جاباما
۸۳۲۳۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

برج میلاد بهانه جدید برای کلاهبرداری

رییس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری اعضای باندی خبر داد که به بهانه قرعه‌کشی در برج میلاد، از مردم کلاهبرداری می‌کردند.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری اعضای باندی خبر داد که به بهانه قرعه‌کشی در برج میلاد، از مردم کلاهبرداری می‌کردند.

سرهنگ احمدی در تشریح خبر دستگیری باند کلاهبرداری در اراک، گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر تماس‌های تلفنی به شهروندان اراکی برای شرکت در قرعه‌کشی در برج میلاد، با جوایز نفیسی همچون خودرو، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی‌ها دریافتند که این افراد در تماس‌های تلفنی، به بهانه شرکت‌ در قرعه‌کشی و همچنین ارائه بسته‌های پستی شامل جارو شارژی، ماساژور و ... از شهروندان مبلغ حدود سه میلیون ریال دریافت می‌کردند، گفت: با شروع تحقیقات، کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند فردی را که اقدام به پخش بسته‌های پستی می‌کند را شناسایی و دستگیر کنند.

احمدی با بیان اینکه این فرد در بازجویی‌های صورت گرفته اذعان کرد که از طریق آگهی در یکی از نشریات با مسئول شرکت در تهران آشنا شده است، گفت: این فرد دستگیر شده عنوان کرد که بعد از ارائه ضمانت‌هایی به این مسئول در تهران، وی به پخش بسته‌های پستی و دریافت وجه نقد اقدام کرده و بعد از مدتی نیز پول‌های دریافتی از مردم را به حساب این فرد واریز می‌کرده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای این باند در تهران، گفت: شهروندان دقت داشته باشند که در صورت تماس‌های
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      تنها دستگیری اعضا باندهای کلاهبرداری کافی نیست بلکه کسانی هم که دائما گول اینا رو میخورن هم باید دستگیر و مجازات بشن! تا دیگه اینقدر دنبال شانس و تقدیر و مفتخوری و یک شبه پولدار شدن بدون زحمت نباشن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج