۸۳۳۱۶۳
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

تورین عاشق رونالدو شده است

حضور مهاجم پرتغالی در یوونتوس باعث شده است شرایط باشگاه، تورین و فوتبال ایتالیا تغییر کند.

ایسنا: به نقل از ال پائیس، کریستیانو رونالدو خاص است و شبیه هیچ‌کس نیست. مهاجم پرتغالی آخر هفته دومین گل یوونتوس را برابر ساسولو به ثمر رساند و تا نقطه کرنر شادی کرد. هواداران زمانی که دیدند او مانند پائولو دیبالا خوشحالی می‌کند به وجد آمدند. باشگاه ایتالیایی در مورد ستاره جدیدش گفت: ما در انتظار یک شاهزاده بودیم اما به جای آن با یک ورزشکار متواضع رو به رو شدیم که می‌تواند یک الگو باشد.

رونالدوی ۳۴ ساله با به ثمر رساندن ۱۹ گل در صدر برترین گلزنان قرار دارد و بهترین شرایط را برای امضای قراردادهای تلویزیونی فراهم کرده است. او نیاز یوونتوسی را که هفت سال پیاپی اسکودتو را به دست آورده فراهم کرده است. باشگاه از شرایط کنونی راضی است و باور دارد با ستاره پرتغالی می‌تواند به همه چیز دست یابد.

دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای تیم تورینی چهارشنبه در واندا متروپولیتانو آغاز می‌شود و این تیم در مسیر فتح جام، در گام نخست به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود. با این حال امضای قرارداد با رونالدو برای باشگاه فراتر از زمین مسابقه است.

بازیکن پرتغالی باعث تولد دوباره کالچو ایتالیا و شهر تورین شده است. تورین روزهای خوبی را سپری نمی‌کرد اما اکنون روشنایی به پایتخت قدیمی ایتالیا برگشته است.

حضور رونالدو تنها ۱۰۰ میلیون یورو هزینه برداشت اما تغییر ۳۶۰ درجه‌ای بر جای گذاشت. اغلب کارشناسان معتقدند این مبلغ از طریق قیمت بلیت‌ها، رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و امضای قراردادهای جدید تجاری بازخواهد گشت. به همین خاطر علاوه بر گل‌های رونالدو، چهره این ستاره نیز اهمیت دارد و نقش تعیین کننده‌ای برای باشگاه خواهد داشت.

سایه طولانی لاس وگاس

شایعاتی که از ۵ اکتبر در رابطه با رونالدو شروع شد اعضای باشگاه را به وحشت انداخت. متهم شدن رونالدو به تجاوز در سیزدهم ژوئن ۲۰۰۹ باعث ناآرامی مهمترین برند ورزشی جهان و نخستین اسپانسر ستاره پرتغالی شد. نایک در یک بیانیه اعلام کرد: کاملاً نگران هستیم و این قضیه را به دقت دنبال خواهیم کرد.

همچنین این اتهام موجب نگرانی وکیلان و مدیران تجاری شد. دوران سخت رونالدو در حالی آغاز شد که در این زمان مجبور شد ۲۳ ماه زندان را به خاطر فرار مالیاتی قبول کند.

یوونتوس که به خاطر تعطیلات سال نو در مسابقات کمتری حضور داشت در ابتدا نسبت به این موضوع با یک توئیت واکنش نشان داد. سپس آندره آینلی، رئیس باشگاه حمایت کامل خود را از ستاره‌اش اعلام کرد. در چنین شرایطی دادگاه لاس وگاس خواستار دی. ان. ای فوتبالیست پرتغالی شد. با این حال این قضیه روی بازی رونالدو تأثیر نگذاشت. آمار نشان از این موضوع می‌داد.

مهاجم پرتغالی به خوبی با تیم جدیدش سازگار شده بود و ماسیمیلیانو آلگری دو سیستم متفاوت پیدا کرده بود. او در سری A کنترل ناپذیر شد و تاکنون توانسته است ۱۹ گل و ۹ پاس گل دهد. در تیم کسی معترض نیست و بر اساس برخی از افراد نزدیک باشگاه هم تیمی‌هایش از تواضع رونالدو شگفت زده شدند. او اولین بازیکنی است که به کمپ تمرینی می‌رود و آخرین کسی است که آنجا را ترک می‌کند.

حضور رونالدو در یوونتوس باعث یک تغییر بزرگ در شهر شده است. هواداران تورینو (رقیب قدیمی یوونتوس) از حضور این بازیکن خوشحال هستند و آن را یک اتفاق خوب برای شهرشان می‌دانند. در حال حاضر تورین و CR۷ در یک داستان عاشقانه به سر می‌برند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      cr7

    • بدون نام

      با این تیتر زدنتون

    • بدون نام

      همه دنیا عاشق کریس میشن.او بزرگه.منش پهلوانی داره

      پاسخ ها

      • سام طاهری

        روپالدو گل خالی آفساید مغرور و خودخواه

    • بابک

      360 درجه!!!!!!!

    • وحید

      خاک تو سرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج