۸۳۲۴۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

در تعقیب رائول؛ راموس رکورددار می‌شود؟

سرخیو راموس با ادامه روند کنونی از رکورد رائول گونزالس عبور می‌کند.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، با رسیدن به ۶۰۰ بازی برای رئال مادرید، سرخیو راموس در جدول باسابقه ترین بازیکنان تاریخ باشگاه در رده هفتم قرار گرفته است. صدرنشین این فهرست رائول گونزالس مهاجم اسطوره ای کهکشانی هاست که با ۷۴۱ بازی به این دستاورد رسیده، میزانی که کاملا در دسترس راموس به نظر می‌رسد.

راموس ۱۴ فصل در رئال حضور داشته و در هر فصل به طور میانگین در ۴۲ بازی به میدان رفته است. برای دستیابی به رکورد رائول، راموس علاوه بر حفظ خود در بالاترین سطح، باید جایگاه ثابت خود را در ترکیب اصلی کهکشانی ها نیز حفظ کند.

در ۳۲ سالگی، راموس یکی از درخشان ترین مقاطع دوران حرفه ای خود را پشت سر می‌گذارد. او آماده است، بازی های خوبی به نمایش می‌گذارد و از گزند مصدومیت ها نیز در امان بوده است. حداقل در این برهه به نظر می‌رسد که بالا رفتن سن تاثیری بر عملکرد او نداشته است.

فاکتور کلیدی بعد موضوع قرارداد او با رئال در سانتیاگو برنابئو است. از قرارداد کنونی راموس با رئال ۲ سال دیگر باقی مانده و با ادامه همین میانگین (۴۲ بازی در هر فصل) او در پایان این قرارداد به رکورد رائول نخواهد رسید؛ هرچند او می‌تواند تا پایان این قرارداد در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ از مرز ۷۰۰ بازی برای رئال عبور کند.

در تعقیب رائول؛ راموس رکورددار می‌شود؟

با خروج رونالدو از رئال، راموس به رهبر تیم تبدیل شده و از سوی لوکا مودریچ و کریم بنزما به خوبی پشتیبانی می‌شود. راموس با به ثمر رساندن 11 گل، بهترین فصل خود در رئال از نظر گلزنی را سپری می‌کند.

علیرغم آن که راموس یکی از مسن ترین بازیکنان ترکیب رئال محسوب می‌شود، او همواره در زمین حاضر بوده است؛ در لالیگا راموس مجموعا 45 دقیقه بازی در برابر اسپانیول را از دست داده و در همه مسابقات حضور داشته است. او دو بازی در کوپا دل‌ری و دو بازی در لیگ قهرمانان را از دست داده و از نظر دقایق بازی در ترکیب رئال فصل 19-2018، رتبه اول را دارد.

راموس در سه بازی اخیر رئال مقابل بارسلونا، اتلتیکومادرید و آژاکس از مردان کلیدی رئال بوده و تمامی این شواهد نشان می‌دهد او هنوز هم چیزهای فراوانی برای عرضه در زمین فوتبال دارد.

رئال با کاپیتانی سرخیو راموس سه بار قهرمان لیگ قهرمانان شده و باشگاه نیز ارزش او در این جایگاه را به خوبی درک می‌کند. آخرین تمدید قرارداد او با توجه به ابراز علاقه منچستریونایتد با پیچیدگی های زیادی همراه بود اما در حال حاضر، تمامی مسیرهای آینده راموس به مادرید و برنابئو ختم می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج