۸۳۲۷۶۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

طرح گردشگری شب‌های تهران چه مزایایی دارد؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، طرح گردشگری شب تهران را موجب کاهش ترافیک در شب‎ عید برای پایتخت دانست و گفت: این طرح می‌‎تواند موجب ارتقای گردشگری شود.

خانه ملت: پروانه مافی با اشاره به طرح مشترک شهرداری تهران و معاونت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رئیس جمهوری برای احیای گردشگری شب تهران، اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار است در این طرح برخی بوتیک‌ها و مغازه‌ها تا ساعاتی از بامداد به کار خود ادامه دهند، این طرح در آستانه سال جدید از چند جهت مناسب است.

ترافیک شب عید تهران با طرح گردشگری شب مدیریت می‌شود

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با اجرای پروژه‌هایی همچون احداث بوتیک هتل موضوع گردشگری شب تهران در مناطق ۱۱ و ۱۲ می‌تواند زمینه‌های بازآفرینی شهری را در این مناطق دنبال کرد، افزود: افزون بر موضوع بازآفرینی شهری با اجرای این طرح، تهران می‌توان ترافیک سنگین شب عید تهران را نیز تقسیم و مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه کارمندان نیز این فراغت را دارند که می‌توانند پس از بازگشت از محل کار و در ساعاتی که طرح ترافیک نبوده خیابان‌ها هم خلوت‌تر اس به خرید شب عید بپردازند، گفت: در کنار این مسائل، با توجه به برنامه‎هایی که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری تهران دارد، موضوع گردشگری نیز می‌‎تواند رونق مناسبی در تهران پیدا کند.

درآمد‌های گردشگری در شرایط تنگنا‌های تحریمی ترامپ باید ارتقا یابد

مافی اضافه کرد: امروز کشور در شرایطی است که تنگنا‌های تحریمی ترامپ به شدت درآمد‌های اصلی کشور را تحت فشار گذاشته و باید به منابع درآمدی دیگر از جمله حوزه گردشگری سرمایه گذاری کرد و با توجه به اینکه طرح گردشگری شب در کشور‌های همسایه نیز در حال اجرا است می‌توان با اجرای آن گردشگران خارجی را نیز جذب این طرح کرد.

ضرورت همکاری پلیس برای اجرای درست طرح

رئیس کمیسیون مشترک درآمد پایدار شهری مجلس بر لزوم همکاری نیروی انتظامی نیز تأکید و تصریح کرد: این طرح در مجموع طرح خوبی است که باید با مراقبت و در راستای اهدافی که در آن پیش بینی شده حرکت کند تا عایده مناسبی برای کشور به دست آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      اتفاقا خوبه اگه درست اجرا بشه و مردم هم درست انجامش بدن .

    • بیگدلی

      سلام‌به‌نظرم‌خیلی‌خوبه‌مردم‌تهران‌‌که‌روزهای‌مشغول‌کارند‌شبها‌‌وقت‌بیشتری‌دارند‌باخانواده‌‌بیرون‌باشند‌اینم‌نه‌فقط‌مناطق‌11و12باشه‌همه‌مناطق‌باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج