۸۳۲۴۵۵
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

فتحی: شان استقلال و فدراسیون، معامله بازیکن نیست

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:شان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال نیست در مورد یک بازیکن یا یک مساله بخواهند معامله کنند.

خبرگزاری فارس: امیر حسین فتحی، مدیر عامل استقلال در خصوص شکست مقابل تراکتورسازی گفت: هر بازی ۳ امتیاز دارد و ما با همه توان در این بازی شرکت کردیم و دوست داشتیم برنده شویم. همه دیدند استقلال بازی خوبی در زمین تبریز با آن جو به نمایش گذاشت و بخت یار ما نبود. امیدواریم استقلال روز به وز بهتر شود و نتایج خوبی را رقم بزند.

وی در خصوص زمین تمرین استقلال و مشکلات روزهای اخیر گفت: هواداران می دانند همه تیم های لیگ برتری و لیگ یک زیر ساخت ندارند و همین موضوع اجازه نمی دهد که زمین تمرین خوب داشته باشیم. حتی سرمربی سابق تیم ملی هم از این موضوع گلایه داشت. بهترین زمین ایران زمین استادیوم آزادی است و به خاطر زمستان و بارندگی زمین عوض شد. زمین کمپ حجازی هم در حال بازسازی است. زمین ورزشگاه صنایع دفاع را هم رزرو کرده و دستور وزیر دفاع را گرفتیم و به امید خدا طی چند روز آینده این زمین را برای تمرین تیم آماده خواهیم کرد.

فتحی: شان استقلال و فدراسیون، معامله بازیکن نیست

فتحی در خصوص اعضای جدید هیات مدیره استقلال گفت: جا دارد از نفرات قبلی تشکر کنم و هیات مدیره جدید با نیروی جوانتر به جمع ما اضافه شده و امیدوارم با این ترکیب جدید نوید روزهای خوبی برای هواداران رقم بزنیم.

وی در خصوص حل مشکل پاتوسی و اینکه آیا معامله ای صورت گرفته است گفت: مبارک باشد! ما در مورد جذب پاتوسی بنابر مقررات و آیین نامه مصوب سازمان لیگ اقدام کردیم. من رسما به هواداران گفته بودم پاتوسی مشکلی ندارد و مشکل زمان ما بود! پنجشنبه و جمعه ایران تعطیل است، شنبه و یکشنبه آفریقای جنوبی و این 4 روز زمان را از ما می گرفت.

اولین استعلام فدراسیون فوتبال از آفریقای جنوبی منفی بود ولی در سازمان لیگ 2 بند مثل لیگ های اروپایی و بازی در 10 مسابقه و یا در بازی های ملی به میدان رفته باشد. پاتوسی هر 2 شرایط را داشت، او در باشگاه لوکرن بلژیک 7 سال بازی کرده است. او 11 بازی انجام داده بود، 10 بازی رسمی، و در 2 بای در بازی دوستانه رسمی نه مثل بازی های دوستانه ایران که در زمین های معمولی برگزار می شود به میدان رفته بود. جالب است بدانید یکی از بازی های دوستانه وی مقابل نیوکاسل بوده است.

فتحی تاکید کرد: ما خواهش کردیم گزارش های داوری که به فدراسیون ها می دهد را برای ما بفرستند. این نامه با 23 برگ به فدراسیون فوتبال ارسال شد. نامه را سازمان لیگ اصلاح کرد و فدراسیون هم نامه ارسالی به آفریقای جنوبی را اصلاح کرد. 14 فوریه یعنی 5 شنبه آخر شب از سوی فدراسیون آفریقا ارسال شد و به این موضوع ایام دهه فجر را اضافه کنید که زمان را از ما گرفت.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون معامله باشگاه استقلال و فدراسیون برای حل مشکل پاتوسی و انصراف استقلال از پرونده سوپر جام گفت: شان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال نیست در مورد یک بازیکن یا یک مساله بخواهند معامله کنند.مطمئنا این 2 موضوع ارتباطی با یکدیگر ندارد و ما پرونده سوپرجام را در جای خودش پیگیری خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان که معامله شده چطور هم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:شان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال نیست در مورد یک بازیکن یا یک مساله
        بخواهند معامله کنند
        ((وی افزود معاملات ما در حد فروش تبلیغات دور زمین ه نه بیشتر)).

    • بدون نام

      توراست میگی...بگم چوپان دروغگو بیاد شاگردیت رابکنه

    • بدون نام

      بعدا گند کار در میاد .حوصله کنید ..

    • بدون نام

      عجب لابگری هستی تو زبان دراز، انشاءالله که حق تیم های دیگه می خورید به جایی هم نمی رسید،.

    • بدون نام

      فتحی سیب زمینی لنگی دست نشانده سلطانیفر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج