۸۳۲۸۳۸
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

اظهارنظر جنجالی دکتر سیار علیه بازیکنان لیگ

اظهار نظر دکتر پرویز سیار داور سابق فوتبال ایران درباره اعتراض های لیگ برتر جالب است. او مثل همیشه محکم و با لحن خاص خودش می گوید:فوتبالیستها بی سوادند.

ورزش سه: این روزها هجمه های داوری به اوج خودش رسیده است و بازیکنان با هرسوتی که برعلیه آنها زده می شود به سمت داوران یورش می برند و همین موضوع باعث شده است که داوران با استرس هر چه بیشتر بازی ها قضاوت کنند .

این در شرایطی است که هر روز که به انتهای لیگ نزدیک تر می شویم و بازی ها به طورطبیعی حساس ترمی شود کار داوران سخت ترخواهد شد. در همین ارتباط با پرویز سیار کارشناس داوری صحبت کردیم و علت این اعتراضات را از او جویا شدیم .

وی با اشاره به سطح کم سواد در جامعه فوتبال ایران گفت:« ببینید شخصا فکر می کنم این کسانی که به این شکل بعد از تمام هر بازی تمام تقصیرات را برگردن داور می اندازند واقعا اشتباهات خودشان را نمی بینند ؟من به شرافتم قسم می خورم که درحال حاضر داوران ما لا اقل در لیگ برتر و لیگ یک همگی از سلامت شغلی بسیار زیادی برخوردارند و اشتباهی هم اگر پیش می آید مطمئن باشید همگی سهوی است.»

وی در ادامه علت این همه اعتراضات را این گونه بیان کرد:« من معتقدم یکی از دلایل اصلی این همه اعتراض می تواند سطح کم سواد بازیکنانی باشد که در زمین بازی می کنند . به جرات می توانم بگویم میانگین مدرک تمام ۲۲ بازیکنی که درهر مسابقه لیگ برتر بازی می کنند به دیپلم هم نرسد. این در حالی است که این ایراد را نمی توان به داوران ما وارد کرد.»

وی همچنین گفت:« البته می پذیرم تنها این موضوع باعث نمی شود که ما فقط مدرک را ملاک قرار دهیم ولی انتظار می رود داشتن وجهه بالای داوران باعث شود بازیکنان به خودشان اجازه هر گونه رفتاری را ندهند .»

سیار خود مدرک پزشکی دارد و در فوتبال آلمان نیز قضاوت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استاد معظم اعتراض چه ربطی به سواد دانشگاهی داره چرا چرت و پرت تحویل جامعه میدی الان یه نفر بی سواد هم تو کوره دهات نشسته باشه میفهمه تصمیم داور درست بوده یا غلط دیگه تشخیص خطای واضح پنالتی که نیاز به سیکل و دیپلم نداره با این طرز تفکر امثال شما وضعیت فوتبال و داوری فوتبال ما به قهقرا میره

    • بدون نام

      دیدن یکنفر اهسته و سرپنجه راه میره گفتند چرا جواب این بود ارام میرود تا مورچه ای زیر پایش نرود عالمی گفت این خود از شارلاتانهاست حالا حکایت خودگویی داورها شده

    • همت

      استقلال کازرون : درود به شرفت دکتر که زدی به هدف

    • بدون نام

      با نظرش موافقم

    • مسعود

      علی دایی هم فوق لیسانس متالوژی داره ولی به زمین و زمان اعتراض میکنه!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب دكتور سيار عزيز اينهم پاسخ با سوادهاي فوتبال بشما اشتباه نكنيدهمه چيزمان مثل هم است أب إز سر گذشته

    • بینام

      چرا حرف مفت میزنی مرتیکه بی سواد و بی شعور. سواد که به مدرک نیست به عقل و شعور. در واقع بی سواد تویی چون عقل و شعور نداری. چون اشتباهات واضح داوری رو می بینی ولی تو روز روشن انکارش می کنی و ربطش میدی به بازیکنا. واقعا برات متأسفم. وقتی سردسته داورای وحشی و بی تربیت تو باشی، وحشی تر هم میشن.

    • دکتر عشقی

      مثل سجاع گول زاده که مدرک سیکل هم نداره

      پاسخ ها

      • رضا نواییان

        چشمی چطور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج