۸۳۲۸۳۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

تقوی: شکل بازی استقلال باید تغییر کند

 پیشکسوت آبی پوشان پایتخت گفت: اگر استقلال می خواهد به عنوان مدعی قهرمانی مطرح باشد، باید روش و نوع بازی اش را مشخص کرده و هر چه زودتر ۱۱ بازیکنان اصلی این تیم معلوم شوند.

ایرنا: پیشکسوت آبی پوشان پایتخت گفت: اگر استقلال می خواهد به عنوان مدعی قهرمانی مطرح باشد، باید روش و نوع بازی اش را مشخص کرده و هر چه زودتر ۱۱ بازیکنان اصلی این تیم معلوم شوند.

محمد تقوی با بیان این مطلب اظهار داشت: استقلال بعد از چند بازی تقریبا آسان، مقابل تراکتورسازی قرار گرفت که مدعی قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شد و قدرتمند بود.

وی افزود: وقتی تیمی شکست می خورد نقاط قوت آن کمتر دیده می شود و آن چیزی که بیشتر به چشم می خورد ضعف ها و نکات منفی تیم مغلوب شده است، اما من همواره سعی کرده ام به عنوان کارشناس فوتبالی حتی در روز ضعیف یک تیم نیز از نقاط قوت حرف بزنم.

مدافع اسبق آبی پوشان در عین حال تصریح کرد: اما استقلال در دیدار با تراکتورسازی نکته مثبتی نداشت و جای هیچ گونه دفاعی از خود باقی نگذاشت.

وی خاطر نشان کرد: در هر دیداری، سرمربی تیم باید فلسفه، استراژی و برنامه خاصی داشته باشد اما استقلال در دیدار با تراکتورسازی فاقد این موضوعات بود و در روزی که تیم تبریزی با روزهای خوبش فاصله داشت، نتوانست فوتبالی قابل قبول را به نمایش بگذارد و در نهایت شکست خورد.

تقوی با طرح این سوال که استقلال قرار بود چه طور و چگونه فوتبال بازی کند، تصریح کرد: آیا قرار بود استقلال حمله را از خط دفاعی شروع کند؟، آیا قرار بود این تیم برای گل زدن دست به بازی ترکیبی بزند؟ آیا قرار بود برای رسیدن به دروازه تراکتور سازی از کناره ها سانتر کنند؟ آیا برای گل زدن روی ضربات ایستگاهی برنامه ریزی کرده بودند؟ هیچ کدام از این تاکتیک هایی که نام بردیم در طول ۹۰ دقیقه اجرایی نشد و بهتر است بگوییم تیم وینفرد شفر هیچ برنامه ای نداشت.

بازیکن اسبق استقلال افزود: ترکیب استقلال در دیدار برابر تراکتور نسبت به گذشته تغییراتی داشت و این موضوع باعث شده بود تا بازیکنان نتوانند تمام توانایی های فنی خود را نشان دهند. به نظر من اگر داریوش شجاعیان به خط حمله استقلال نزدیک تر باشد کارایی بیشتری خواهد داشت.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه و در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در تبریز یک بر صفر مغلوب تراکتورسازی تبریز شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسدی صفادشت

      حیف از تقوی که سرمربی استقلال نیست...ما به عوض اینکه استعدادهایی مثل تقوی را به کار بگیریم میریم مربیان درجه دو و درجه سه اروپا و جهان رو میاریم میلیاردها تومان هم به پاشون میریزیم بدون اینکه هیچ فایده ای برای فوتبال ما داشته باشن...بدون تعصّب و بدون اینکه خودمون رو گول بزنیم دیگه همه ی طرفدارای فوتبال میدونن و من به عنوان طرفدار باتعصب استقلال که 35 ساله طرفدار این تیمم میگم....برانکو و شفر قبل از اینکه مربی خوبی باشن...اول دلال بازیکن خوبی هستن..ولی خوب....تعصب چشمای همه ی ما رو کور کرده..

    • بدون نام

      گل گفتی

    • بدون نام

      درسته شفر مربی نیست و دلاله ولی تو هم دلسوز ما نیستی میخوای جانشینش بشی

    • a

      اتفاقآداریوش شجاعیان دربازی با تراکتورضعیف ترین وعصبانی ترین بازیکن بوده وآنجاکه اعتراض شدید به داورکرده وکارت زردگرفت کنترلش راازدست داد وبادست به سینه ی داور زدکه داورخواست کارت قرمزبدهد یکی ازبازیکنان استقلال دست داور راگرفت وباتوبمیری من نمیرم کدخدامنشی نذاشت کارت قرمزبده شجاعیان وتبریزی فقط هزینه رودست تتیم گذاشتن وجای دوبازیکن راگرفتن اصلآ برای تیم مفیدنبودن وهردو دراستقلال ضعیف عمل کرده ومیکنندشفرباید این دوبازیکن رابازی نده تابه خودبیایند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج