار و اذیت قرار دادند. حتی از ما فیلم سیاه گرفته و تهدید کردند که اگر از این موضوع با کسی حرف بزنیم یا به پلیس خبر بدهیم فیلم‌های سیاه را در فضای مجازی منتشر خواهند کرد. بعد هم ما را کنار خیابان رها کردند.

دستگیری راننده و همدستش

با شکایت دو دختر نوجوان پرونده‌ای در این خصوص در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و به دستور بازپرس بخشوده تحقیقات برای دستگیری راننده و همدستش آغاز شد.

باتوجه به اطلاعاتی که پریناز و دوستش در اختیار تیم تحقیق قرار داده بودند، سروش و روزبه خیلی زود دستگیر شدند. سروش راننده خودروی اینترنتی در تحقیقات به سرقت طلا‌های پریناز اعتراف کرد، اما منکر آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه شد.

سرقت برای شهریه دانشگاه

او در تحقیقات گفت: آزار و اذیت و فیلم سیاهی در کار نبود، پریناز و دوستش با پای خودشان به خانه باغ در کرج آمدند. آن‌ها را به‌عنوان مسافر در ترمینال سوار کردم و در راه آن‌ها سفره دلشان را برایم باز کردند و گفتند که از خانه فرار کرده و به تهران آمده‌اند. من هم پیشنهاد دادم به خانه باغ بیایند که قبول کردند. در کرج متوجه شدیم که پریناز ۵۰ میلیون تومان طلا دارد. آنجا بود که وسوسه شدم و تصمیم گرفتیم طلا‌ها را سرقت کنیم.

با نقشه‌ای که با روزبه کشیده بودم به دروغ به دختر‌ها گفتیم که از آن‌ها خوشمان آمده و قصد ازدواج با آن‌ها را داریم. با این ترفند پیشنهاد دادیم که طلاهایشان را بفروشیم و مقدمات ازدواج را فراهم کنیم، اما بعد از فروش طلا‌ها من ماشین پرایدم را عوض کردم و پژو خریدم و دوستم هم مقداری از پول‌ها را برای شهریه دانشگاهش داد و باقی آن را هم نگه داشت.

با اعترافات دو پسر جوان، به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفتند. از سویی خانواده دو دختر نوجوان نیز شناسایی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من کار این دخترها تائید نمیکنم چون دختری که از خانه فرار کند معلومه خوب نیستند اما تو سروش نامرد نالوطی به این بچه های غریب هم ترحم نکردی تف به شرفت بی همه چیز !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به هیچ وجه من الوجود من این داستان را قبول ندارم و یحتمل کلا کذب محض است،

    • بدون نام

      سانسورچی سلامتی پس فردا نظرها رو منعکس کن

    • بدون نام

      مملکت نیست که .... یه مشت در بدر گشنه افتادن به جون هم خدا به دادمان برسه

    • علی

      خاک تو سرتون حقتونه

    • بدون نام

      بازم ازبی حجابی حمایت کنید این هم نتیجه بی حجابی درجامعه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخ طرز فکرتو بشور

      • بدون نام

        حرف مفت نزن ،چه ربطی داره ،سرت گیج هست برو یکم بخواب

      • eli

        از کجا میدونی بی حجاب بودن من که فکر میکنم مثل تو با حجاب بودن

    • بدون نام

      ببرن در همون دانشگاه بهش شلاق بزنن که دیگه همچین غلطی نکنه

    • بدون نام

      اولا دست آن دوتا پسر هر بلایی سرشان آورده درد نکنه حقشان بوده خانواده شان باید این دو دختر دا ببرند زود شوهرشان بدهند تا زود به آن استقلالی را که فکر میکردند وآزادی برسند انقدر تو خونه شوهر کلفتی کنند تا جونشون در آد یا ببرنشان خونه تیکه تیکه شان کنند اینها هرزه هستند کثافت هستند اصلا آدم نباید بچه بیارد حیف عمر وجون وجوانی نیست که بپای بچه های این زمانه بگذاری وهمیشه طلبکار باشند این چیزی که تو جامعه مبینیم من بچه ندارم وهرگز هم نمی خواهم آدمهای بی عقل بچه می آورند

      پاسخ ها

      • م۴

        شانس آورده اند سربه نیستشان نکرده انداخردخترکم عقل توچه به خانه باغ میخواستی همین بلا سترتون بیاورند خاک برسرتان خوب حالتان جااورده اند کیف خودشان کردن این بی شرفها بعد ولتان کرده اند

    • بدون نام

      بیخیال طلا اینارو ببرن پزشکی قانونی

    • بینام

      کاری به این ماجرا ندارم ولی طلا فروشی که به یک دختر ۱۳ ساله ۵۰ میلیون تومان طلا میفروشه شک نکرد ؟ درسته فروش خوب بود ولی آینده نگری هم خوبه اگر صاحب کارت شکایت کنه باید طلا فروش تاوان بده تظرم اینه برای فروشهای بالای چند میلیونی بهمراه عابر بانک کارت شناسایی را در خواست در غیر اینصورت فروشنده ضامن جبران خسارت است

      پاسخ ها

      • زهره

        خدایا چی بگم دختر 15 یا 16 ساله محکوم کنیم خودمان محکوم کنیم آقای بینام میاد نظر میده بخاطر بی حجابی بود، اشتباهی محاسبه نکن زمان شاه مگر حجاب میکردن؟ یک هزارم این ناهنجاری بود؟ آن دختر خانواده خود اگر پدر یا برادری داره نابود کردن عمری عذاب وجدان بردن هست،

    • ایرانی

      اخه چه ربطی به بیحجابی داره...فرارررررر کردن ....بی حجاب نبودن خو...بعدم دختر ۱۵ ساله چه میدونه زندگی بیرون چه خطراتی داره

    • mmmm

      حق این حیوانات اعدام است

    • بدون نام

      ربطش اینه که باعث تحریک جوانها میشند بعداین میشه که نقشه میکشند این بلا رو سر دختر مردم بیارن البته دراین قضیه دخترها هم مقصرندبی حجابی درصد فساد وتجاوز رودرجامعه بالا میبره.حالا توکله پوکت رفت

      پاسخ ها

      • راز

        کرم ازین دو ماده گرگ فراری بود.

      • راز

        کرم ازین دو ماده گرگ فراری بود.

    • آرمین

      آفرین به سروش .کار خوبی کردن طلاهای دخترهارو گرفتن

    • بدون نام

      خاک تو سر خانواده ی این دخترای بی بندوبار که نتونستن تسلطی روی دختراشون داشته باشن. کلاهتون بزارید بالاتر. حقشون بود

    • مریم

      اخه چرا خانواده ها،مدارس،صداوسیما و.......؟در مورد این مسایل با نوجوانان حرف نمی زنن؟چرا سریالها یا مستندات نظیر این حوادث را در مدارس و محافل و اماکن عمومی نمایش نمیدن؟ و بعد چرا همه مردا و پسرا به جای کمک و دلسوزی و راهنمایی تو فکر عیاشی خودشونن خدایا خودت کمک کن.!

    • ali

      ما تا بیست سال گی نفهمیدیم زندگی چیه اینا با ۱۳سال سن دنبال ازادی بود ن ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج