۸۳۲۴۲۸
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

استقلال برای ITC پاتوسی دوباره درخواست بدهد

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال می گوید باشگاه استقلال باید دوباره برای «آیاندا پاتوسی» درخواست صدور آی تی سی بدهد تا مجوز بازی این بازیکن برای حضور در مسابقات لیگ برتر صادر شود.

ایرنا: «فریبرز محمودزاده»، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اظهار داشت: فدراسیون فوتبال در تاریخ استعلام رسمی از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی، سوابق بازی های ملی این بازیکن گرفت که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در پاسخ اعلام کرد پاتوسی در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ در تیم ملی فوتبال این کشور بازی نکرده است.

وی افزود: نکته مهمی که در پرونده این بازیکن به آن توجه نشده بود این است که در هر فصل فوتبالی در ایران، ۲ سال میلادی تداخل دارد و استعلام مربوط به ۲ فصل گذشته ملاک عمل و تصمیم گیری است و مبنای محاسبه از ابتدای فصل و نه از زمان ارسال درخواست لحاظ می شود.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال خاطرشان کرد: کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال می تواند نسبت به درخواست آی تی سی آیاندا پاتوسی از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی اقدام کند و در صورت رعایت تمامی موارد مقررات نقل و انتقالات، انی بازیکن منعی برای همراهی استقلال تهران در لیگ برتر ندارد.

استقلال برای ITC پاتوسی دوباره درخواست بدهد

محمودزاده تصریح کرد: همچنین باشگاه بلژیکی در نامه نگاری رسمی با باشگاه استقلال تهران و فدراسیون فوتبال اعلام کرد که پاتوسی حداقل 10 بازی برای این تیم در سال 2017-2016 انجام داده است.

وی در پایان گفت: مراحل صدور در خواست آی تی سی نیازمند دو مرحله است، مرحله اول ارائه درخواست باشگاه به سازمان لیگ و روابط بین الملل فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه بازیکن شرایط را برای حضور در فوتبال ایران دارد که این اتفاق صورت گرفت و در مرحله دوم باشگاه استقلال باید قرارداد و پرونده پاتوسی را به روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ارسال کند تا فرایند صدور آی تی سی این بازیکن پشت سر گذاشته شود.

آیاندا پاتوسی وینگر آفریقایی در اواخر نقل و انتقالات زمستانی راهی استقلال شد اما ثبت قرارداد این بازیکن با مشکلاتی مواجه شده بود.

این بازیکن به خاطر قانون بازی نکردن بازیکن آفریقایی در تیم ملی آفریقای جنوبی و لیگ معتبر، برای ثبت قراردادش با مشکلاتی مواجه شده بود اما پس از گرفتن استعلامات لازم پاتوسی مجوز بازی برای استقلال را می تواند دریافت کند.

این بازیکن 26 ساله با صادر شدن کارت بازی می تواند از دیدار آتی تیم وینفرد شفر را در مسابقات همراهی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس

      ماست مالی

    • بدون نام

      لعنت به فدراسیون فوتبال...که فقط برای استقلال قانون اجرا میشه

    • بدون نام

      فقط می خواستم بازی با تراکتور سازی بازی نکنه . حالا که بازی تمام شده آتی سی صادر میشه . بابا شما چقدر پس فطرتید.

    • بدون نام

      ماست مالی ممنوع . از اولش هم معلوم بود کارتش صادر میشه چون کلا در کشور عزیز ایران تنها کلمه ای که اصلا معنی و مفهوم نداره قانونه و قانون فقط برای بدبخت بیچاره ها معنی داره و والسلام و ختم کلام با اندکی تفکر بدون دخالت احساسات و خرافات

    • بدون نام

      خیلی راحت قانون دور بزنید بعدش ماست مالی کنید باز هم تیم کیسه میگویند وزیز پرسپولیسی لعنت بر این فوتبال مافیایی .بابا خودتونید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون قرار نبوده در بازی با تراکتور باشه درست بعد از بازی مجوز بازی صادر میشه جل الخالق...!!!!! این باچه قانونی مطابقت داره....این عین محرومیت من در آوردی سه بازیکن استقلال در زمان منصوریان بود که وقتی به خواسته کثیفشان رسیدند محرومیت لغو شد لعنت به این حقه بازهای کثیف.....

    • بدون نام

      لنگ حقیر=تیم حکومتی

    • Blue man

      کلا خودتونو گرفتید دستگاه

      خو کارت بازیشو صادر کنید دیگه

    • بدون نام

      چه جالب فقط قرار بود با تراختور بازی نکنه
      الان دیگه منعی نداره
      خودتونید

    • بدون نام

      دورود بر شرف دادکان، بعنوان یک پرسپولیسی از اول دوست داشتم کارت بازی این بنده خدا صادر شود تا استقلالیها بهانه ای نداشته باشند فوتبالی که گزارشگران تلویزیونی براش تصمیم میگیرند هرگز موفق نمیشود ایسما تو بازی پیکان یه گل شانسی زد اونقدر به به وچهچه کردن که انگار پله اومده ایران تو بازی تراکتور فهمیدم ول معطله بجز ابراهیم توره هرگز بازیکنان افریقایی خوبی وارد ایران نشدن چرا استقلال با داشتن بازیکنان ایرانی خوب وجوان بهر قیمتی خارجی میخره بدون شک یه عده این وسط نفع میبرن، ناعادل فردوسی کور بدجور وجدانشو فروخته پیمان یوسفی تن شفیع رو تو قبر لرزوند چرا مملکت پر شده از انسانهای نان به نرخ روزخور شما رسانه ها که برا اکراینی ها پرسپولیسو بیچاره کردین چرا دهنتون رو گل گرفتین عدالتم آرزوست درحکومتی که داعیه شیعه للی ع رو داره علی بزنه تو کمر افرادیکه عدالت رو قربانی کردن

    • ج

      واسه تیم حکومتی ونورچشمی وزیرورزش وفدراسیون فوتبال ماس مالی کنید قانون رادوربزنید اگراین بازیکن رایکی ازتیمهای شهرستانی میخریدهرگزمجوزبازی نمیگرفت حتی تیمی که این بازیکن راخریده توبیخ وجریمه هم میشد.
      بجزسپاهان که سپاهان هم نورچشمی است

    • حمید چاو

      ببین دو زار نمی ارزه انداختنش به کیسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج