۸۳۲۶۳۹
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

معاون وزیر کشور: مردم از عملکردها گله‌مندند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: مردم حاضرند هزینه بدهند و شهدایشان را تقدیم انقلاب کنند، زیرا اعتقاد به ساختار نظام سیاسی دارند، ولی نسبت به عملکرد کارگزاران گله‌مندند.

خبرگزاری مهر: جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در همایش معاونین سیاسی و اجتماعی و مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری‌های سراسر کشور بابیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیش از سال‌های قبل در تمام استان‌ها برآورد شد، گفت: اینکه چرا این اتفاق افتاد و مردم حضور چشم گیری داشتند، خود یک نکته مهم است و نشان دهنده تفاوتی است که مردم در ساختار نظام سیاسی و عملکرد کارگزاران قائل هستند.

معاون وزیر کشور: مردم از عملکردها گله‌مندند

وی تصریح کرد: مردم حاضرند هزینه دهند و شهدایشان را تقدیم انقلاب کنند، زیرا اعتقاد به ساختار نظام سیاسی دارند، ولی نسبت به عملکرد کارگزاران گله‌مندند. در دهه پنجم انقلاب باید ضریب خطا را پایین بیاوریم. طبق بیانیه رهبری زمان آزمون و خطا گذشته است و وزارت کشور باید از اختیارات بسیاری که دارد استفاده کند.

عرف خاطر نشان کرد: گاهی کشور در بخش‌هایی مکث دارد و وزارت کشور بر اساس وظیفه ذاتی و انقلابی باید تحرک در کشور ایجاد کرده و امور را پیش ببرد. جنگ روانی و اقتصادی دشمن امروز در حال انجام است. باید آرایش جنگی به خود بگیریم و محور اصلی این جنگ مایوس سازی مردم است و دشمن می‌خواهد مردم را بعد از چهل سال از انقلاب اسلامی مایوس و پشیمان کند. دشمن از هر آنچه دارد علیه ما استفاده می‌کند و عملیات روانی جنگ امواج و در سطح بالاتری جنگ اراده‌هاست.

وی در بخشی از سخنانش به جنگ روانی و اقتصادی دشمن اشاره و عنوان کرد: باید آرایش جنگی به خود بگیریم. امروز محور اصلی مایوس سازی مردم است، می‌خواهند مردم را از انقلاب اسلامی بعد از چهل سال مایوس و پشیمان کنند.

معاون سیاسی وزارت کشور بیان کرد: دشمن هر آنچه دارد علیه ما استفاده می‌کند. دولت و جمهوری اسلامی تلاش دارد از جنگ با سرافرازی عبور کند همانطور که در دفاع مقدس برآیند کلی پیروزی بود، ما در آن دوران ایستادگی کردیم و اجازه ندادیم دشمن متجاوز کشور را تصرف کند. امروز هم باید با همین اعتماد به نفس و انگیزه وارد میدان جنگ شویم چرا که مردم به ما و این دولت اعتماد کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تازه کشفش کردی

    • بدون نام

      خوب برادرازدشمن کسی توقع دوستی نداره ولی ازمسئولای کشورکه میشه داشت ولی برعکس دارن عمل می کنن وبدتربه مردم فشارمیارن بدبختی اینه

    • بدون نام

      گله مند نیستند معترض هستن

    • ممم

      په نه دارید جونمون را در میاوردید و ازتون راضی هم باشیم

    • بدون نام

      نه بابا مردم از نظر شما اصلا وجود دارن؟

    • بدون نام

      جناب وزیر احتمالا اشتباه به عرضتون رسوندن.حال مردم خوبه خوبه و تحریمها هم کوچکترین اثری روی زندگی نداشته .شما والباقی مسئولان به کارتون مشغول باشید که از کاروان اختلاسها ورانت خوریها عقب نمونین .

    • بدون نام

      مردم از کل سیستم شما نفرت دارن چه برسه به گلایه
      چقدر مغرورید که از گلایه بالاتر بهتون برمیخوره

    • ......

      مردم گله مندن مردم میگن عجب دولت بی درو پیکره هرچ ومرچ بیدادمیکنه داداش

    • بزبزه قندی

      ازشما پرسش میشوداین گله مندی تاكی بایدادامه داشته باشد ؟لذا درهمیشه روی یک پاشنه نخواهدچرخید. گله مندی اغاز رودررویی هستش ، پس خوراک تبلیغاتی لطفا طبخ نکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج