۸۳۳۱۳۸
۱۴ نظر
۵۰۵۴
۱۴ نظر
۵۰۵۴
پ

چگونه به شوهرتان کمک کنید تا مرد بهتری باشد؟

همه‌ی زن‌ها دوست دارند همسرشان جوری باشد که بتوانند او را تحسین کنند و تمام طول عمر عاشقش باشند. اما اگر می‌بینید می‌توانید کاری بکنید که به همسرتان کمک کنید دقیقا همان مردی که دلتان می‌خواهد باشد پس توصیه‌هایی برای‌تان داریم تا به شوهرتان کمک کنید مرد بهتری باشد.

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: زمانهایی را یادم می‌آید که بچه بودم و پدرم ما را ترک می‌کرد و مادرم از آن فرصت‌ها استفاده می‌کرد تا به ما بفهماند پدرم بهترین مرد روی زمین است. او می‌گفت: پدر شما مرد خوبی است و بسیار صادق و بی‌ریاست. شما خیلی خوشبختید که پدری مثل او دارید چون همه‌ی بچه‌ها چنین پدری ندارند». ما حرفهایش را باور می‌کردیم و به پدرمان همانطوری که مادرمان دوست داشت احترام می‌گذاشتیم.

همه‌ی زنها دوست دارند همسرشان جوری باشد که بتوانند او را تحسین کنند و تمام طول عمر عاشقش باشند. اما اگر می‌بینید می‌توانید کاری بکنید که به همسرتان کمک کنید دقیقا همان مردی که دلتان می‌خواهد باشد پس توصیه‌هایی برای‌تان داریم تا به شوهرتان کمک کنید مرد بهتری باشد.

چگونه به شوهرتان کمک کنید تا مرد بهتری باشد؟

در خانه تحسینش کنید

بچه‌ها شاهد رفتارهای شما هستند و از شما الگو می‌گیرند. به آنها بگویید که پدرشان مرد بسیار خوبی است و آنها خوش شانسند که چنین پدری دارند، پدری که عاشق آنهاست و از آنها حمایت می‌کند. همسر شما هم با این کار شما تشویق می‌شود با قدرت و انگیزه‌ی بیشتری برای رضایت بچه‌ها تلاش کند. شما چه سودی می‌برید؟ شما یک همسر متعهد دارید که پدر خوبی برای فرزندان‌تان است و دل کوچک آنها را به دست می‌آورد و شما هم بهتر می‌توانید آنگونه که می‌پسندید تربیت‌شان کنید.

جلوی دیگران به او احترام بگذارید

هر چند بیشتر افراد تمایل دارند بر اساس معیارهای خودشان دیگران را قضاوت کنند اما واقعیت این است که رفتارهایی که دیگران از شما می‌بینند بر برداشتی که از همسرتان می‌کنند تاثیر می‌گذارد و برعکس. وقتی جلوی دیگران با همسرتان با مهربانی، احترام و توجه رفتار می‌کنید، طرز فکر دیگران را درمورد همسرتان شکل می‌دهید.

از نظرش حمایت کنید

مردها بار سنگین مسئولیت خانواده را به دوش می‌کشند، حتی در دنیای امروز که زنها نیز کار و مسئولیت خود را دارند و از نظر مالی به خانواده کمک می‌کنند باز هم نقش پدر پررنگ‌تر است. بنابراین فشار زیادی را تحمل می‌کنند، اما شما می‌توایند با حمایت از عقایدش و تصمیم‌هایی که برای خانواده می‌گیرد و برنامه ریزی‌هایی که می‌کند یار و یاورش باشید. البته هر دوی شما حق دارید نظر شخصی‌تان را بیان کنید اما در نهایت در یک تیم هستید. پس به همسرتان اطمینان بدهید که او را در رسیدن به هدفش یاری خواهید کرد.

تشویقش کنید مهارت‌های فردی‌اش را رشد بدهد

رشد فردی حق هر دوی شماست و به استحکام بنیان خانوداده کمک می‌کند. اما مردها برای رشد به راهنمایی و تشویق نیاز دارند. پس همسرتان را تشویق کنید توانمند‌ی‌هایش را تقویت کند.

چگونه به شوهرتان کمک کنید تا مرد بهتری باشد؟


شانه‌ی محکمی برای تکیه کردنش باشید

دنیای امروز دنیای سختی است و شرایط کاری و مالی گاهی سخت‌‌ترش هم می‌کند. یک مرد خوشبین و موفق نیز گاهی می‌تواند کم بیاورد و ناامید شود. همه‌ی ما گهگاه به شانه‌ای برای گریستن و گوشی برای شنیدن نیاز داریم تا بحران را پشت سر بگذاریم. شوهر شما نیز مستثنی نیست پس اگر با بیقراری و ناراحتی به خانه آمد، خانه را مکانی امن و آرام کنید و گوش شنوایی برایش باشید و با او همدلی کنید.

منبع: imom

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نرگس

      این کارابراشون که تاحالافایده ای نداشته چون مرداهمیشه بی چشم و روهستن،ازجمله،پدروبرادرم

      پاسخ ها

      • بی نام

        برای کسی بمیر که برات تب کنه

    • صدف

      پسر بچه هایی که هرگز بزرگ نمیشن

      پاسخ ها

      • ...........

        واقعا که همینه....مردا هرچقدرم که سن داشته باشن بازم بچن!! و رو اعصاب زن و بچه هاشونن

      • بدون نام

        مردها چه پدر ، چه برادر ، وچه شوهر ، وقتی همشون از یه جنس هستن.پس همشون مثل همن حالا در بعضی که ظاهر خودشون رو حفظ میکنن ولی باطن همونه.میخوام بگم که اگه زن برای مرد یک فرشته و یه انسان همه چی تموم هم باشه باز مشکل از طرف زن هست.مردها هیچ وقت حرف خودشونو به کسی نمیدن که بخوایم تو کارشون دخالت کنیم.وقتی گند میزنن میان دنبال زنشون.وقتی دستشون پره نا پدید میشن

    • بدون نام

      همه این کارها فقط مردها رو پررو می کنه البته توهین نشه همه مردها اینطوری نیستن ولی بیشترشون هستن

    • بدون نام

      من نميفهمم چرا هيچ كس در مورد روابط زناشويي حرف نميزنه.
      دوستان اين قسمت مهم ترين قسمت زندگي متعاهلي هستش زنها و مردا بايد درك متقابلي از رابطه داشته باشن و سعي كنن با ايجاد خلاقيت و وقت گذاشتن بهترين روزها و شبهارو براي هم رقم بزنن.
      به شخصه از دهها نفر پرسيدم هيچ كس حاضر نيست لذت جنسي رو ازش بگيرن و حتي همه دنيارو بهش بدن. فكر نكنيم صحبت كردن در اين مورد يا چيزاي مربوط به اون مال ادماي سطح پايينه

    • بدون نام

      سعی کنید که آدم خوبی بشن چون نمیتونید بکشیدشون ۰_۰

    • بدون نام

      این موارد دو طرفه هستن؛ هم زنها هم مردها دو طرف باید نسبت به هم اینها رو رعایت کنن

    • بدون نام

      خانمهایی که می فرمایید مردان مثل هم هستند و بزرگ نمیشن، این مردها رو زنهایی مثل شما بزرگ کردند. پس شما بهتره پسرهاتون رو مهربون، با حیا، نجیب، با وجدان و متعهد تربیت کنید تا مثل شوهر شما نشن. یک نفر باید این چرخه معیوب رو در هم بشکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعضي مادرها در تربيت پسرهاشون واقعا كم كاري ميكنن . انگار كه همون يه بچه توي دنيا هست و بقيه اصلا وجود ندارن . خودخواه و بي ملاحظه بارشون ميارن

    • بدون نام

      کاملا درسته. مادرها انگار چون خودشون از شوهرشون راضی نیستن از دستی یه پسر عین شوهرشون بار میارن تا زندگی یه زن دیگه رو خراب کنه و اینجوری از روزگار انتقام بگیرن .

    • بدون نام

      هر چی به مردها لطف کنی توقعشون بالا میره به من ثابت شده.مردها آفریده شدن که بزنن تو سر زنها.گر چه خوب و بد تو هر جنسی هست.ولی من همه این راهها که چطور یه شوهر بهتر داشته باشیم رو رفتم متاسفانه روز به روز دیکتاتور تر میشه.هر دفاعی هم بکنی میگه زن با مرد فرق میکنه حرف اول و آخر رو مرد میزنه.با اینکه از نسل جدیده طرز فکر زیر خاکی داره.انشالله همه تو زندگشیون به اون چیزی که میخوان برسن و خوشبخت بشن.

    • محبوبه

      هفته پیش مقاله زده بودی مردها تغییر نمی کنن که!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج