جاباما
۸۳۲۹۹۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

باقری: پرسپولیس قهرمان نشود تعجب‌آور است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان جدید این تیم نیاز به زمان دارند، گفت: اگر پرسپولیس با توجه به بضاعت فعلی‌اش قهرمان نشود جای تعجب دارد.

خبرگزاری مهر: نادر باقری درخصوص عملکرد پرسپولیس در دیدارهای قبلی و اهمیت پیروزی این تیم در دیدار با پدیده مشهد در جام حذفی فوتبال کشور گفت: پرسپولیس خیلی خوب بازی می کند. این تیم فلسفه کادرفنی را در زمین مسابقه اجرا می کند. برانکو ایوانکوویچ هم شناخت کاملی از بازیکنان خودش و همچنین شرایط سایر تیم ها پیدا کرده است تا این تیم با اعتماد به نفس بیشتری نسبت به گذشته وارد زمین شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور بازیکنان جدید در این تیم افزود: بازیکنانی مثل مهدی ترابی عملکرد فنی قابل قبولی دارند. به هرحال آنها برای بروز توانایی های خود در قالب تاکتیک های برانکو نیاز به زمان دارند. پرسپولیس می تواند در بازی هایش پیروز شده و به موفقیت برسد.

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره عملکرد علیرضا بیرانوند در درون دروازه سرخپوشان اظهار داشت: او عملکرد خوبی داشته است. فکر می کنم در نیم فصل اول یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود.

وی در ادامه راجع به احتمال لژیونر شدن این دروازه بان افزود: بیرانوند باید هرچه زودتر تصمیم خودش را بگیرد. او اگر بتواند زودتر تصمیم بگیرد، تمرکزش را هم از دست نمی دهد.

باقری در پایان درباره احتمال سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر افزود: این تیم در هر سه جام مدعی اصلی است. تجربه پرسپولیس در آسیا هم کامل شده است و آنها می توانند به این موفقیت برسند. اگر پرسپولیس با توجه به بضاعت فعلی اش قهرمان نشود جای تعجب دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توهم حکومتی بودن!

    • بدون نام

      کیسه کشا کجای جدول هستید .هرچی پایینو نگاه میکنیم نمیبینمتون.اهان یکیو دیدم داره دست تکون میده علامت 6داره نشون میده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج