جاباما
۸۳۲۷۹۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

هوا ۴ تا ۸ درجه سردتر می‌شود

سازمان هواشناسی اعلام کرده سامانه بارشی که طی روز گذشته در کشور فعال بود امروز در حال تضعیف و عبور از کشور است. با این وجود امروز هم بارندگی هایی را در کشور شاهد خواهیم بود.

خبرآنلاین: سازمان هواشناسی اعلام کرده سامانه بارشی که طی روز گذشته در کشور فعال بود امروز در حال تضعیف و عبور از کشور است. با این وجود امروز هم بارندگی هایی را در کشور شاهد خواهیم بود.

هوا ۴ تا ۸ درجه سردتر می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: سامانه بارشی که طی روز گذشته در کشور فعال بود امروز در حال تضعیف و عبور از کشور است. با این وجود امروز هم بارندگی هایی را در کشور شاهد خواهیم بود.

احد وظیفه افزود: در برخی مناطق غرب کشور رگبار پراکنده باران، برخی مناطق شمال غرب بارش خفیف، در سواحل دریای خزر، بارش پراکنده، شرق سواحل دریای خزرباران و در خراسان شمالیبرف و باران و در خراسان رضویو جنوبی و به طور کلی شرق کشور رگبار پراکنده داریم.

همچنین در استان هرمزگان و تنگه هرمز، شرق خلیج فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و دریای عمان رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا دوشنبه در برخی مناطق غرب کشور رگبار باران رخ می دهد و روز سه شنبه در استان اردبیل بارش برق در سواحل دریای خزر بارش باران و در ارتفاعات برف، در استان گلستان باران و برف، در استان خراسان شمالی برف؛ در نیمه شمالی استان خراسان رضوی برف و در استان خراسان جنوبی و برخی مناطق جنوبی خراسان رضوی برف و باران پیش بینی می‌شود که شدت بارش ها در استان گیلان و غرب مازندران خواهد بود.

وظیفه تاکید کرد: همچنین روز سه شنبه موجی جنوبی سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد در استانهای هرمزگان، استان کرمانو استان سیستان و بلوچستان می‌شود.

وی یادآور شد: روز چهارشنبه در شمال شرق کشور افت دما رخ می دهد که طی آن دمای هوا حدود ۴ تا ۸ درجه نسبت به روزهای پیش سردتر خواهد شد.

خلیج فارس امروز مواج است، فردا دوشنبه مرکز و شرق خلیج فارس و در اواخر وقت تنگه هرمزمواج پیش بینی شده و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

هوای تهران امروز صاف تا قسمتی ابری و وزش باد گاهی شدید و فردا صاف گاهی وزش باد پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۹ و ۱ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش بجای کل گفتن افت دما هم اسم استانهایی که افت دارن رو میگفتید. تیتر خبر رو که خوندم گفتم کل ایران سردتر میشود ولی متن خبر رو که خوندم جزئی از ایران سردتر میشود. بهتر خبر بنویسید غلط املایی هم که اصلا نداری !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج