جاباما
۸۳۲۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تام کروز بی خیال مقاله جنجالی شد

تام کروز بازیگر و کارگردان آمریکایی که چندی پیش بر سر نوشته شدن مقاله‌ای در مجله "لایف اند استایل" کار را به دادگاه کشانده بود، این پرونده را خاتمه داد.

خبرگزاری مهر: تام کروز بازیگر و کارگردان آمریکایی که چندی پیش بر سر نوشته شدن مقاله‌ای در مجله "لایف اند استایل" کار را به دادگاه کشانده بود، این پرونده را خاتمه داد.

هالیودد ریپورتر گزارش داد؛ در این مقاله ادعا شده بود که تام کروز دختر شش ساله اش با نام سوزی را رها کرده است. وی به همین دلیل دعوی پنجاه میلیون دلاری علیه "باور مدیا گروپ" مطرح کرده بود. با این حال طرفین دعوی روز جمعه در دادگاه فدرال کالیفرنیا برای مختومه کردن دعوی به توافق نظر رسیدند. شرایط این توافق مشخص نشده است.

وکلای کروز و باور در بیانیه مشترکی اعلام کردند: کمپانی باور پابلیشینگ و همچنین مجله‌های این تاچ و لایف & استایل قصد نداشتند بگویند که تام کروز تمامی روابط با دخترش را قطع و او را رها کرده است و اگر از این مقاله چنین برداشتی شده، آنها برای این کوتاهی شدیدا متاسف هستند.

این توافق پایان جدالی بود که بعد از طلاق تام کروز از کیتی هولمز به وجود آمده بود و روزنامه های زرد و مجلات زیادی نیز درباره آن مطالب بسیاری چاپ کرده بودند. تام کروز در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲، بعد از اینکه از این مقاله خبردار شده بود تصمیم گرفت دست به عمل بزند.

برت فیلدز وکیل کروز در آن زمان گفته بود: تام همینطوری از مردم شکایت نمی کند. او چنین آدمی نیست. اما وقتی که این انسان‌های پست سعی می کنند با چاپ کردن دروغ درباره رابطه او با فرزندش پول دربیاورند، معلوم است که او شکایت می‌کند.

این دعوی بسیار فراگیر شد و نکته منفی آن، این بود که می توانست جزییات زندگی خصوصی کروز را منتشر کند. با این حال چند ماه بعد از طرح دادخواست، وکلای کروز به وی اطلاع دادند که انتظار نمی رود این دادخواست به جایی غیر از دادگاه فدرال ختم شود.

در هر حال تام کروز نیاز داشت برای حفظ وجهه مردمی‌اش، برای پیروز شدن تلاش کند. برای این کار، وکلای او ارتباطات احتمالی گروه "باور مدیا" با نازی ها را مورد بررسی قرار دادند. کروز همچنین می‌خواست جزییات منابع آن مطلب را ببیند و با سماجت توانست "باور" را مجبور به اقرار کند که منبعی در این زمینه وجود نداشته است.

وکلای باور نیز کمتر از کروز تهاجمی عمل نکردند. آن ها به دنبال اطلاعات مربوط به سلامت روانی فرزند او، نقش کروز در عضویت کلیسای روحی فلسفی ساینتولوژی و تاثیر آن بر روابط پدر و فرزند و میزان ارتباط کروز با سوری بعد از طلاق رفتند. حتی تا چندی پیش انتظار می‌رفت کیتی هولمز نیز به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شود.

با این حال بعد از پایان دعوی توسط طرفین به نظر می رسد دیگر همه چیز به پایان رسیده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج